Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1374977
Norge blir tygd på og spytta ut igjen, pissa på, tråkka på.. Hva er dette her? Først Palestina - Israel i Oslos sine gater og nå dette som sannsynligvis er terror. Norge må handle, ikke være en snill onkel lenger!
Sist endret av Essi; 22. juli 2011 kl. 16:48.
Både VG og DB står nesten stille hos meg, må være ekstremt stor pågang nå!
Tror nok fremmedfrykten kommer til å øke x1000, noe som er synd, men forståelig. Fuck dette her.
Why so serious?
Noen som har tipset den videoen ennå????
Sitat av Essi Vis innlegg
Norge blir tygd på og spytta ut igjen, pissa på, tråkka på.. Hva er dette her? Først Palestina - Israel i Oslos sine gater og nå dette som sannsynligvis er terror. Norge må gjøre handler ikke være en snill onkel lenger!
Vis hele sitatet...
Ser dere seriøst ikke at det er fordi Norge absolutt ikke har vært en snill onkel som er grunnen til at norske politiske mål blir angrepet???!
Angående gass, har Oslo gassledninger overhodet? Jeg har aldri hørt om bruk av gass verken til oppvarming av mat eller hus i Oslo. Norge bruker da elektrisitet til absolutt alt eller hva?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen som har tipset den videoen ennå????
Vis hele sitatet...
Har sendt den til VG ja.
Tipsa VG om Youtube linken, hvis noen ikke alt ahr gjordt det.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen som har tipset den videoen ennå????
Vis hele sitatet...
Sendte tips til NRK via nettsida dems, men de får sikkert 10000x tips nå.
^ Får nok det, ja!
Kan man ikke endre tittel på videoer i ettertid? Jeg vet ikke hva han sier på videoen, men det kan være han kun ønsker å tiltrekke seg hits.
Wybuxch betyr i følge google translate eksplosjon på Polsk, av alle ting.. Politisk istedetfor religiøst motivert? La oss håpe!
Ut ifra youtube-profilen til han som la ut videoen, azz76v, er han en italiensk mann på 35 år, dersom han har skrevet riktig informasjon.
Sist endret av RosaElefant; 22. juli 2011 kl. 16:51.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hv-02 står i beredskap og venter på å bli spurt.. Det samme gjør nok også garden, som har rundt 200 stk i gardestridsgruppen

Ser også: Alle veier sperret mot Oslo sentrum er sperret
burde ikke det være en form for kontroll også ut?
Sist endret av r0bin; 22. juli 2011 kl. 16:52.
Sitat av Marlos Vis innlegg
Kan man ikke endre tittel på videoer i ettertid? Jeg vet ikke hva han sier på videoen, men det kan være han kun ønsker å tiltrekke seg hits.
Vis hele sitatet...
JODA, MEN brukeren har ikke vært pålogget på nesten et døgn.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bra dere har tipsa. Creepy det der.
Sitat av homer666 Vis innlegg
Wybuxch betyr i følge google translate eksplosjon på Polsk, av alle ting.. Politisk istedetfor religiøst motivert? La oss håpe!
Vis hele sitatet...
Er også en annen polsk dude som har lagt ut video av nyhetene
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen som har tipset den videoen ennå????
Vis hele sitatet...

Tipsa om den videoen for lenge siden.
så vidt jeg har sett har det vært lite folk inni bl.a. r4. det er jo der alle de hardt skadde ligger blødende til døde...
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
For de av oss som ikke vil sitte ved TVen hele dagen kan man følge stream fra NRK :

mmsh://straumv.nrk.no/nrk_tv_direkte_nrk1_h
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Steike.. Noen som tør å tenke på ettervirkningene av dette her?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Er det noen som vet hva som er budskapet i videoen?
jeg føler det bare høres ut som dubbing av tegneserien eller hva det er som går på tven i bakgrunnen.... ?
Sitat av Maol33t Vis innlegg
JODA, MEN brukeren har ikke vært pålogget på nesten et døgn.
Vis hele sitatet...
Han kan ha vært pålogget alle de siste 23 timene. Den viser kun sist han logget på.
Sitat av Marlos Vis innlegg
Kan man ikke endre tittel på videoer i ettertid? Jeg vet ikke hva han sier på videoen, men det kan være han kun ønsker å tiltrekke seg hits.
Vis hele sitatet...
Høres ut som han sier noe om oslo?
Sitat av ballestank Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=xVWzbXSfbWg

Kan noen tolke hva han sier?
Vis hele sitatet...
Står på profilen at han er fra Italia, mulig det er italiensk. Noen som tilfeldigvis kan italiensk?
Da er det bekreftet døde, av ntb 2 :/
Ettersom tittelen inneholdt noe polsk har jeg spurt min polske venn om tolkning, waiting for answer..
Jeg grøsser ved tanken om dette er religiøst motivert. Regner da med FRP og H vil kjøre hardt på dette i valgkampen og bruke frykten til folket for å vinne. ID-kort og CCTV neste?
Pressekonferanse fra politiet kl 17:30
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Steike.. Noen som tør å tenke på ettervirkningene av dette her?
Vis hele sitatet...
Konsekvensene er åpenbare. Terrorhysteri, fremmedfrykt og FrP og Høyre i regjering før du rekker å si «fordommer».
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Godt mulig såklart han har endra tittelen i ettertid, somehow i doubt it tho.
Sånn iforhold til at dette er topp tema for politi osv akkurat nå, Om noen begår et stort ran nå, vil det være nok ressurser til å ta seg av det. Samme tenkte jeg på, da obama var i oslo
Han kan ikke polsk, men han hørte det var det. og morra hans kan det så ... venter på at hu kommer hjem
Hvorfor sprenge en bombe ved regjeringsbygget når politikerne har felles ferie? Hva med litt forarbeid og planlegging!
Sitat av omba Vis innlegg
Da er det bekreftet døde, av ntb 2 :/
Vis hele sitatet...
shit det er bare helt sykt..
stakkars familier.

jeg lurer virkelig på hva eller hvem som står bak.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Godt mulig såklart han har endra tittelen i ettertid, somehow i doubt it tho.
Vis hele sitatet...
Youtube (Google) kan vel bekrefte om den er forandret i ettertid?
Da stikker jeg til Oslo.
RIP PYRO FORUMET, FØLER DET BLIR VANSKELIG OG FÅ KJEMIKALIER NÅ..
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Fakk people!! er det ingen polakker som henger her?? :P
Uvirkelig å sitte og se på folk som ligger og blør på gata på NRK
Dette gjør meg ilter og forbanna! Hvis det viser seg at Mullah Krekar har gjort dette skal jeg personlig ta opp jakten og blåse pikken av han, skjære av huet og pisse i såret!! JA VI ELSKER!
Sitat av EoT Vis innlegg
Ser dere seriøst ikke at det er fordi Norge absolutt ikke har vært en snill onkel som er grunnen til at norske politiske mål blir angrepet???!
Vis hele sitatet...
Nei, dersom dette er et terrorangrep, handler det nok mer om våre grunnprinsipper mtp likeverd mellom kvinner og menn, demokrati og menneskeverd.

Fysj og skam seg Norge!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av TobNor Vis innlegg
Da stikker jeg til Oslo.
RIP PYRO FORUMET, FØLER DET BLIR VANSKELIG OG FÅ KJEMIKALIER NÅ..
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager skal du til Oslo å gjøre nå?
Blir nok en reaksjon, kanskje vi alle må i krig nå.
Hvor skal politiets pressekonferanse vises?
hørte på den Polske youtubefilmen, kan ikke så bra Polsk, men høres ut som noen ser på film, ikke at noen snakker! man kan høre at noen snakker svakt på engelsk, så kommer det en polsk stemme rett etterpå! jeg er ganske sikker på det! fordi jeg har sett en del på polsk tv! og kjenner igjen den stemmen!(dubbing med andre ord)
Sist endret av Shellshock; 22. juli 2011 kl. 17:00.
hvor er thoryllo? XD
Tydeligvis så er det to bomber til som polititet ikke vet hvor er, ifølge aftenposten. faen da.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.