Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4414
Hei freaks!

Jeg skal lage en fiktiv kortfilm om en hasjbruker. Jeg ønsker ikke å ha trøbbel med politi, så jeg håper på å filme noe som ligner på en som røyker hasj.

Med det, tenker jeg på hvit røyk som går inn i bongen og hvit røyk ut av bongen. Er det mulig å etterligne / fake hasjen på en lovlig måte?
Fakehash.com - ekte plantemateriale med riktig aroma
Tror målgruppen er de som skal lage hasj med jwh ol., men funker vel som film-props også. Er rimelig store kvanta de selger, men koster ikke allverden og er 100% lovlig.
Diverse typer hundemat ligner veldig på grammere.
http://buy-hash.com/sample-pack/hash-sample-pack

edit: ser jeg var litt sendt ute ja
Sist endret av K93; 10. juni 2015 kl. 16:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Finn et eller annet sort gummimateriale så har du hasjklumpen klar.
Til bongen så er det bare å bruke tobakk.

Eller hvis dere vil gjøre det ordentlig så bestiller dere falsk hasj som er linket til flere ganger i tråden allerede
Sist endret av Bombasa; 10. juni 2015 kl. 17:23.
Må det være hasj da? Kan det ikke være et annet cannabisprodukt? Det er enklere med marihuana, du kan bestille for eksempel herbal tobacco. Dette ser fryktelig ut som weed, og du kan trekke det ned. Er det ikke så viktig at du må trekke ned kan du bare bruke en vanlig urteblanding som en grønn te og oregano.

Herbal tobacco
Sitat av Relevant Vis innlegg
Må det være hasj da? Kan det ikke være et annet cannabisprodukt? Det er enklere med marihuana, du kan bestille for eksempel herbal tobacco. Dette ser fryktelig ut som weed, og du kan trekke det ned. Er det ikke så viktig at du må trekke ned kan du bare bruke en vanlig urteblanding som en grønn te og oregano.

Herbal tobacco
Vis hele sitatet...
Tusen takk, folkens! Jeg har glemt Herbal helt. Jeg tror jeg går for Relevants forslag
Hva med å røyke skikkelig hasj, er ingen som kan bevise at den faktisk er ekte.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Hva med å røyke skikkelig hasj, er ingen som kan bevise at den faktisk er ekte.
Vis hele sitatet...
For det første er det ikke sikkert at vedkommende røyker hasj, han sier jo selv han ikke vil ha problemer med politiet. For det andre ville det vært ubeleilig å ruse seg når en skal jobbe med å filme, og drive skuespill. For det tredje handler tråden om å finne en erstatning til ekte hasj, og da hjelper det fint lite at du sier ''bruk ekte hasj''.
Ikke for å glemme at ekte vare er vannvittig mye dyrere enn falsk.
Sist endret av Snilepisk; 12. juni 2015 kl. 22:42.