Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  650 79365
Veldig ålreit opplegg Mange er dere sånn ca?

Spiller dere noe PLO?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av fletchy Vis innlegg
Veldig ålreit opplegg Mange er dere sånn ca?

Spiller dere noe PLO?
Vis hele sitatet...
Jeg er medlem på den greia, og de er litt over 1000 stykker! Så det er ikke smågreier til å være Norge akkurat
Sitat av fletchy Vis innlegg
Veldig ålreit opplegg Mange er dere sånn ca?

Spiller dere noe PLO?
Vis hele sitatet...
Veldig OK opplegg synes nå jeg Det er mange medlemmer i HG, men det er sjelden mer enn 100 stk med i en turnering. Gode sjanser til å vinne altså

Det er PLO Cashgames og tidvis turneringer. Turneringene som er tellende i ligaen er bare NLHE
NFF turneringer hørtes kult ut. Ta de gjerne på søndager, da man gjerne har litt fritid osv.
Er det forresten noen andre som spiller fast? Selv jobber jeg med å komme tilbake til 100nl FR etter blackfriday og en del cashouts (Spiller for tiden 25nl, men snart klar for 50)
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Fast nFF turnering hver søndag klokken 6 hadde jo vært awesome det.
5-10$ standard NL Holdem.
Sist endret av Bombasa; 3. mai 2012 kl. 02:03.
Dette høre skult ut! Jeg spiller poker jeg. kansskje er med på på søndag, om det blir noe av ?
vent jeg spiller på pokerstars. er det der dere spiller og ?
Sist endret av MonkeyBusiness; 3. mai 2012 kl. 05:47.
Sitat av MonkeyBusiness Vis innlegg
Dette høre skult ut! Jeg spiller poker jeg. kansskje er med på på søndag, om det blir noe av ?
vent jeg spiller på pokerstars. er det der dere spiller og ?
Vis hele sitatet...
Det er det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Jaaa, endelig!!!

Gder01 "Water Boat" har lagt ut en ny ettelengtet video. Hvordan spille mot asiatiske motstandere, og hvordan bli "kompis" med tyske dverger på bordet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
kjedelig streiting
Om noen vil prøve seg på litt kjapp poker kan det være verdt å prøve seg på denne siden http://www.rakemeback.com/prop-deals/p31/. Det er terminal poker og du får en rakeback på 110% noe som jo fungerer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Grillkongen
tnu001's Avatar
Kan noen forklare meg hva rakeback egentlig betyr?
Er en funksjon på pokersider som gir deg penger tilbake jo mer du spiller.

På pokerstars begynner du å spare opp til 750vpp og når du har nådd 750 første gang kan du ta ut 10$. Dette beløpet stiger ettersom jo mer vpp man klarer å samle.

Man får en hvis % vpp av buyin til sngs og turneringer og poter man spiller i cashgames tror jeg. Kjenner ikke helt til matten bak det, men det forklares på siden
Sist endret av fletchy; 28. mai 2012 kl. 19:53.
Sitat av tnu001 Vis innlegg
Kan noen forklare meg hva rakeback egentlig betyr?
Vis hele sitatet...
Rakeback er en % som du får tilbake av det du har gitt til pokersiden i rake. Hvis du har 30% rakeback, og du spiller en $50+$5 turnering, vil du få tilbake $1,5 ved månedskiftet* (Månedskiftet er normal dag for slike utbetalinger, kan variere)

Når man spiller cashgames vil du motta % for hver dollar som huset tar i rake, vær obs på at selv om huset tar $2 rake i en pott, så er det ikke du som har betalt raken, men alle dem andre spillerne har også betalt her.

Angående regnestykket på cashgame er jeg litt usikker på om hvordan dem regner det ut, om det har noe å si hvem som tar ned potten, eller om du har kastet deg pre, osv. Men jeg velger å tro at det blir delt likt imellom spillerene.

Her finner du en rakeback kalkulator
kjedelig streiting
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Angående regnestykket på cashgame er jeg litt usikker på om hvordan dem regner det ut, om det har noe å si hvem som tar ned potten, eller om du har kastet deg pre, osv. Men jeg velger å tro at det blir delt likt imellom spillerene.

Her finner du en rakeback kalkulator
Vis hele sitatet...
Hvordan raken blir regna ut varierer fra side til side. Noen tar total rake og deler det på alle spillerne som var med i potten, andre regner kun med raken du har bidratt med.
Liten avsporing, men fortsatt innenfor internett-poker: Hvordan er fordelingen fisk/regulars på micro-nivå?
Husker den skeive fordelingen etter poker-blackouten, alle regularsene rundt hver sin fisk på hvert sitt bord ...
Trådstarter
Sitat av verified Vis innlegg
Liten avsporing, men fortsatt innenfor internett-poker: Hvordan er fordelingen fisk/regulars på micro-nivå?
Husker den skeive fordelingen etter poker-blackouten, alle regularsene rundt hver sin fisk på hvert sitt bord ...
Vis hele sitatet...
Hmm, det er ofte veldig forskjellig på pokerstars. Jeg opplever ofte at bordene med høye avg. pot's har mye fisker. Disse bordene blir dog ofte "hunted" av grindere med litt mer erfaring da, men er du heldig kan du sette deg ved et bord med nesten bare fisker. Etter min erfaring er det lettest ved 6-max bord.
Sett deg til venstre for den største fisken du ser

Edit: Wow, over 500 innlegg og 20 000 visninger. Trodde ikke denne tråden skulle bli så stor
Sist endret av Azarat; 1. juni 2012 kl. 20:48.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Etter en liten diskusjon med en på forumet har jeg funnet ut at jeg har lyst til å lage en nettside som handler om poker (tips osv.). For å gjøre nettsiden mer ideell for flere tenker jeg det kunne kanskje vært lurt å tatt med betting og kanskje andre pengespill i samme slengen?

Hva synes dere? Jeg finner ikke mange norske nettsider med slikt.
Vet ikke om det er lov å nevne andre nettsider her, men er enorme forumer dedikert til både betting og poker, anbefaler Punterslounge på det sterkeste blant annet.
Azarat: Det er to store norske fora for poker hvorav det ene også tar for seg betting.

http://www.gaminghill.com tar for seg både poker og betting og har varslet flere moduler for annen gambling. http://www.donkr.com er et rent pokerfora og er et resultat av sammenslåingen av to tidligere communities.

Jeg tror ikke det er marked for å opprette et tredje nettsamfunn da konkurransen om brukerne er ekstremt stor. Det er flere mindre fora også, men dette er de to store. Det er nok flest brukere på Donkr ennå, men GamingHill som er relativt nystartet har en veldig spennende vekst og som sagt en noe bredere base med tanke på at de også tar for seg betting (blant annet live sammenligning av odds fra flere aktører) og at de kommer med flere moduler etterhvert.
Trådstarter
Sitat av Cikey Vis innlegg
Azarat: Det er to store norske fora for poker hvorav det ene også tar for seg betting.

http://www.gaminghill.com tar for seg både poker og betting og har varslet flere moduler for annen gambling. http://www.donkr.com er et rent pokerfora og er et resultat av sammenslåingen av to tidligere communities.

Jeg tror ikke det er marked for å opprette et tredje nettsamfunn da konkurransen om brukerne er ekstremt stor. Det er flere mindre fora også, men dette er de to store. Det er nok flest brukere på Donkr ennå, men GamingHill som er relativt nystartet har en veldig spennende vekst og som sagt en noe bredere base med tanke på at de også tar for seg betting (blant annet live sammenligning av odds fra flere aktører) og at de kommer med flere moduler etterhvert.
Vis hele sitatet...
Donkr, GamingHill og slike nettfora er mer et slags diskusjonsforum og møteplass for interesserte innen poker og betting.

Tenkte mer på en slags enkel infoside om de forskjellige spillene. Det blir som et slags oppslagsverk som er lett å finne fram i.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Setter inn 500kr på poker snart. Lurer på om noen av dere har noe erfaring med noe slags "sikkerhetssystem" for å tjene med mindre risiko eller holde BRen stabil?

F.eks dobble BRen og ta ut halvparten og gjøre det om igjen? Eller øke BRen 3 ganger og ta ut 1/3 og fortsatt ligge i pluss? Minsker det risikoen for å kjøre hele BRen i dass når man kommer i utrolig dårlige perioder?
Sitat av Azarat Vis innlegg
Setter inn 500kr på poker snart. Lurer på om noen av dere har noe erfaring med noe slags "sikkerhetssystem" for å tjene med mindre risiko eller holde BRen stabil?

F.eks dobble BRen og ta ut halvparten og gjøre det om igjen? Eller øke BRen 3 ganger og ta ut 1/3 og fortsatt ligge i pluss? Minsker det risikoen for å kjøre hele BRen i dass når man kommer i utrolig dårlige perioder?
Vis hele sitatet...
Hvor stor BR er har ingenting med sikkerhet i spillet å gjøre. Men hva du satser av total BR til enhver tid er avgjørende. Jeg tror det har vært nevnt i tråden allerede men google bank roll management og følg det slavisk så vil du ikke miste bankrollen din...
Trådstarter
Sitat av Cikey Vis innlegg
Hvor stor BR er har ingenting med sikkerhet i spillet å gjøre. Men hva du satser av total BR til enhver tid er avgjørende. Jeg tror det har vært nevnt i tråden allerede men google bank roll management og følg det slavisk så vil du ikke miste bankrollen din...
Vis hele sitatet...
Tror jeg forklarte litt feil i posten min. Tenkte ikke helt på BR, heller mer på å sikre for mye tap på poker generelt. Hvis jeg klarer å dobble BRen og tar ut halvparten igjen har jeg sikret meg hva det kostet å sette inn i utgangspunktet, og tjener hvis jeg fortsatt vinner da.

edit: gjør det ingen forskjell?
Sist endret av Azarat; 25. juni 2012 kl. 18:30.
Som sagt, med god BR management så vil bankrollen din være beskyttet. Det er ingen andre triks enn det. Er du ikke komfortabel med med varians så hold deg på et nivå hvor du er betydelig bedre enn motstanden.

Hvorvidt du tar ut BR eller ikke spiller ingen rolle.
Trådstarter
Sitat av Cikey Vis innlegg
Som sagt, med god BR management så vil bankrollen din være beskyttet. Det er ingen andre triks enn det. Er du ikke komfortabel med med varians så hold deg på et nivå hvor du er betydelig bedre enn motstanden.

Hvorvidt du tar ut BR eller ikke spiller ingen rolle.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding! Tror det kan ha litt med usikkerheten på nivåene ja, ikke variansen. Får prøve og se om det har en god effekt på meg

Har ikke spilt på 3 måneder så jeg tenker å holde meg på et lavt nivå inntil videre.
Sist endret av Azarat; 25. juni 2012 kl. 18:35.
@Azarat: Lurt om du er en vinnende spiller om du skal lage en slik side, men det regner jeg med at du er?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Skal kjøpe noe på steam. Er det mulig å bruke penger fra pokerstars til dette uten å gå gjennom banken? Hva er letteste måte? Moneybookers, og så paypal eller noe sånt? Hvordan foregår transaksjonen? Jeg er under 18år, men spiller på mamma. Er helt grønn på dette området, så litt hjelp hadde vært kjekt. Det serveres KP til gode svar!
Du skal ha spilt 100 000 hender før du kan si noe rimelig sikkert om du vinner eller taper på poker. Poker handler ikke om å vinne alle hender, men å vinne mer enn du taper over tid. BM (bankroll management) er også ekstremt viktig. Du bør aldri satse mer på en gang enn du har dekning for på pokerkontoen din. Hvis du har $200 på kontoen og setter deg ned på et cashbord med $100 buyin gjør du noe feil. Taper du innsatsen har du tapt 50% av bankrullen din, og da ligger du gjerne an til å tape resten også på tilt. En god regel er at du aldri skal satse mer enn 2-5% på en gang. Dvs at hvis du har $200 på kontonen så må du aldri satse mer enn $10 på en gang. Samme når det gjelder turneringer. På denne måten sikrer du at kortvarige svingninger ikke tar knekken på bankrullen din. Dette sikrer også at du ikke spiller på et høyere nivå enn de du er skikket til. Vinner du penger går du opp i nivå når du har nok på pokerkontoen. Taper du penger blir du tvunget ned i nivå. Dette er selvregulerende og veldig lurt å gjøre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Gikk inn på transaction history på pokerstars i sted, og der står det plutselig en bonus på 10$ som kom for 3 dager siden? Hva er dette for noe? Jeg har jo ikke satt inn noe penger og vip rewardsene er jo ikke oppfyllt enda

Kan jeg bruke disse pengene? Det er en knapp der hvor det står "request playing audit"?
Er det en bonus eller en overføring fra en annen spiller?

Er du usikker på hva det er sender du bare en mail til Support og spør. Du kan skrive på norsk, men får raskere svar om du skriver engelsk.
Sitat av Cikey Vis innlegg
Er det en bonus eller en overføring fra en annen spiller?

Er du usikker på hva det er sender du bare en mail til Support og spør. Du kan skrive på norsk, men får raskere svar om du skriver engelsk.
Vis hele sitatet...
Fant ut at det var en bonus, for da jeg kjøpte en vpp reward bonus fra vip butikken kom det en til.

Lenge siden vi har hatt pokerturnering nå, er det flere enn meg som kunne tenkt seg å spilt en til snart?
Sitat av Azarat Vis innlegg
Lenge siden vi har hatt pokerturnering nå, er det flere enn meg som kunne tenkt seg å spilt en til snart?
Vis hele sitatet...
Selvsagt! Vi starter også opp ny runde med RadioPoker turneringer nå på onsdag. Turneringsserie på pokerstars med added value, og live dekning på radioen.

Turneringsoversikt, premier osv her
Har den siste tiden lest meg godt opp på Hold'em, spilt en del ganger live med gode plasseringer og spilt mye gratis nettpoker. Jeg har nå tenkt å sette inn 200NOK på pokerstars og har i den anledning noen spørsmål.
-Hvilke spill skal jeg spille med tanke på nivå og BRM? Må bli SnG, NLHE, turnering eller med limit (pot eller fixed??).
-Har dere noe bra lesestoff på nettet eller noen gode tips for mest mulig profitt?
-Bør jeg starte med et program som holdemmanager? I så fall hvilket?
Sitat av mikkello Vis innlegg
Har den siste tiden lest meg godt opp på Hold'em, spilt en del ganger live med gode plasseringer og spilt mye gratis nettpoker. Jeg har nå tenkt å sette inn 200NOK på pokerstars og har i den anledning noen spørsmål.
-Hvilke spill skal jeg spille med tanke på nivå og BRM? Må bli SnG, NLHE, turnering eller med limit (pot eller fixed??).
-Har dere noe bra lesestoff på nettet eller noen gode tips for mest mulig profitt?
-Bør jeg starte med et program som holdemmanager? I så fall hvilket?
Vis hele sitatet...
Hva vil "lest meg godt opp på Hold'em" si?

Når det gjelder NLHE skal du i alle fall spille de desidert laveste cash game-bordene, med $0.01/$0.02 i blinds. Du KAN kanskje prøve deg på $0.02/$0.05 hvis du vil ta litt sjanser.

Det blir microstakes på SnGs også. Litt dristig kanskje, men jeg ville prøvd med buy-in rundt $1.

PL og FL får noen andre svare for. :-)

Lykke til.
Trådstarter
Sitat av mikkello Vis innlegg
Har den siste tiden lest meg godt opp på Hold'em, spilt en del ganger live med gode plasseringer og spilt mye gratis nettpoker. Jeg har nå tenkt å sette inn 200NOK på pokerstars og har i den anledning noen spørsmål.
-Hvilke spill skal jeg spille med tanke på nivå og BRM? Må bli SnG, NLHE, turnering eller med limit (pot eller fixed??).
-Har dere noe bra lesestoff på nettet eller noen gode tips for mest mulig profitt?
-Bør jeg starte med et program som holdemmanager? I så fall hvilket?
Vis hele sitatet...
Det heter seg vel at du ikke skal spille snger og turneringer med mer enn maks 5% av bankrollen din. Enda mindre om du skal spille i større turneringer, da du vinner disse sjeldnere.

200 nok = ~34$

34*0.05 = maks 1,7$ buy-in.

Da bør du gå for maks 1,5$ sng'er og ~1$ turneringer. For å spille sikkert bør du også gå for 0.01/0.02$ cashgames.

Det finnes mange nettsider med mye bra informasjon. Om du vil gå ett hakk videre kan du også kjøpe bok. Jeg har lest power hold'em strategy av Negreanu, den var bra.

Litt nyttig basic informasjon for SNG osv. HER.

2+2, største internasjonale pokerforumet.

--------------------------------------------------------------------

Det skal sies at du kan bli fort lei av å spille av å spille de minste microstaksene, det har jeg opplevd en del ganger, gjorde akuratt det samme som deg. Du tjener lite på lang tid med spilling, men det er god trening i å "øke sakte i gradene".

Når du føler du mestrer nivået bra kan du gjerne sette inn litt mer om du ikke har økt bankrollen betydelig, omtrent 70$ er nok for å begynne med 3,5$ sng'er og ett par hakk høyere cashgames.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Det heter seg vel at du ikke skal spille snger og turneringer med mer enn maks 5% av bankrollen din. Enda mindre om du skal spille i større turneringer, da du vinner disse sjeldnere.

200 nok = ~34$

34*0.05 = maks 1,7$ buy-in.

Da bør du gå for maks 1,5$ sng'er og ~1$ turneringer. For å spille sikkert bør du også gå for 0.01/0.02$ cashgames.

Det finnes mange nettsider med mye bra informasjon. Om du vil gå ett hakk videre kan du også kjøpe bok. Jeg har lest power hold'em strategy av Negreanu, den var bra.

Litt nyttig basic informasjon for SNG osv. HER.

2+2, største internasjonale pokerforumet.
Vis hele sitatet...
BULLSHIT.

Han er garanter å bli blakk, selvom han er en vinnene spiller, med kun 20 BI dersom han spiller SNG. Med en ROI på 5 % er det 97 % sjanse for å bli blakk selv med BR på 30 BI. Han må over 50 BI før sjansen for å bli blakk er under 50 % med normal varians. Forutsatt uttak av gevinst.
Trådstarter
Sitat av Azarat Vis innlegg
Det heter seg vel at du ikke skal spille snger og turneringer med mer enn maks 5% av bankrollen din. Enda mindre om du skal spille i større turneringer, da du vinner disse sjeldnere.

200 nok = ~34$

34*0.05 = maks 1,7$ buy-in.

Da bør du gå for maks 1,5$ sng'er og ~1$ turneringer. For å spille sikkert bør du også gå for 0.01/0.02$ cashgames.

Det finnes mange nettsider med mye bra informasjon. Om du vil gå ett hakk videre kan du også kjøpe bok. Jeg har lest power hold'em strategy av Negreanu, den var bra.

Litt nyttig basic informasjon for SNG osv. HER.

2+2, største internasjonale pokerforumet.

--------------------------------------------------------------------

Det skal sies at du kan bli fort lei av å spille av å spille de minste microstaksene, det har jeg opplevd en del ganger, gjorde akuratt det samme som deg. Du tjener lite på lang tid med spilling, men det er god trening i å "øke sakte i gradene".

Når du føler du mestrer nivået bra kan du gjerne sette inn litt mer om du ikke har økt bankrollen betydelig, omtrent 70$ er nok for å begynne med 3,5$ sng'er og ett par hakk høyere cashgames.
Vis hele sitatet...
Sitat av Pledrik Vis innlegg
BULLSHIT.

Han er garanter å bli blakk, selvom han er en vinnene spiller, med kun 20 BI dersom han spiller SNG. Med en ROI på 5 % er det 97 % sjanse for å bli blakk selv med BR på 30 BI. Han må over 50 BI før sjansen for å bli blakk er under 50 % med normal varians. Forutsatt uttak av gevinst.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev MAKS

Det finnes uansett ingen lave nok SNGer eller cashgames til å drive en skikkelig BRM med 34$ BR, da må man enten bare sette inn mer eller gå for det minste mulige.

Selv har jeg gått fra 16$ til 75$ på under to uker, var jeg en av de 3% som ikke ble blakk da?

Setter man inn noen tusener bør man ikke tulle med BRM, men med usle 200kr tror jeg det er en annen sak
Sist endret av Azarat; 12. august 2012 kl. 16:27.
1. Hvor lenge har du spilt poker?
9 år
2. Hva spiller du mest? (texas hold'em, omaha? Limited eller NL? etc.)
Hold'em
3. Hvor stor innsatts/investering/stakes?
1-2k
4. Hvor mye har du tapt/vunnet?
Har vunnet mer enn jeg har tapt
5. Anser du deg som god/proff spiller?
Ja
5. Noen tips til en nybegynner?
Jeg ville egentlig rådet deg til å ikke spille med lekepenger, da folk ofte spiller heelt annerledes enn om de hadde spilt med ekte penger. Folk tar mer sjangser, driter i om de taper osv... spill mye, alltid tenk logisk. Forskjellen på en "noob" og en erfaren pokerspiller er at nooben alltid vil tape i lengden, mens en som er erfaren og god vil som ofte tjene penger over lenger tid.
Sist endret av SeeWhen; 12. august 2012 kl. 16:30.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Får dra opp igjen tråden litt.

Har vert vekke ifra poker lenge nå grunnet at kontoen min ble stengt.
Hadde brukt feil personalia, og den ble stengt når jeg skulle ta ut litt av bankrollen min.

Spilte nesten bare SNG før, når spiller jeg litt cash-games.
Starta med 10$ og har egentlig stagnert, gått opp og ned igjen.
Tok meg selv i nakken, begynte å spille mer tight, og mer aggresivt.
Rett frem ABC poker egentlig.
Funker fjell på micro-stakes og zoom.

Grinder meg sakte oppover.
Testa og ut 4-table zoom. +- 1000 hender i timen

Ser ut som jeg er stabilt på vei oppover, sakte men sikkert nå.
Kommer med updates om jeg taper eller vinner mer.

Peace
Siden denne tråden kommer opp igjen passer det å nevne av at poker radioen jeg er med å driver starter opp igjen liga i morgen (søndag 30/09) hvor vi blant annet har som premie en pakke til arrangementet vårt i Riga 2013 (som kommer til å bli legendarisk forøvrig!) All info HER
Sitat av Almenning Vis innlegg
Får dra opp igjen tråden litt.

Har vert vekke ifra poker lenge nå grunnet at kontoen min ble stengt.
Hadde brukt feil personalia, og den ble stengt når jeg skulle ta ut litt av bankrollen min.

Spilte nesten bare SNG før, når spiller jeg litt cash-games.
Starta med 10$ og har egentlig stagnert, gått opp og ned igjen.
Tok meg selv i nakken, begynte å spille mer tight, og mer aggresivt.
Rett frem ABC poker egentlig.
Funker fjell på micro-stakes og zoom.

Grinder meg sakte oppover.
Testa og ut 4-table zoom. +- 1000 hender i timen

Ser ut som jeg er stabilt på vei oppover, sakte men sikkert nå.
Kommer med updates om jeg taper eller vinner mer.

Peace
Vis hele sitatet...
Zoom er det ultimate tilte spillet for meg. Tiltet en gang for lenge siden og kjørte hele bankrollen på 50$ inn på zoom. Økte til 150$ på 5min. Spilte litt senere igjen, fikk noe bra komboer men de jævla "auto-call-flop og turn med ingenting-for å håpe å treffe noe på river-noobsene" traff hele tiden noe på river. Selvfølgelig med hele stacken inne

Gikk konkurs og tok pokerferie på noen uker. Tilbake igjen nå og har klart meg sånn ca i null. Har vært lite poker i det siste men satser på å starte på igjen snart. Watch out for me b1tches!
Tapte litt i zoom jeg også.
Fant ut at det stort sett var fordi jeg visste at jeg var en bedre spiller enn mange av de jeg spilte mot, og ikke foldet hender jeg burde foldet.

Spiller med en lavere range nå, og det funker veldig bra
Spiller nå på en ca 15% range og bad-beads skjer veldig sjeldent!
Vinner mer på vanlig, men grinder fpp på zoom for å få bonusen min og flere hender gir mer erfaring.

Får se om det blir sunday million imorgen også,
er 1 sattelite ifra. Begynte med en 10fpp og vunnet meg opp
Sitat av Azarat Vis innlegg
Zoom er det ultimate tilte spillet for meg. Tiltet en gang for lenge siden og kjørte hele bankrollen på 50$ inn på zoom. Økte til 150$ på 5min. Spilte litt senere igjen, fikk noe bra komboer men de jævla "auto-call-flop og turn med ingenting-for å håpe å treffe noe på river-noobsene" traff hele tiden noe på river. Selvfølgelig med hele stacken inne

Gikk konkurs og tok pokerferie på noen uker. Tilbake igjen nå og har klart meg sånn ca i null. Har vært lite poker i det siste men satser på å starte på igjen snart. Watch out for me b1tches!
Vis hele sitatet...
Du har altså fremdeles, etter all denne tiden, ennå ikke skjønt en dritt av BRM?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Du har altså fremdeles, etter all denne tiden, ennå ikke skjønt en dritt av BRM?
Vis hele sitatet...
Jo.... jeg har jo spilt med BRM i flere måneder. Spilte jo meg fra 10$ til 70$ med brm, og så til nærmere 150$ med brm?

Var bare ett unntak at jeg tiltet, men kom meg opp igjen til 70-80$ (først opp til 120$, så en liten nedtur til 70-80$, det jeg har nå.) med brm.
Sist endret av Azarat; 30. september 2012 kl. 15:26.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Jo.... jeg har jo spilt med BRM i flere måneder. Spilte jo meg fra 10$ til 70$ med brm, og så til nærmere 150$ med brm?

Var bare ett unntak at jeg tiltet, men kom meg opp igjen til 70-80$ (først opp til 120$, så en liten nedtur til 70-80$, det jeg har nå.) med brm.
Vis hele sitatet...
Hvordan praktiserer du din BRM?
Høres ut som du må tighte opp litt
På tide med en freak turnering nå snart, begynner å få abstinenser her!

Where's acapolypse!?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det greit å spille 1.5$ sng med 90$ br?
Sitat av Azarat Vis innlegg
Er det greit å spille 1.5$ sng med 90$ br?
Vis hele sitatet...
Ikke egentlig, men tror ikke pokerpolitiet kommer å tar deg om du spiller et par.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ikke egentlig, men tror ikke pokerpolitiet kommer å tar deg om du spiller et par.
Vis hele sitatet...
Mener du det?
Det tilsvarer 60 buy-ins.

Jeg mener ihvertfall det er ok.
Så lenge det er STT og ikke MTT.

Jeg bruker 30x eller 20x buy-ins.
Varierer litt, men har aldri gått bust.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ikke egentlig, men tror ikke pokerpolitiet kommer å tar deg om du spiller et par.
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede spilt et par. Jeg får prøve å gjøre det i skjul.

Sitat av Almenning
Mener du det?
Det tilsvarer 60 buy-ins.

Jeg mener ihvertfall det er ok.
Så lenge det er STT og ikke MTT.

Jeg bruker 30x eller 20x buy-ins.
Varierer litt, men har aldri gått bust.
Vis hele sitatet...
Spiller for det meste 6max STTer, så det skal nok gå bra. Haha, husker da jeg spilte 100-300$ hyper-turbo hu med 1-10 BI. Crazy shit.