Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 897
Hei.

Jeg har en macbook 2017-versjon som sliter med å koble til WiFi. I skrivende øyeblikk er jeg tilkoblet, men etter en stund disconnecter WiFien og når jeg prøver å koble til igjen får jeg feilmeldingen "The Wi-Fi network (NETGEAR49) can not be joined. Please move closer to the wifi.
Problemet er bare at alle de andre enhetene er tilkoblet til nettet og fungerer fint, det er bare denne macen som blir kasta ut.

Jeg bor i et kollektiv med to andre, og begge de andre har også en mac.
Jeg har også prøvd å slette filene i systemconfiguration-mappa, men dette har ikke hjulpet. Jeg har også reinnstallert WiFien på pcen uten at det hjelper.

Det eneste som ser ut til å hjelpe er å restarte ruteren. Da er jeg tilkoblet i ti minutter, så blir jeg kasta ut igjen.

Litt rotete post, men håper dere forstår problemet mitt, og jeg håper noen kan hjelpe meg med dette.
Har du nullstilt ruteren?