Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2255
Hei.

Har bilder av et bankkort som jeg skulle ha tatt ut penger fra, eller overført til en annen konto.
Har bilder av begge sidene på bankkortet, er det noen måte for meg da å overføre de til min konto?
Tviler på det altså. Virker for dumt.
Er jo mulig å betale ting på nettet med det, så hvorfor ikke overføre til en annen konto?
Lag paypal med kortet du har bilde av, så en paypal med ditt egent.. Så sender du penger
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Overfør mellom egne konti via nettbank?
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Overfør mellom egne konti via nettbank?
Vis hele sitatet...
Har som sagt kun bildet, ikke den lille chippen med kode, eller noe passord.

Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Lag paypal med kortet du har bilde av, så en paypal med ditt egent.. Så sender du penger
Vis hele sitatet...
Må ha tilgang til nettbank, tror jeg, siden for å verifisere paypal kontoen må jeg bekrefte et beløt de trekker fra kontoen når jeg prøver å registrere.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Har som sagt kun bildet, ikke den lille chippen med kode, eller noe passord.



Må ha tilgang til nettbank, tror jeg, siden for å verifisere paypal kontoen må jeg bekrefte et beløt de trekker fra kontoen når jeg prøver å registrere.
Vis hele sitatet...
Ah, beklager. Jeg tenkte ikke på at man måtte generere den engangs koden.

Kanskje det er verdt et forsøk å snakke med banken din, gitt at du kan bevise at du er korteier burde de vel kunne hjelpe deg?
Tror ikke det er veldig lett å overtale banken til å tro at jeg er en 50 år gammel kvinne, som har brukt samme banken i 30 år.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Ah, beklager. Jeg tenkte ikke på at man måtte generere den engangs koden.

Kanskje det er verdt et forsøk å snakke med banken din, gitt at du kan bevise at du er korteier burde de vel kunne hjelpe deg?
Vis hele sitatet...
Det er vel ganske åpenbart at han ikke er eieren av kortet, men har tenkt å misbruke kortet.

Du klarer ikke å overføre penger til din konto, jeg kommer i hvert fall ikke på noen måter nå. Men du kan jo kjøpe en del ting på nettet, er ikke alle sider som krever mer enn kortnummer, dato og koden på tre siffer på baksiden av kortet.
Sist endret av staM; 4. august 2011 kl. 21:11.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av staM Vis innlegg
Det er vel ganske åpenbart at han ikke er eieren av kortet, men har tenkt å misbruke kortet.
Vis hele sitatet...
Nåja, vet aldri hva situasjonen bak er.
Uansett så ser jeg nå når jeg leser første post om igjen at det mest sannsynlig er tilfelle.
Gikk litt fort i svingene på topp av at jeg har hatt lite søvn innabords nylig. Takk for at du påpekte det

TS: Som staM og andre tidligere i tråden har nevnt kan du fortsatt bruke kortet på mange sider online, gitt at kortet ikke er sperret.
Opprett to brukere på Ebay. Legg en ting ut for salg med den ene brukeren, så logger du på den andre kontoen og kjøper den tingen med kredittkortinfoen du har. Du vil da få pengene inn på en paypalkonto som du deretter kan sende vidre til din egen bankkonto.

Obs: logg på de forskjellige brukerne fra forskjellige PC'er (forskjellige IP'er), slik at ikke Ebay skal lukte ugler i mosen.

Skal ikke love at det funker, men det er vel verdt et forsøk?
Vil ikke personen som eier kortet kunne se i nettbanken sin at det har gått XXX kr til Ola Olasen
Kjøp varer i en nettbutikk og betal med kortet som ikke er ditt. Når du får varene returnerer du de og får pengene inn på din egen konto.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Vil ikke personen som eier kortet kunne se i nettbanken sin at det har gått XXX kr til Ola Olasen
Vis hele sitatet...
Det gjør ingen ting, bare jeg får pengene inn på kontoen, og får tatt de ut.
Så det er lovlig det du skal gjøre da? Jeg gidder ikke ikke hjelpe søppelfolk.

Men ja, det er mulig.
Ja, det er fullt lovlig.
Lag deg en bedriftkonto på Paypal, så kan du legge ut sånn "betal med Paypal"-knapp på en nettside eller noe, og betale direkte med kort derfra. Det skal fungere fint.
Sett inn penger på nettpoker ( finnes enda siden du ikke trenger kode ) tap til deg selv.. easy
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Lag deg en bedriftkonto på Paypal, så kan du legge ut sånn "betal med Paypal"-knapp på en nettside eller noe, og betale direkte med kort derfra. Det skal fungere fint.
Vis hele sitatet...
Takk, skal prøve dette.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kripos i ryggen høres drit chill ut. Skjul spora dine og slett freak kontoen din