Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 939
Fant en gammal eske med Pinex Forte, 66stk igjen. Utløpsdatoen var i 2015. Vil pillene fortsatt gi rus?
Ja, kanskje de er litt svakere eller tar lengre tid å virke, men forsatt funk.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Ja, kanskje de er litt svakere eller tar lengre tid å virke, men forsatt funk.
Vis hele sitatet...

Nice. Må nok ta dobbel dose.
Fiksa også 60 PF som går ut neste år, spiste 12stk grei form nå, røyka herosh i 2 dager så er ikke helt d samme men bedre enn ingenting. Mixa med 20mg Apodorm, vet om overdose fare og at Paracet er dritt for leveren, men kroppen min tåler en del.
Fin score

Bør funke fjell de. Kan hende de bruker litt lenger tid på å få effekt eller at de har mistet litt styrke men bare føl deg frem bro
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Nice. Må nok ta dobbel dose.
Fiksa også 60 PF som går ut neste år, spiste 12stk grei form nå, røyka herosh i 2 dager så er ikke helt d samme men bedre enn ingenting. Mixa med 20mg Apodorm, vet om overdose fare og at Paracet er dritt for leveren, men kroppen min tåler en del.
Vis hele sitatet...
12stk er vell 6g Paracet? Eller er det 400mg Paracet per?

Jeg har pleid å filtrere ut paraceten, måten er enkel: Hell oppi 100-x/ml KALDT vann i et litermål/glass/mugge (same shit) så hiver du oppi moste tabeletter (Bestemt mengde) hiver i kjøleskap i 4timer, filtrerer vekk restene av pulveret (paraceten) via et kaffe-filter, så bruker du de der svære sprøytene (10Ml fra apoteket uten spiss) til å måle antal mg i ML.

Så la oss du har filtrert 1000mg kodein i 100ml vann, da er 1ml 10mg.

Jeg har tatt et helt brett og utløst om gangen, i 100ml vann, blandet med noe saft og drukket, da sparer jeg å risikere å utsette meg for alt slags leverskader.
Sist endret av BenzoKnekk; 3. desember 2021 kl. 05:15.
6 g paracet kan være skadelig. Men hold deg unna alkohol og Paracet fremover. Levra trenger litt tid nå. Stikk å kjøp masse bronkyl. Det er motgift mot paracetforgiftning.

Ring lege om du føler deg sjuk.