Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 907
Vet egentlig ikke helt hva som foregår, men hver gang jeg slår på pcen er det som om den nettopp har blitt formatert. Og ut ifra skriften på ikonene o.l. ser det også ut som om den kjører i sikkerhetsmodus, selv om den ikke gjør det..

Det ser også ut som om jeg er pålogget en annen bruker, selv om jeg er eneste bruker på pcen. Må installere programmene hver gang, men ikonene er der. Finner også alt av bilder og filmer jeg hadde hvis jeg går inn på brukere. Inn på mappen brukere er det forøvrig tre mapper. En med pcens navn, Felles og Temp. Er det mulig at pcen logger på feil bruker(felles)?

Noen som skjønte noe av dette og evt. har en løsning?
Crimea River
Alec's Avatar
Har ikke så mange forslag til deg, men se om du finner noen feil i event loggen. Det høres ut som at noe har skjedd med profilen din så du heller får en temp bruker, eventuelt et virus eller noe annet ulumskheter.
Start -> Event Viewer
"eventvwr" fra Run/Kjør boksen.

Se under Windows Logs -> Application og Windows Logs -> System

Det er normalt at det er noen feil og warnings der. Du er ute etter feilene som kommer når pcen starter og når du logger på. Gjør hele prosessen på nytt for å få eventene på toppen.
Sykes's Avatar
Trådstarter
Thank you! Var visst noe med user profile service.

For de som måtte lure, fant jeg svaret på resten av problemet her: https://support.microsoft.com/kb/947215/nb-no