Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2417
Brukt Zoloft i mange år for angst. Merker ingen effekt. Noen med erfaring med Cipralex mot angst?

Setter stort pris på alle erfaringer, Zoloft og Cipralex!
Fikk det for flere år tilbake men slutta fort. Ble jævla lyssensitiv og hakka tenner. Så har anti depressiva den effekten at jeg ofte blir impulsiv og ruser meg mere av en eller anna grunn.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt det 2 ganger i livet, første gang i 8 år, så pause ett år, å nå i 1år til, tar ikke mer en 10mg,har hjulpet veldig på angst, som utvikler seg til panikk angs, pga tankekjør osv. Jeg vil anbefale deg å prøve. Har ikke hatt noen bivirkninger, bare merket att jeg gradvis sluttet å føle angsten sitte i brystet.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt cipralex to ganger før og begge gangene hadde jeg tilnærmet ingen effekt av det. Det viste seg dog. i ettertid at jeg hadde en underliggende årsak som gjorde at det ikke ville vært et godt alternativ for meg uansett. Men hvorfor har du brukt det i mange år hvis du ikke har fått noen effekt av det?