Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1357
Har noen spørsmål ang. Flubromazolam.

- Hvilket benzo ligner dette mest på? Rivotril?
Visst ja, gjelder det også for evt. Rusfølelse?

- Blir veldig trøtt og søvnig på Etizolam, gjelder dette for Flubromazolam også? Eller ligner dette stoffet mer på Diazepam og Rivotril/Clonazepam?

- Hvordan er rusfølelsen sammenlignet med f.eks. Rivotril, Valium og såkalte non-benzos slik som Imovane, Zolpidem, Rohypnol, Nitrazepam/Apodorm og evt. Lorazepam?

- Hvordan oppleves selve virkningen?

- Vil jeg kjenne noe særlig virkning eller rus når man er tilvent benzoer?
Med det tenker jeg tilvent på den måten at man ikke blir ruset, men heller bare trøtt uansett hvor mye man tar av forskjellige benzos.

På Valium så forsvinner bare abstinensene og jeg får kanskje mikroskopisk mindre angst.
På Rivotril så er det det samme som med Valium, bortsett fra at jeg også får en metthetsfølelse og føler på likegyldighet (på en dårlig måte - En slags depresjonslignende følelse).
Men når jeg tar det for første gang på flere måneder og den dosen er på minst 2 mg så vil jeg noen ganger også føle på en liten euforisk følelse. Jo mer angst og hjertebank jeg har, jo mer eufori.
Veeeeeeldig potente. Aktive i MICROGRAM (ug). Har hatt 4 dagers blackout på disse monster-benso.
Muskelavslappningen er fantastiskt. Synes det er som en mix av diaz og alpra, men mye, mye sterkere anxiolytike egenskaper en begge disse.

AT er dock ett HELVETE.

Take it easy.
R.i.p 23.04.2021
Lykke til...