Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223821
Jeg ble kjendt med dette forumet av ei venninde. Som skulle vise meg Lier mental sykehus..
En dude på skolen^^
Googlet, jeg husker ikke etter hva, men jeg tror at i Januar så hadde jeg problemer med aktivering av windows, så jeg påstår at det var etter det, og at jeg fant det store emnet som er på forumet her, fordi det er det jeg husker best fra den tiden.

Ser at første emnet mitt er om BF2, men jeg er bombesikker på at det ikke var ved noe søk på BF2 jeg fant forumet. Men jeg laget emnet samme dag som jeg ble regga.. første innlegget mitt finner jeg ikke fordi søket bare returnerer 500 resultater.

Synest det er rart at jeg ble registrert i år, følest som om jeg har vært medlem i mange mange år.

Edit: Etter et 'avansert søk' fant jeg ut at det med BF2 var mitt første innlegg.. da har jeg ikke peiling på hva jeg søkte på. :/
Sist endret av TanteSpiker; 26. november 2006 kl. 19:52.
Av en venn ;P
Google, the geeks best friend haha.
ahh det var en mørk november natt i herrensår 2005

c

vært borti litt av hvert av sider skjønner du
NORMAL
og
KANDU
for og nevne noen
Sist endret av JARIUS; 27. november 2006 kl. 16:38. Grunn: teste signatur
jeg kom tilfeldig over den da jeg søkte etter noe på nettet... så ble det til at det jeg leste ble intresangt, så da meldte jeg meg inn her
fikk høre det av en kompis!
fant det ut når jeg søkte på Anarchist Cookbook for leeenge siden og så fant jeg ut at nesten alle vennene mine var her også, så det var jo litt artig da
Søkte på google,også kom jeg frem her.
samme måte som swordfish
søkte på google og kom til et sted som heter nFF blackhat og videre derfra
Hmm, samme som de tre over
Google har ført meg mange plasse i løpet av livet, men den gangen førte det meg her

For godt og for vondt.


R.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Det var nog ninja5000 som introduserte meg, ja.
Det var Pope som anbefalte meg denne siden. Bare synd at de har langt ned pyro avdelingen.
Synd? Det var enten pyro eller nFF.



Jeg fant siden via google. Helt selv.
Søkte etter noe jeg trengte hjelp til på google og kom fram til dette geniale forumet!!
Fikk høre om siden av en venn... men han har nå flyttet forum til diskusjon.no og slettet sin bruker her *kill him* traitor
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Og med "slettet sin bruker her" så mener du "han er bannet"? :P
En kamerat viste meg det på skolen. Vi hadde ikke noe å gjøre lol
Jeg fikk vite det av noen på NorskWebForum. Han anbefalte dette stedet fordi man kunne så og si spørre om alt og få raskt svar tilbake.
Fikk vite om NFF via ei venninne
En dude på irc ga meg en link hit.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Haha, fikk vite det gjennom en 8ene klassing på skolen som skrøt av at han viste om en internett side, hvor han hadde lært så utrolig mye om ett eller annet(husker ikke hva). Jeg måtte bare hjem å sjekke!
Fikk høre det av noen kompiser, som hadde funnet masse tøffe ting her.
Jeg blei kjent med dette forumet via en venn av meg som ville at jeg skulle lese diverse tis o.l. ang hvordan man skal oppføre seg i knfrontasjon med politiet. Jeg bor i Asker og politiet her er seriøst mye mer LOKA enn det jeg er vant med fra hjemstedet mitt. (Bamble i Telemark)
Jeg tror jeg egentlig hadde tenkt å skrive et svar i den tråden, så måtte jeg registrere meg for å få det til, men da jeg var ferdig med den prossessen hadde jeg glemt hva det var jeg skulle si.
Sånn kan det gikk sa per å gå.
hei. jeg ble kjent med nFF gjennom en fetter.
Hey,

mange av vennene mine snakket om det konstant, så jeg ble nødt til å sjekke dett ut.
▼ ... over en uke senere ... ▼
søka etter knokkere, så kom jeg over nff..
Gjennom venner.. Har lenge lest en masse, men i dag følte jeg at jeg måtte bidra litt så jeg meldte meg inn.
gjennom en fetter...
Uten å huske hva det var, googla jeg ett eller annet sykt jeg aldri venta å få svar på. Freakforum = førstetreff
Gjennom en kamerat som ville vise meg noe på rusmiddel forumet!
I see you...
NAPse's Avatar
Gjennom en fetter som nettopp hadde fortalt meg om "Anarkistens Kokebok" som sa vi måtte prøve noe røykbombe greier. Tok et par måneder før jeg faktisk ble medlem.
Tror mye mulig ztaale hadde noe med saken å gjøre, men er ikke 100% sikker.
trulsH han kan vel kalles en venn :P
ch0izz.. mast om edtte forumet så lenge jeg har vært sammen med ham
KarroPuus fortalte om det;D
fekk vita det av ein annen freak....ein liten ein faktisk.... vesle freak...lol
Thoryllo sa at dette var en nyttig side, så jeg registrerte meg.
fikk vite det av en kamerat :P
Alltid vært interessert i rusmidler sånn generelt, og bumpa innom så mange ganger at jeg likegodt mekka en bruker her. \o/
Jeg drømte om et forum som het freakforum så søkte jeg på google og vips. Bedre en mine forventninger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lette etter pyroteknikk på google og fikk en link hit og da ble jeg verende

Takk til Norskfreakforum!
Fikk vite om forumet gjennom google. Husker ikke hva jeg søkte etter, men var et eller annet som ga meg treff til undergrunnsdelen av forumet. Etter å ha lest gjennom mange gamle tråder fant jeg ut at dette måtte være forumet for meg, og siden har jeg vært her.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg kom hit på samme måte, søkte på google og fant emner på dette forumet. En dag bestemte jeg meg for å regge meg, og siden har jeg vært her.
En god gammel kompis av meg sendte link over msn.

Oppskrift til brennvins apparat og sats
vett noen hvordan man lager et nytt inlegg??
Sitat av oppar
vett noen hvordan man lager et nytt inlegg??
Vis hele sitatet...
Velkommen til forumet. Du velger det underforumet du mener ditt spørsmål passer best i og finner "New tread" en eller annen plass over alle de andre innleggene. Kunne ha lagt til bilde også hvis maskinen ikke hadde vært så fucked akkurat nå.
Jeg husker ikke helt, men tror det var en kamerat!
Grunnen til at jeg registrerte meg på nFF er pga. Rusmiddel seksjonen som er utrolig bra og åpen!