Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1287
Hei, jeg lurer på hva mao-inhibitorer man kan få tak i i Norge, da jeg ønsker og bruke dette sammen med fleinsopp, og dmt enten krystallisert eller ved å innta dmt-holdig bark. Noen som har erfaring med dette som kan gi noen råd?
Du må nesten kjenne folk, eller følg med om det dukker noe opp på norsk Darknet.
tviler på tollen tester etter caapi, men vet ikke. på en el annen måte får jo sjamaner inn detta til landet..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Banisteriopsis caapi, pasjonsblomst, syrian rue og yohimbe bark er de plantene som inneholder maoi. Pasjonsblomst og yohimbe er lovlig, men også de svakeste
Takk for svar, men hvor anskaffer jeg nevnte planter er det kun utenlands da? Barken ble grundig gransket av tollen de virket som de trodde det var hasj/kief eller heroin eller no slikt i posene med malt bark, antageligvis er ikke DMT første de sjekker for guess. Tolletat
granske merker over alt.

Kan jeg bli fucked big time om jeg bestiller Syrian rue eller caapi feks, og kan jeg få problemer om de har razzia her og finner dmt bark eller maoi?

Inntrykk av at Kripos analyserer svært lite av beslag. hadde over 50g hasj og ca like mye mnden etter og den ble ikke analysert, (gikk som innrømmelse da jeg selv kalte det hasj. Ei heller noen somadriler jeg hadde ble analysert, selv om politiet klare det Rohypnol... Så hvis ikke det kommer fra no shamanistmagicshop-420nirvana fra jungelen i Peru med mayanske symboler, så kan jeg aldri tro det blir tatt og analysert osv.