Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Burde hovefestivalen ta inn band som har vert der før?
Ja så absolutt er de samme bandene jeg hører på! 42 40,38%
Ja men bare de med nye album! 26 25,00%
Nei absolutt ikke! 4 3,85%
Da skal det være en god grunn! 32 30,77%
Stemmegivere: 104. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  21 1879
Er det fler enn meg som skal ditt? hvilke band håper dere på?
og er det flere enn meg som syntes det er teit at hove nekter å ta inn band som har vert der før selvom de har nye album?
Sitat av persi91nettby Vis innlegg
Er det fler enn meg som skal ditt? hvilke band håper dere på?
og er det flere enn meg som syntes det er teit at hove nekter å ta inn band som har vert der før selvom de har nye album?
Vis hele sitatet...
Det er i utganspunktet en grei gimmik, men det som kanskje er dumt med en slik endelig bestemmelse er jo om det er noen band som er fullbooket hele sommeren utenom den uken og de er villig til å spille litt billig for Hove fordi det er den eneste tomme uka i bandets kalender for sommeren, er det jo kanskje dumt å avfeie de - hvem det enn måtte være - bare fordi de har vært der før..

Hvem kom med denne bestemmelsen?
Vurderer. Så langt er det bare Atreyu som lokker.
Håper på Bullet for my Valentine, Volbeat, Billy Talent, Hollywood Undead, Breaking Benjamin, Bring me the Horizon og A7X. Selv om A7X er lite sansynlig nå.
Og ja, jeg synes det er utrolig dumt.
Sist endret av Sykes; 5. februar 2010 kl. 11:49.
Sitat av Sykes Vis innlegg
Vurderer. Så langt er det bare Atreyu som lokker.
Håper på Bullet for my Valentine, Volbeat, Billy Talent, Hollywood Undead, Breaking Benjamin, Bring me the Horizon og A7X. Selv om A7X er lite sansynlig nå.
Og ja, jeg synes det er utrolig dumt.
Vis hele sitatet...
Om trådstarter har rett så er bullet hvertfall å glemme..Siden de var der for 2 år siden eller noe tenker jeg..
Jeg kunne gjerne tenkt meg å få med meg både Bring Me The Horizon og The Black Dahlia Murder da jeg ikke fikk sjansen til å se dem i fjor.
Veldig synd at The Rev døde. Håpet på a7x skulle komme innom Hove iår og promotere det nye albumet. Men som sagt over, det skjer vel neppe nå.

Håper på Devildriver i år. Ellers kunne jeg gjerne likt å se killswitch engage om igjen. De har jo nytt album og greier.
Angrer på at jeg ikke for i fjord, ville så gjerne se disturbed, men kommer vell en annen sjangse.
Skal definitivt på hove i år, med mindre noe annet dukker opp.
Grunnen til at de ikke tar inn samme bands, er vell for at hvis det kommer noen bands folk liker, så MÅ de komme det året for å oppleve det.
Sist endret av eskil2k; 5. februar 2010 kl. 15:39.
a7x har spilt på hove tidligere.
Jeg har vert på hove i 08 og 09 i år skal jeg ditt igjen. Til deg som ville se disturbed: de sugde hardt live. jeg hører mye på dem til vanerlig og syntes dem er bra, men på hovefstivalen var dem drit dorlig.. det var stemning, men dem bytta jo ikke gitarerer ettersom de har brukt forskjellige gitarer på forskjellige låter. xD Jeg ble ivertfall veldig skuffet, som mange andre med store forventninger til dem. Men halvparten av det å være på festival er jo det å bare feste og slappe av :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
....................
Når slutter de å selge billetter til Hove?

Jeg vurderer sterkt å dra i år. Er det mange fra forumet som skal?
De slutter ikke å selge billetter før det er tomt, I guess. I 2008 kjøpte jeg og ei venninne billetter på Posten samme dagen som festivalen begynte, og kjørte ned som spontantur. Skulle i fjor, men måtte passe hunden mens mamma og pappa var på ferie^^

I år skal jeg nedover igjen, se Muse og Them crooked vultures+++, drikke øl og passe på min 16 år gamle bror så han ikke blir besudlet i et telt eller blir full på himkok.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Catnip Vis innlegg
I år skal jeg nedover igjen, se Muse og Them crooked vultures+++, drikke øl!
Vis hele sitatet...
Jeg skal dit av akkurat samme grunn!
The Killers var der 2007 og 2009. The Ting Tings var der 2008 og 2009.

De nekter ikke, de tar inn sålenge det er aktuellt, og de har sluppet noe nytt.
Les forumet folkens

Jeg skal selvfølgelig, bor jo nærmest på Hove :P
Oioioi, sensitiv informasjon

Btw, Ord delings Leif! (Hovefestivalen, ikke Hove Festivalen *PirkPirk*)
Sist endret av OnkelBlå; 23. februar 2010 kl. 21:31.
Spørsmål: Uttales det Hove eller Håve? O_o
Forrige års lineup var rå, har vurdert å dra i år men da får de hoste opp noen bedre band. Antar det er flere band som ikke er annonsert enda.
Sitat av Catnip Vis innlegg
Spørsmål: Uttales det Hove eller Håve? O_o
Vis hele sitatet...
Håve

Ikke hør på noen andre hvis de sier noe annet, jeg er innfødt
det uttales Håve ja alt annet er bullshit:P

Hove bilettene selges helt fram til hovefestivalen er ferdig men campingen kan bli full før det.

Jeg trur også det er gangske mange som skal ditt i år om det får litt mere på lista:P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Syntes så absolutt dem burde ta inn headlinerne som har vert en stor sukse. Men burde være ivertfall 1 års mellomrom før dem kommer igjen. Med mindre dem har kommet med nye album(Kun min mening)


1. Dem som ikke har sett dem før, som gjerne ville sett dem kan få en sjangse till.

2. Dem som har sett dem før kommer sikkert til å ville se dem igjen, om det er noen nye også.

3. Dem som ikke vill se dem trenger ikke, men jo flere head-liners jo flere folk of flere alkiser og tjene penger på , slik at hovefestivalen kan gå i pluss for en gang skyld.

Og beklager evt skrivefeil osv, Norsk er ikke mitt beste fag på skolen:P
Sitat av Hobby_narkis Vis innlegg
Syntes så absolutt dem burde ta inn headlinerne som har vert en stor sukse. Men burde være ivertfall 1 års mellomrom før dem kommer igjen. Med mindre dem har kommet med nye album(Kun min mening)


1. Dem som ikke har sett dem før, som gjerne ville sett dem kan få en sjangse till.

2. Dem som har sett dem før kommer sikkert til å ville se dem igjen, om det er noen nye også.

3. Dem som ikke vill se dem trenger ikke, men jo flere head-liners jo flere folk of flere alkiser og tjene penger på , slik at hovefestivalen kan gå i pluss for en gang skyld.

Og beklager evt skrivefeil osv, Norsk er ikke mitt beste fag på skolen:P
Vis hele sitatet...
nå er det jo desverre slik at de ikke alltid kan velge å vrake fra år til år hvem som kan stille opp, eller hvem som VIL. Derfor vil slike absolutt regler som du nevner, neppe fungere bedre enn et endelig nei, til at band skal kunne spille der flere ganger.
Jeg var på Hove i fjord og elsket det. I år gidder jeg ikke å ta turen selv om det var så bra som det var o9. Grunnen til dette er at etter min mening er det for få bra band som skal, desverre. Jeg har gledet meg siden jeg satt i bilen hjem sist til årets festival men smilet falmet rett og slett mer og mer etter hvert som banda kom.

Way to go å ta band fra Roskilde btw.

Forresten sugde ikke Disturbed, jeg hører på dem til vanlig jeg også, men i alle fall det var ot og personlig mening.