Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  650 80952
Heisann!

Jeg spiller hos pokerstars og har ca 70$ som jeg nå vil ta ut.
Problemet er at jeg bare har visa electron. Jeg vil ha pengene i cash.

Any ideas freaks?
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Heisann!

Jeg spiller hos pokerstars og har ca 70$ som jeg nå vil ta ut.
Problemet er at jeg bare har visa electron. Jeg vil ha pengene i cash.

Any ideas freaks?
Vis hele sitatet...
Du vil ha de i cash? Lykke til med å få Pokerstars til å sende deg kontanter.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Heisann!

Jeg spiller hos pokerstars og har ca 70$ som jeg nå vil ta ut.
Problemet er at jeg bare har visa electron. Jeg vil ha pengene i cash.

Any ideas freaks?
Vis hele sitatet...
Det enkleste for deg er å ta en direkte bankoverføring. Pengene vil da bli overført til din bankkonto, og du kan da ta de ut i kontanter derfra.

Sitat av IpN Vis innlegg
Rykter om at Pokerstars kjøper Full Tilt Poker.
Vis hele sitatet...
Full Tilt har relaunch om to dager, men allerede nå kan man logge inn og spille med "playmoney". Gledelig at bankrollen min fremdeles var der
Sitat av caperno Vis innlegg
Det enkleste for deg er å ta en direkte bankoverføring. Pengene vil da bli overført til din bankkonto, og du kan da ta de ut i kontanter derfra.



Full Tilt har relaunch om to dager, men allerede nå kan man logge inn og spille med "playmoney". Gledelig at bankrollen min fremdeles var der
Vis hele sitatet...
Takker, men jeg skulle gjerne hatt noe som ikke går gjennom banken.
Hadde vært bra og fått det på ett pengefordeling eller noe, slik at kan ta ut pengene i cash.

Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Takker, men jeg skulle gjerne hatt noe som ikke går gjennom banken.
Hadde vært bra og fått det på ett pengefordeling eller noe, slik at kan ta ut pengene i cash.
Vis hele sitatet...
Edit: pengekort*, skrivet på mobil
Sitat av Azarat Vis innlegg

Noen spørsmål:

1. Hvor lenge har du spilt poker?
2. Hva spiller du mest? (texas hold'em, omaha? Limited eller NL? etc.)
3. Hvor stor innsatts/investering/stakes?
4. Hvor mye har du tapt/vunnet?
5. Anser du deg som god/proff spiller?
5. Noen tips til en nybegynner?
Vis hele sitatet...
Svar;

1. 6år ich, men ikke jevnlig.
2. Texas Hold'em og 5 Card Draw.
3. Har vell brukt 400kr totalt på nett. Spilte meg opp til ca 1500 for så og tape alt.
4. Tapt 400, vunnet 0.11£ på gratis turnering
5. Ser på meg selv som litt over gjennomsnittet egentlig.
6. The Rule Of 4 And 2
Noen andre som ikke får til å deposite på FTP med visa/MC?
Det er sperret og overføre med visa ol. til pokersider. Sinnsykt tungvindt å få satt over penger, men du må lage deg en netteller eller entropay bruker, overføre penger fra visa til denne for å se overføre penger fra netteller til poker kontoen din.
Meh, rart de ikke fjerna muligheten for innskudd med Visa og MC hvis det ikke funker i Norge. Funka jo på FTP før det ble tatt ned, men de har kanskje fjerna det siden det ikke funker på Stars.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Jeg har allerede spilt et par. Jeg får prøve å gjøre det i skjul.



Spiller for det meste 6max STTer, så det skal nok gå bra. Haha, husker da jeg spilte 100-300$ hyper-turbo hu med 1-10 BI. Crazy shit.
Vis hele sitatet...
Av ren nysgjerrighet:
Har du oversikt over hvor mye du har tapt på nettpoker totalt sett?
Hva kan jeg gjøre med neteller?

Er det ingen måte å få ut pengene i cash utenom å gå gjennom banken?
Det står på liv her
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Hva kan jeg gjøre med neteller?

Er det ingen måte å få ut pengene i cash utenom å gå gjennom banken?
Vis hele sitatet...
Nei.

Dersom du kjenner noen i nærområdet som spiller poker, så kan du jo spørre om du kan overføre pengene til han via pokerklienten, og få dette i kontanter fra han.
Sitat av caperno Vis innlegg
Nei.

Dersom du kjenner noen i nærområdet som spiller poker, så kan du jo spørre om du kan overføre pengene til han via pokerklienten, og få dette i kontanter fra han.
Vis hele sitatet...
Du er en helt!

Holdt på å ta mine siste åndedrag her
Sitat av Azarat Vis innlegg
Er det greit å spille 1.5$ sng med 90$ br?
Vis hele sitatet...
For det første, er du en vinnende spiller? Hvis du ikke er det har det ingenting å si hvor stor bankroll du har. Før eller senere vil det gå tomt. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar.

Anbefaler uten tvil 2+2 forumet http://www.twoplustwo.com for strategispørsmål / strategidiskusjon. Dette forutsetter at du behersker engelsk. Der er det også store muligheter for å komme deg inn i en "studiegruppe" e.l med andre som er på ditt samme nivå du kan diskutere strategi med.

For det andre, du skriver at $90 er bankrollen din. Men hva mener du med dette? Er det pengene du har satt av akkurat nå. Hva er konsekvensene for deg dersom du buster?

De fleste nordmenn har en jobb og har råd til å avse litt penger til hobbyen sin. Veit at mange av prinsipp skal bygge en bankroll der de i praksis starter fra scratch (Eksempelvis med freerolls eller $0,10 turneringer) men dette tar EVIG med tid. De som spiller f.eks $5 sit&go turneringer har ikke mye peiling. De som spiller $1,50 har enda mindre peiling. Altså, dersom du har råd til og sette inn mer dersom du taper så for all del spill $1,50 turneringer med $90 på kontoen din. Men om dette er alle pengene du har, så gjør det ikke.

1. Hvor lenge har du spilt poker?

Siden 2002.
2. Hva spiller du mest? (texas hold'em, omaha? Limited eller NL? etc.)

For tiden, Texas Holdem NL Cash og Omaha Cash. Har sjelden tid til turneringer lenger.

3. Hvor stor innsatts/investering/stakes?

Spiller mye lavere enn jeg har gjort før. Som regel bord med $100 innsats når jeg spiller nå. Har et familieliv ved siden av og vil ikke bli for mye påvirket på humøret dersom det går dårlig.

4. Hvor mye har du tapt/vunnet?

Største gevinst: 100 000 kroner i turneringer et par ganger. Største cashgamepott 40 000 norske kroner.

Største tap: Vært med i VM 2 ganger og røket ut på dag 1 begge dager. $10 000 kostet buy in.

I fylla har jeg blåst bankroller på $3000 - 5000 kanskje 3-4 ganger. Dette er ganske lite i forhold til hva en gjennomsnittsspiller som har hatt disse summene på konto har gjort, vil jeg påstå.

5. Anser du deg som god/proff spiller?

Har bachelor i økonomi. Hvis det jeg kan om poker kunne vært målt på universitetsnivå vil jeg si jeg har master. MEN, nivået har økt helt sinnsykt de siste årene. Mye av jobben for å vinne disse dagene er game selection.

5. Noen tips til en nybegynner?

Ikke begynn med poker. Finn en annen hobby.

5. Noen tips til en nybegynner?

Dersom du bestemmer deg for å prøve altså Jeg syns det er greit å spille freerolls, men du bør unngå playmoney. Hele poenget med spillet er jo å vinne penger, ikke lekepenger. Av prinsipp blir det helt feil å spille med lekepenger. Spill da heller turneringer/sit&go`s med buy-in på 10 cent.

Syns Muchos Poker er den beste sida for tiden. Her kan man ved å lage én enkel konto spille på 8 forskjellige nettverk.

PokerStars er best for turneringer.

Dersom noen har noen som helst spørsmål om poker, f.eks strategi, så svarer jeg på det. Har en del tid til overs de neste dagene. Skal prøve å sjekke jevnlig.
Sist endret av dembele; 14. november 2012 kl. 10:07.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Noen her som tenkte seg på NM i år egentlig?
Vant nettopp en billett til main eventen gjennom en freeroll hos Unibet, og er jævla usikker på hvordan man får billigst fly ned dit og billig men greit hotell osv.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Får prøve å dra igang igjen litt liv her.

Vert en stund siden jeg spilte jevnlig, men nå i det siste har jeg prøvd å ta igjen litt. Satt inn 50usd tidligere idag. Spilte 2-3 1-2$ MTT og 2NL Zoom.

Ikke så inni Hm2 enda, så fant ikke ut hvordan jeg "printa" ut stats på samme måte.
Her er grafen ihvertfall.

http://i991.photobucket.com/albums/af36/almenning/HM2803.png

17.3VIPI, 12.5PFR og 4.03 3Bet er ihvertfall de viktigste for dagen.
4 Table 2NL Zoom
Almenning: Har aldri brukt HEM, er All-In EV, hva du "egentlig" skulle ha vært på, hvis du hadde runnet avg?
Hvilken pokertracker bruker dere? Fant denne her om dagen, gratis:
http://forumserver.twoplustwo.com/16...2012-a-273001/

Hvilke bøker anbefaler dere til en som har lest Harrington's?

Er blitt en bra vinnende spiller nå!
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Almenning: Har aldri brukt HEM, er All-In EV, hva du "egentlig" skulle ha vært på, hvis du hadde runnet avg?
Vis hele sitatet...
All-inn EV er expected value.
Så den orange grafen er det jeg "burde" ha tjent på den økten der.
Så jeg kom borti et par bad beats.

Det jeg mener med average er at man vanligvis ikke ligger på 44 bb/100.
Men dette er microstakes, og man tjener jo på andres feil.
Og her skjer det mye feil
44bb/100 på hvor mange hender? bra stats det da
Sitat av Spirituell Vis innlegg
44bb/100 på hvor mange hender? bra stats det da
Vis hele sitatet...
På de 3000ish hendene på den grafen.
11.5 over de siste 12k hendene

Jobber med å skaffe meg større sample
Noen som har spilt live i norge?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Noen som har spilt live i norge?
Vis hele sitatet...
Tonnevis! Men kun i Tromsø.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Noen som har spilt live i norge?
Vis hele sitatet...
Har hatt sjansen, men har ikke tilgang til så mye cash, og liker ikke å spille penger jeg ikke har så jeg blir stående og skylde personer flere lapper (som de andre jeg vet om gjør).

Den siste tiden har jeg nesten bare spilt hyper HU noen få ganger. Har vunnet så og si alle, noen tusener i pluss, men alt er gått til ulovlige mokkabønner.

Om jeg setter inn X USD inn på PokerStars og overfører samme antall USD til Neteller, kan det da gå opp til 72 timer før transaksjonen er ferdig? Tenker da på den regelen som sier at transaksjonen må gå gjennom sikkerhetssjekker dersom mengden penger man trekker fra er høyere enn mengder penger man har satt inn.

Regnes det som over eller under? Virker til å være det førstnevnte, da det nesten er gått 3 timer, og transaksjonen fortsatt ikke har havnet under "transaction history" hos Neteller.

Damn, pokerstars har låst pokerbrukeren min pga mistenksom aktivitet.
Sist endret av Lacertosus; 9. april 2013 kl. 17:52.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som er gira på en nFF-pokerturnering på pokerstars snart?
Sist endret av Lacertosus; 7. juni 2013 kl. 23:35.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bringer opp tråden for å spørre om noen har vært innom ZOOM-poker på Pokerstars?
Satte inn 50$ for en stund siden (tapte alt på MTT's), så jeg satt inn 50$ til og startet med litt zoom poker.
Grindet 0.5/0.10c og 0.10/0.25c. Gikk fra bordet med dobbel+ stack nesten halvparten av tiden jeg satte meg ned.


Kom meg over 1000$, men røyk på en tilt og tapte 300$ på under en time.
Det endte med selfban fra siden og 700$ cash-out.

Flere som spiller dette?
Virker jo enkelt som fy å grinde lowstakes..
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Bringer opp tråden for å spørre om noen har vært innom ZOOM-poker på Pokerstars?
Satte inn 50$ for en stund siden (tapte alt på MTT's), så jeg satt inn 50$ til og startet med litt zoom poker.
Grindet 0.5/0.10c og 0.10/0.25c. Gikk fra bordet med dobbel+ stack nesten halvparten av tiden jeg satte meg ned.


Kom meg over 1000$, men røyk på en tilt og tapte 300$ på under en time.
Det endte med selfban fra siden og 700$ cash-out.

Flere som spiller dette?
Virker jo enkelt som fy å grinde lowstakes..
Vis hele sitatet...
Har prøvd det før, men sliter med det. Hva slags teknikk bruker du for å faktisk klare å tjene på det?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Har prøvd det før, men sliter med det. Hva slags teknikk bruker du for å faktisk klare å tjene på det?
Vis hele sitatet...
ABC-poker?
Tight-aggressive og disiplinert, så knuser du microstakes, særlig i Zoom/Rush.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Har prøvd det før, men sliter med det. Hva slags teknikk bruker du for å faktisk klare å tjene på det?
Vis hele sitatet...
Generelt sett tight som faen. Folder det meste.

Med et unntak, og det er når det er 4 eller flere som caller standard 3BB raise preflop så caller jeg med nesten hva som helst. Treffer du bra da så vinner du mye.

Type 45 suited, A23 kommer på flop. Da blir det budkrig og potstjeling som faen.
Len deg tilbake og call til river, hvor du raiser all-in om du er sikker på at du har den beste hånden. Hvis du ikke treffer så folder du blankt på flop.


Den eneste regelen jeg nesten slavisk har fulgt er å ikke bløffe.
En liten blindbløff er ok, men ikke prøv å bløff til deg større potter.
Det går til helvette greit ofte.

Er du i tvil om du faktisk har den beste hånda, så fold.
Sist endret av Bombasa; 6. oktober 2013 kl. 15:32.
Hvor mange bord spiller du om gangen da Bombasa?
Sitat av Vent Vis innlegg
Hvor mange bord spiller du om gangen da Bombasa?
Vis hele sitatet...
Kun 1 bord omgangen.
Prøvde to, men merket at jeg mistet fort oversikten og gjorde dumme calls fordi jeg ikke hadde full kontroll.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Kun 1 bord omgangen.
Prøvde to, men merket at jeg mistet fort oversikten og gjorde dumme calls fordi jeg ikke hadde full kontroll.
Vis hele sitatet...
evnt 1 zoom bord og 1 MTT/SaG bord.
Sist endret av Bombasa; 6. oktober 2013 kl. 15:43.
Jeg spiller litt på 888poker. De har CAM bord. Spiller mest for å kose meg. CAM bordene kan bli sykt lættis innemellom. Mye vittige folk.
Sist endret av jegermeg; 7. oktober 2013 kl. 22:40.
CAM bord, som i webcam?
Må jo være fantastisk festlig? hehehe
Sitat av Bombasa Vis innlegg
CAM bord, som i webcam?
Må jo være fantastisk festlig? hehehe
Vis hele sitatet...
Jepp, webcam. Det kan være ganske festlig. Men det er en del gode spillere på de bordene. Så det gjelder å finne fiskene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har spilt poker i ca tre år nå. Har utelukkende basert min innsats på gratis poker penger gjennom ulike kampanjer. Har nok fått mellom 3-4000 kr gratis gjennom mitt lille prosjekt. Spiller stort sett nl texas hold'em (oftest $0.25/0.50, men også lavere), men er også innom noen turneringer. Spilte mye freeroller det første året, men nå blir det sjeldnere og sjeldnere.

Har ved flere anledniger jobbet meg opp fra en startkapital på $5-$50, og opp til ca. $300. De første gangene dette skjedde ble jeg overivrig og begynte å spille på $1/$2 bord, noe som første til at jeg raskt kom ned på jorda igjen. på et par kontoer har jeg klart å stabilisere med på ca $500, men jeg synes det ofte stopper der.

Har vunnet noen $1000 freerolls, men min største gevinst var en tredjeplass i en $6000 turnering (ca $900). Totalt sett er jeg noen tusenlapper i pluss, da jeg aldri har investert en krone.
Sist endret av vidarlo; 6. november 2013 kl. 23:18. Grunn: reklame fjerna
Hehe, latterlig dårlig reklameforsøk. Tror du folk går på det greiene der?

3-4000 på TRE ÅR?? Det er jo latterlig lite, ikke verdt tiden en gang.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hehe, latterlig dårlig reklameforsøk. Tror du folk går på det greiene der?

3-4000 på TRE ÅR?? Det er jo latterlig lite, ikke verdt tiden en gang.
Vis hele sitatet...
tja, jeg kjenner ganske mange som ville vært fornøyd med å plusse noe som helst i poker over tre år
Sitat av Cikey Vis innlegg
tja, jeg kjenner ganske mange som ville vært fornøyd med å plusse noe som helst i poker over tre år
Vis hele sitatet...
Hva er vitsen med å spille hvis man går i minus over tid? Eller ikke tester ut noen systemer som man har tro på?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva er vitsen med å spille hvis man går i minus over tid? Eller ikke tester ut noen systemer som man har tro på?
Vis hele sitatet...
Om du tror pokerspillere flest tjener penger har du missforstått kraftig

De aller fleste taper penger i lengden. Det betyr likevel ikke at de ikke har det kjekt mens de taper penger...
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hehe, latterlig dårlig reklameforsøk. Tror du folk går på det greiene der?

3-4000 på TRE ÅR?? Det er jo latterlig lite, ikke verdt tiden en gang.
Vis hele sitatet...
Man spiller da ikke nettpoker for å bli rik. De fleste som starter med poker må regne med å gå i minus i begynnelsen. Nesten 2/3 av alle spillere fortsetter også å gå i minus (ref SharkScope stats for et par år siden).

Jeg skjønner likevel snøftingen og fnysingen din til en viss grad, dersom du leter etter en enkel måte å tjene mye penger på nett på. Det er nemlig ikke nettpoker, med mindre du er flink i poker fra før av, og starter med et relativt stort innskudd som startkapital. Denne tråden er nok hovedsakelig ment for småspillere som har poker som hobby, og som -- tro det eller ei -- synes det er gøy.

Når man begynner karrieren med freerolls, og følger prinsippet om å ikke sette inn penger, er det helt ekstremt lite penger å hente i begynnelsen. Følger man proper BRM (som man alltid bør), så tar det også ekstremt lang tid før man kommer opp i beløp som i det hele tatt er nevneverdige. Til tross for at jeg (og tydeligvis også du) foretrekker å kaste meg inn i det med litt større beløp enn noen få cents, så kan man ikke benekte at denne freeroll-tilnærmingen til nettpoker er en egen kunstform. For en som er prinsippfast med penger, men synes poker er et interessant konsept og et gøy tidsfordriv, så fungerer det helt utmerket. Hvis du ikke synes poker er noe særlig gøy, og bare vil tjene masse penger på internett, så er du i feil tråd.

Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva er vitsen med å spille hvis man går i minus over tid? Eller ikke tester ut noen systemer som man har tro på?
Vis hele sitatet...
Hva er vitsen med å gå på fotball? Kontingent i en gjennomsnittlig klubb koster firesifret i året, pluss ekstra for deltagelse i cuper og på sosiale turer og arrangement.

Hva er vitsen med å spille musikk? Keyboard/gitar/trompet/fløyte koster tusenvis av kroner, og sannsynligvis kommer du ikke til å kunne leve av det.

Hva er vitsen med å drive med IT-hobbyene sine? IT-utstyr, strøm og de fleste relevante tjenester koster penger, og hva har du igjen for det? Sannsynligvis ikke veldig mye cash.

Klart NOEN kan bli rik av hobbyene sine. NOEN blir rockestjerner, fotballproffer og drar inn millioner på reklame på internett og servertjenester. De fleste blir derimot IKKE det. Poker er en hobby på linje med mange andre, og det er ingen skam å tape små penger stødig, sakte men sikkert. Som min far sier, han taper mindre penger i poker enn han gjør på tipping og tobakk, så hvorfor skal han slutte med en hobby han trives så godt med?
Sitat av hansp Vis innlegg
Har spilt poker i ca tre år nå. Har utelukkende basert min innsats på gratis poker penger gjennom ulike kampanjer. Har nok fått mellom 3-4000 kr gratis gjennom mitt lille prosjekt. Spiller stort sett nl texas hold'em (oftest $0.25/0.50, men også lavere), men er også innom noen turneringer. Spilte mye freeroller det første året, men nå blir det sjeldnere og sjeldnere.

Har ved flere anledniger jobbet meg opp fra en startkapital på $5-$50, og opp til ca. $300. De første gangene dette skjedde ble jeg overivrig og begynte å spille på $1/$2 bord, noe som første til at jeg raskt kom ned på jorda igjen. på et par kontoer har jeg klart å stabilisere med på ca $500, men jeg synes det ofte stopper der.

Har vunnet noen $1000 freerolls, men min største gevinst var en tredjeplass i en $6000 turnering (ca $900). Totalt sett er jeg noen tusenlapper i pluss, da jeg aldri har investert en krone.

Anbefaler alle å prøve poker på denne måten, den siste bonusen jeg signerte opp for fant jeg her. Siden er til og med på norsk, og vil gi deg en flott startpakke med totalverdi på opptil $100.
Vis hele sitatet...
Er du helt idiot? Du vet at vi kan se de andre postene og trådene dine her på forumet? Sjekker man tråden du har laget så ser man veldig kjapt at du både er en som står bak siden der og i tillegg tjener penger når folk bruker den.

Ikke kom her og påstå at du "fant" den.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hehe, latterlig dårlig reklameforsøk. Tror du folk går på det greiene der?

3-4000 på TRE ÅR?? Det er jo latterlig lite, ikke verdt tiden en gang.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det elendig timebetaling når man spiller freerolls og bord for småpenger. Men har gjort det som et prinsipp at jeg ikke skal sette egne inn egne penger i noe pokerrom. Har brukt alt for mange timer på å bygge opp en viss startkapital ved hjelp av freerolls, og har funnet ut at det ikke akkurat er veien å gå (med mindre man har tilgang til freerolls med mer enn $500 i premiepenger og maks 2-300 deltagere).

Man får uansett bygget opp en viss pokererfaring, og man slipper å gå på noen av de smellene, en amatør uansett vil gå på, med egne penger. Anbefaler å satse på gratis pokerpenger for noen, men selvfølgelig er ikke dette noe for alle.
Sitat av hansp Vis innlegg
Selvfølgelig er det elendig timebetaling når man spiller freerolls og bord for småpenger. Men har gjort det som et prinsipp at jeg ikke skal sette egne inn egne penger i noe pokerrom. Har brukt alt for mange timer på å bygge opp en viss startkapital ved hjelp av freerolls, og har funnet ut at det ikke akkurat er veien å gå (med mindre man har tilgang til freerolls med mer enn $500 i premiepenger og maks 2-300 deltagere).

Man får uansett bygget opp en viss pokererfaring, og man slipper å gå på noen av de smellene, en amatør uansett vil gå på, med egne penger. Anbefaler å satse på gratis pokerpenger for noen, men selvfølgelig er ikke dette noe for alle.
Vis hele sitatet...
Hehe, husker de tidene jeg spilte freerolls hele tiden, bare for å få en slant å spille for (var langt under 18). Fant raskt ut at det var ett dødt prosjekt.

Man får feelingen over hvordan poker er, men det stopper liksom etter det. Det er ett helt annet spill når det går for ekte penger. Kan nesten ikke sammenlignes etter slik jeg opplever det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal vi få i gang en home game på PokerStars?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Skal vi få i gang en home game på PokerStars?
Vis hele sitatet...
Er med på det ja, på nFF sin?

Må bare finne frem infoen og passordet først for å registrere den nye brukeren min, mener å huske det ligger en plass i tråden her.
▼ ... over en uke senere ... ▼
1. Hvor lenge har du spilt poker?

7 år

2. Hva spiller du mest? (texas hold'em, omaha? Limited eller NL? etc.)

holdem

3. Hvor stor innsatts/investering/stakes?

small stakes NL/spiller mest på micro limits

4. Hvor mye har du tapt/vunnet?

Har gått mye opp og ned...vunnet endel men har nok desverre tapt enda mer..vil gjette at jeg har tapt ca. 10k på online poker

5. Anser du deg som god/proff spiller?

Tror jeg er en ok spiller...ikke veldig god, men greier og spille uten tap i lange perioder..problemet er att jeg er full veldig ofte og når jeg spiller da gjør jeg dårlige avgjørelser

5. Noen tips til en nybegynner?

Ikke spill for mer enn du har råd til å tape, aldri øk limits uten at du har bankroll til det og hvis du gjør det uansett så sørg for å gå tilbake til lavere bord før du er blakk!, husk at selv om du er en god spiller kan du ha mye uflaks og tape mye på kort tid uansett hvor god du er...og du må ha veldig god tålmodighet hvis du skal bli en god poker spiller!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Norsk-Tipping har nå lansert diverse kasinospill slik som videopoker, blackjack og roulette, for å nevne noen. De har også lansert Texas Hold'em. Nå blir det spennende å se fremover hvordan debatten utvikler seg, for nå er det vel få argumenter de kan beskytte monopolet sitt med. Jeg vil også anta at staten heretter ikke kan kreve inn skatt på poker- eller kasinogevinster som er vunnet via andre aktører ettersom slike krav nå sannsynligvis vil være i konflikt med enkelte EU-direktiver. Nå får ikke jeg testet noen av spillene da spillerkortet mitt er gått ut på dato, så for alt jeg vet, så kan de jo ha laget egne og "snillere" versjoner, i ett forsøk på å omgå disse direktivene og beholde monopolet her i Norge.

Er det noen her som har testet spillene og/eller har noen synspunkter på denne snuoperasjonen?
Sist endret av caperno; 14. januar 2014 kl. 22:29.
1. Hvor lenge har du spilt poker?
4 år
2. Hva spiller du mest? (texas hold'em, omaha? Limited eller NL? etc.)
Courchevel Hi/Lo og Hold´em. Blitt glad i Open-Faced Chinese også.
3. Hvor stor innsatts/investering/stakes?
Varierende, alt fra freerolls til rundt 2k buyins. Har dog sluttet med nettpoker for penger nå.
4. Hvor mye har du tapt/vunnet?
Vil tro jeg har gått et par-tre tusen i pluss online. Live har jeg vel en 11-12k i pluss.
5. Anser du deg som god/proff spiller?
God absolutt, men kan selvfølgelig alltid lære mer. Jobber mye med å lære meg bedre å lese livetells for øyeblikket.
5. Noen tips til en nybegynner?
Ikke sats penger du ikke har råd til å tape, og ikke spill på Pokerstars. (med mindre du er helt elendig, da er det faktisk en fordel å spille der)
Sitat av Fcktsystm Vis innlegg
3. Hvor stor innsatts/investering/stakes?
Varierende, alt fra freerolls til rundt 2k buyins. Har dog sluttet med nettpoker for penger nå.
4. Hvor mye har du tapt/vunnet?
Vil tro jeg har gått et par-tre tusen i pluss online. Live har jeg vel en 11-12k i pluss.
5. Noen tips til en nybegynner?
Ikke sats penger du ikke har råd til å tape, og ikke spill på Pokerstars. (med mindre du er helt elendig, da er det faktisk en fordel å spille der)
Vis hele sitatet...
Uhm, du spiller 2k buyins og har kun gått ett par tusen i pluss?
Hvorfor skal man ikke spille hos Pokerstars? Det er kun der jeg spiller poker, noe jeg har gjort i flere år. Jeg skjønner ikke hvilke fordeler "de som er helt elendige" har ved å spille der, men dette kan du kanskje forklare nærmere?
Sist endret av caperno; 15. januar 2014 kl. 01:10.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av caperno Vis innlegg
Uhm, du spiller 2k buyins og har kun gått ett par tusen i pluss?
Hvorfor skal man ikke spille hos Pokerstars? Det er kun der jeg spiller poker, noe jeg har gjort i flere år. Jeg skjønner ikke hvilke fordeler "de som er helt elendige" har ved å spille der, men dette kan du kanskje forklare nærmere?
Vis hele sitatet...
Vil si at det er en god blanding av fisker, regs og pros på PS, så jeg ser heller ikke helt hvorfor en elendig spiller vil gjøre det bra her, men ikke en god en :S