Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1221
Heisann fellow freaks, lurte bare på hva som er en optimal dose med paragrin forte i kombo med en halv rivotril? Har tatt 8mg subutex to ganger den siste uken sist i går. Vet ikke hva dose paragrin forte eg har, men er pillene har en små-rosa farge. Eg e en stor fyr på 107 kg
Filtrer ut paraceten fra pillene med mindre du liker leverskade. Et enkelt Google søk og du vet hvordan.


Optimal dose? Tjaaaa, toleranse? 1-1.5mg rivotril uten toleranse,60-120mg kodein uten toleranse. Det er optimale doser for (meg)
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Filtrer ut paraceten fra pillene med mindre du liker leverskade. Et enkelt Google søk og du vet hvordan.


Optimal dose? Tjaaaa, toleranse? 1-1.5mg rivotril uten toleranse,60-120mg kodein uten toleranse. Det er optimale doser for (meg)
Vis hele sitatet...
Kor mye kodein e det i en paragrin forte då?
Sist endret av Hakkemat91; 1. desember 2021 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tror det er best at du ikke gjør det. Hvis du ikke evner til å utføre et enkelt google søk, så tviler jeg på at dette er noe god idè.

Jeg sier det ikke for å være slem, men jeg setter pris på å se noe egeninnsats før vi kan hjelpe deg på veien. (30mg)
Sist endret av Superspurv; 1. desember 2021 kl. 19:44.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror det er best at du ikke gjør det. Hvis du ikke evner til å utføre et enkelt google søk, så tviler jeg på at dette er noe god idè.

Jeg sier det ikke for å være slem, men jeg setter pris på å se noe egeninnsats før vi kan hjelpe deg på veien. (30mg)
Vis hele sitatet...
Eg har jo selvølgelig googlet dette, tror du virkelig eg ikke kjenner til google, men kjennner til freakforum.....

Fant derimot ikke noe om kombinering med rivotril så derfor spør eg her
Sitat av Hakkemat91 Vis innlegg
Kor mye kodein e det i en paragrin forte då?
Vis hele sitatet...
30mg
Tror ikke det skal være noe problem, men husk du tenker mindre på handlingene diner når du tar rivotril.
Kan fort tenke at en bare skal ta litt til og litt til.. så har du plutselig tatt mer piller en du hadde planlagt.
Vær forsiktig, kanskje best å kun ta opiater om du skal ta noe?
Sitat av Dial-up Vis innlegg
Tror ikke det skal være noe problem, men husk du tenker mindre på handlingene diner når du tar rivotril.
Kan fort tenke at en bare skal ta litt til og litt til.. så har du plutselig tatt mer piller en du hadde planlagt.
Vær forsiktig, kanskje best å kun ta opiater om du skal ta noe?
Vis hele sitatet...
Rivotril kan virke på den måten ja. Men fornuftige mennesker, tar 0.25-0.5-1mg rivotril når dem tar, husker starten av min rivotril-periode, trodde 4mg var ev vanlig rusdose som tilsvarte 2mg xanor, men det var FEIL!

Rivotril virker litt mer oppkvikkende i forhold til andre benzoer, effekten er mindre merkbar, du tenker du er edru og tar mer og mer.

Jeg tar 0.25-0.5mg og får en merkbar eufori.

Men OP du må huske at benzo booster opiat effekt noe sinnsykt, spiste en tramadol 200mg OD, og tok en rivotril senere den dagen, effekten ble dobblet!
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du er oppi 8 mg subutex daglig så tror jeg du bare kan drite i å få noe nevnbar rus av paralgin forte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du er oppi 8 mg subutex daglig så tror jeg du bare kan drite i å få noe nevnbar rus av paralgin forte.
Vis hele sitatet...
Lol, leste ikke det før nå. Da må han opp i 750mg kodein for rus XD. 10% blir gjort om til morfin i leveren, 8mg subutex = 75mg morfin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du er oppi 8 mg subutex daglig så tror jeg du bare kan drite i å få noe nevnbar rus av paralgin forte.
Vis hele sitatet...
Ikke daglig 2 ganger iløpet av den siste uken siden eg ble dumpet av damen.

Til vanlig tar eg sub ca 2 ganger i måneden
Sist endret av Hakkemat91; 1. desember 2021 kl. 21:18.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hakkemat91 Vis innlegg
Ikke daglig 2 ganger iløpet av den siste uken siden eg ble dumpet av damen.

Til vanlig tar eg sub ca 2 ganger i måneden
Vis hele sitatet...
Og når du tar så tar du 8 mg??? Det er en jævlig stor dose uten toleranse. Du kunne blitt stein på 1/20 del av den 8 mg. Hvordan inntar du den? Snorter du?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og når du tar så tar du 8 mg??? Det er en jævlig stor dose uten toleranse. Du kunne blitt stein på 1/20 del av den 8 mg. Hvordan inntar du den? Snorter du?
Vis hele sitatet...
Nei ligger den under tungen. Pleier ikke å bli monsterfjern på 8mg, men får en jævla fin "body high" som varer bortimot 12 timer
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da vil du nok ikke få noe funk å skryte av på PF da de er omtrent de minst potente opiod piller du kan få tak i