Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1311
Hei, jeg slenger denne her ettersom jeg mistenker at noen av forumets medlemmer kan ha interesse av det!

Jeg avholder en ukentlig podcast, med den beskjedne tittelen David Skaufjord Forklarer Alt, hvor man tar for seg et nytt tema i hver uke, som oftest med en ny gjest. Vi gjorde blant annet en episode om LSD-behandling av bipolar lidelse her. Podcasten gjøres kun ut av interesse, og er non-profit. Vi har episoder om alt fra ølbrygging til hemmelige ordener, og forrige uke kjørte vi ut en episode om hvordan hypnose - nærmere bestemt scenehypnose funker, som jeg tenkte kunne finne sitt publikum her.

Håper det er innafor å legge ut på dette forumet (som jeg ofte kommer over når jeg googler/researcher), det ligger en del i backlogen som også kan være av interesse.
Hei David. Jeg hørte på NLP-podcasten for eksakt tre minutter siden så det var et artig sammentreff.

Forøvrig vil jeg anbefale hele backloggen på det varmeste. Hvis man feks vil høre en ekstremt smal podcast om 8-bits-musikk fra Commodore 64-demoer så finnes det der.
Trådstarter
2 2
Hei DonTomaso, sammentreff finnes ikke!
Takker, C64-episodene er noen av dem som treffer mitt smale hjerte nærmest!