Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3782
Vi satt fire stykker i leiligheten min og jeg hadde nettopp fått batchen min med m. hostilis og var ferdig med alt så jeg hadde det ferdige produktet på bordet.
Vi var alle ekstremt spente og klarte ikke vente, så jeg gikk inn på soverommet, tok trekket mitt og la meg på senga og får en ekstrem følelse av et slags trykk som bygger seg opp i kroppen min, sterkere og sterkere helt til alle farger, alt lys og alle lyder øker i styrke til det når et nivå som er helt utrolig, så kommer det en pipelyd, ikke som i ei fløyte eller noe, bare en ekstremt høyfrekvent pipelyd som blir sterkere og sterkere helt til alt bare blandes og omhyller alt, meg inkludert.

Jeg finner meg selv på et helt annet sted, men jeg er ikke meg alikevell. Jeg får en ekstrem følelse av at jeg er alt, og alt er meg. Jeg befinner meg delvis fortsatt i leiligheten min, men alikevell er jeg ikke der. Jeg føler spørsmålene: Hva er tid? Hva er rom? Hva er masse? Hva er alt?
Disse spørsmålene sitter fortsatt i meg, men der og da FØLTE jeg spørsmålene, jeg var fortid men alikevell fremtid, jeg var alt men alikevell ingenting. Opp var ned og ned var høyre, alt blandet seg til det umulige. Jeg var skaperen, jeg var ALT, ingenting fantes utenom meg.

Når jeg reiser meg fra sengen og går ut i stua sitter det tre personer der, ei dame og to menn. Disse personene virket veldig kjente men alikevell totalt fremmede, og følelsen av at vi var noe overlegnet, vi var det eneste som fantes, var TOTAL. Jeg går videre fra stua og inn på badet for det blir så mye at jeg blir kvalm, men når jeg går inn på badet går jeg ut av soverommet igjen. Det fantes ikke noe rom, det var ikke skapt. Jeg ser tobakken min på bordet og tenker jeg må ha en røyk, men når jeg bøyer meg ned for å ta den, blir den borte og følelsene kommer: Hva er tobakk? Hva er masse? Hva er tid? Hva er virkelig? VI ER ALT!

Dette ble alt for mye for meg og kvalmen blir uutholdelig, så jeg setter to fingre i halsen for å spy, men plutselig dukker det et vesen opp, ikke fysisk masse, ikke psykiske bilder, dette vesenet var noe totalt, akkurat som oss, men alikevell ingenting. Dette vesenet har ingen armer eller bein, ingen kropp eller hode, det var der men alikevell ikke. Dette vesenet gir meg følelsen, akkurat som telepati bare med følelser ikke tanker, om at ingenting er virkelig, vi er tid, vi er rom, vi er noe solid men alikevell bare “noe”, og plutselig begynner dette vesenet og føre armen min inn i munnen hvor jeg alt har to fingre, men det stopper ikke. Det var som om armen gikk inn i munnen og bare kom tilbake, som på tegnefilm når noen vrenger munnen rundt seg selv og kommer frem fra åpningen og fortsetter i det uendelige.

Dette bryter jo alt av naturlover, dette er ikke mulig. Vi var det eneste som fantes, vi var ved skapelsen men alikevell ved dommedag, vi var lys men også mørke, jeg så alt som har skjedd og alt som kommer til å skje, jeg så tid og rom bli skapt rett forran øynene mine men alikevell ble alt destruert. Vann rant oppover samtidig som det rant ned, til sidene, fremover og bakover. Jeg prøvde å drikke et glass vann men vannet var ingenting, jeg drakk ingenting, ikke luft ikke væske, ikke tomrom, INGENTING, glasset ble heller aldri tomt og følte jeg drakk i årevis men alikevell bare noen sekunder. Jeg prøvde å finne noe for å få dette vekk og ser etter noe som kan påføre smerte, men da ser denne damen i rommet på meg og gir meg følelsen: HVA? Hva er en kniv? Hva er tid? Hva er rom? Hva er masse?

Til slutt tenker jeg at jeg MÅ se om det finnes ei dør, å joda, utgangsdøra var der. Men når jeg åpnet vinnfangsdøra fant jeg meg selv stående i badedøra og se meg selv i vinnfangsdøra. TID OG ROM ER DESTRUERT, ingenting er virkelig men vi er ALT, alt er virkelig og vi er intet. Jeg prøver å ta kveletak på meg selv for å stoppe oksygentilførselen til hjernen, men hendene mine finner ingenting å ta tak i, ingen hals, inget hode, ingen kropp. Jeg prøver å se meg selv men jeg er intet, hva er jeg?

Det øyeblikket dette treffer meg finner jeg svar på alt, og i neste øyeblikk våkner jeg opp i senga mi igjen, jeg er tilbake. Hele denne opplevelsen var evigheten men alikevell kun et øyeblikk, tid og rom var ikke skapt, det eneste som var skapt var oss men alikevell var vi ingenting.


Dette er helt klart den kraftigste og mest virkelige opplevelsen jeg noensinne har hatt. Det jeg opplevde var virkeligheten og virkeligheten var intet. Jeg sitter igjen med di samme følelsene som var, men nå er det bare tanker, tanker om evigheten og intet, om skapelsen og undergangen, om fødsel og død, om tid og rom.
Den som kan fortelle meg hva som skjedde dette øyeblikket som varte i all evighet ville gjort meg evig takknemlig, men føler selv jeg har fått et innblikk i hva som finnes bak virkeligheten. Selv om dette var en trip var det mer virkelig en en tur på kiwi, dette var ABSOLUTT!!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det hørtes ut som du hadde en type 'lucid dream'.

Det er er veldig komplisert tema, men om du har lyst til å lese mer om dette, så kan du besøke denne linken.
Sitat av Layzi Vis innlegg
Det hørtes ut som du hadde en type 'lucid dream'.

Det er er veldig komplisert tema, men om du har lyst til å lese mer om dette, så kan du besøke denne linken.
Vis hele sitatet...
Ehh.. DMT-tripping kan på ingen måte sammenlignes med LD
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Layzi Vis innlegg
Det hørtes ut som du hadde en type 'lucid dream'.

Det er er veldig komplisert tema, men om du har lyst til å lese mer om dette, så kan du besøke denne linken.
Vis hele sitatet...
å sammenligne lucid dreaming med DMT er som å sammenligne en halv kopp kaffe med å skyte amfetamin.
Herlig lesning! Her har du jaggu fått ting ordrett hvertfall, kom gjerne med flere rapporter!

KP
Meget bra!


Dette må vel være det alle håper å oppleve på DMT.
Sitat av somnium Vis innlegg
å sammenligne lucid dreaming med DMT er som å sammenligne en halv kopp kaffe med å skyte amfetamin.
Vis hele sitatet...
Det jeg egentlig mente, var at det kunne ha trigget hverandre.
Jeg har forøvrig ikke noen kunnskap, så skal egentlig ikke utale meg om saken.

Beklager.
Yes! Har hatt lignende opplevelse.

De sporsmaalene tar aldri aldri slutt.
Hvem/hva/hvordan/hvorfor.
Jeg har utrolig lyst til å oppleve noe slikt. Kommer til å vurdere å prøve ut dette en dag. På nåværende tidspunkt tror jeg at det er mer enn jeg kan takle, dog. Viktig å kjenne sine grenser.

Flott rapport!
Solisk's Avatar
Trådstarter
6 29
det var klart en heftig opplevelse, og takker for alle KP's
skal heller ikke se bort ifra at det kommer flere raporter men skal vente ei stund med DMT ettersom spørsmålene og følelsene fortsatt sitter i meg på daglig basis.
Hadde jeg vært klar over hvor heftig det var skulle jeg ventet til jeg hadde lest mer, men angrer ikke for fikk slått opp øynene for så mye nytt at det var verdt det for alle penga : D
Tips til alle som vil teste DMT: research til du blir kvalm, research litt til, og rett før du skal avsted kan du gjerne meditere eller gjøre noe som roer deg helt ned
blei litt freakout for meg men er det ikke derfor det heter freakforum?
Høres interessant ut. Men virker litt skummelt i den forstand at man kan ende opp med å skade seg selv/andre fordi man er så ute av det. Det sterkeste jeg har prøvd er vel LSD og da følte jeg at jeg alltid hadde "kontroll".
Sitat av paragone Vis innlegg
Høres interessant ut. Men virker litt skummelt i den forstand at man kan ende opp med å skade seg selv/andre fordi man er så ute av det. Det sterkeste jeg har prøvd er vel LSD og da følte jeg at jeg alltid hadde "kontroll".
Vis hele sitatet...
Synes ikke du skal bekymre deg for dette. De gangene jeg har røyket DMT, så har jeg bare ligget rolig på sofaen med øynene lukket. Har aldri følt noen trang for å reise meg opp, mens jeg tripper. Eneste som kan være noe å bekymre seg over, er at du mister pipa pga den raske og intense virkningen.
Sitat av Kristonio Vis innlegg
Synes ikke du skal bekymre deg for dette. De gangene jeg har røyket DMT, så har jeg bare ligget rolig på sofaen med øynene lukket. Har aldri følt noen trang for å reise meg opp, mens jeg tripper. Eneste som kan være noe å bekymre seg over, er at du mister pipa pga den raske og intense virkningen.
Vis hele sitatet...
Det høres jo ikke så ille ut egentlig. Hvordan er det med, eh, kroppslige funksjoner når man bruker dette? Tenker da på at man må tisse/bæsje(evt. bare føler at man må det). Tror alltid jeg holder på å driter meg ut når jeg er på sopp men det har jo aldri skjedd.
Har aldri hatt noen problemer med dette. Men passer alltid på å gå på do, slik at jeg har det så komfortabelt som mulig under trippen.
Solisk's Avatar
Trådstarter
6 29
Jeg tok jo mitt trekk på bong, har fått intrykket av at det gir mest pangstart:P
Jeg hadde ikke noe problemer med å måtte på do, eneste var at jeg trodde jeg skulle spy hele tia men det var bare at det var en så intens tripp.
Jeg skal ikke si for sikkert at man har full kontroll, for jeg hadde tilnærma likt ingen, men trippsitterne mine gjorde det så behagelig som mulig for meg : D
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hehe hørtes ut som en drøy tripp.. er noe jeg kunne tenke meg og prøve
Hørtes ut som en veldig heftig tripp.. Har hatt lyst til å prøve DMT selv, men vet ikke om jeg tør. Liker å ha så og si kontroll på virkeligheten når jeg tripper, som med truffler/sopp