Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 9396
Sabeltanns høyrehånd
Heisann!
Ville bare skrive en guide om hvordan man får gratis ingame/inside app ting man kjøper gratis

1) Først må du Jailbreake din telefon. Har 6.0 og oppover anbefaller jeg www.evasi0n.com. Det er enkelt å følge guiden.
2) Legg til Source i Cydia; Sourcen heter: http://system.in-appstore.com/repo/
3) Installer den eneste appen som er i Sourcen (LocallApStore)
4) Gå inn på en app, for eksempel Subway Surfers. Trykk EN gang på det du vil kjøpe. Etterhvert får du tingene dine, men det vil komme et pop-up vindu fra AppStore som spør om du vil kjøpe dette. TRYKK AVBRYT!
5) Du vil få det du kjøpte, uten at du blir trukket fra din Apple ID.

Kos deg
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Funket perfekt! Har prøvd iAppCracker men det endte bare med at appene crashet når jeg prøvde å kjøpe noe, men den her nå digger jeg. Eneste ulempen er når man "jukser", og spillet blir kjedelig med en gang man har unlocket alt.
Noen som har prøvd dette på Clash of Clans?
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Funket perfekt! Har prøvd iAppCracker men det endte bare med at appene crashet når jeg prøvde å kjøpe noe, men den her nå digger jeg.
Vis hele sitatet...
iAPcracker funker ikke på de fleste apper etter erfaring.


Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Eneste ulempen er når man "jukser", og spillet blir kjedelig med en gang man har unlocket alt.
Vis hele sitatet...
Dersom du ikke vil jukse så kan du jo alltid unlocke premium versoner av apper, som for eksempel Quizkampen
Ville heller ha brukt IapFree
du må laste ned core plug in fra more donwload seksjonen så funker det perfekt!
kjører på IOS6.1 Iphone 5
Noen som har lignende til Android eller? skulle hatt litt smultringer i simpsons tap spillet, men er jo så villt dyrt.

hvordan forsvarer de å ta flere hundre dollar for virtuelle smultringer. er jo dyrere for største pakka der en for BF3 premium
Sitat av skepsis Vis innlegg
Noen som har lignende til Android eller? skulle hatt litt smultringer i simpsons tap spillet, men er jo så villt dyrt.

hvordan forsvarer de å ta flere hundre dollar for virtuelle smultringer. er jo dyrere for største pakka der en for BF3 premium
Vis hele sitatet...
For meg virker det som utnytting av svakheter i appstore/autentisering når en gjør in-app purchase, som er nevnt over.

For Android har jeg til nå brukt Game Guardian og GameCIH.
Begge krever rootet telefon.
Minner om CheatEngine i bruk, en søker etter, endrer og/eller fryser verdier i minnet, kan med dette f.eks få evig liv, så mye penger en ønsker, eller 1000000 klikk i Tamago.

EDIT: Ser ut som in-appstore er tilgjengelig for Android også, tester den nå..
- Freedom isn't available in your county...meh

Oppdatering: in-appstore / Freedom fungerer på Android om en setter Time-Zone til Moskva.
Sist endret av Lanjelin; 20. februar 2013 kl. 12:47.
flotters! skal teste dette når jeg kommer hjem, må vel roote xoomen da, har utsatt dette lenge nå så er vel på tide
hmm ! jeg prøvde dette nå ! men jeg skjønnte ikke helt ! skal du bare gå innpå den appen du vil ! også trykke på kjøp ?
Freedom funka supert! Får bare håpe systemet fungerer og det ikke smeller inn regninger på flere hundre kroner nå i ettertid..
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Man bruker vel normalt ikke sitt personlige Brukskonto/Kontonr på en jailbreaka iphone.? Tanke på sikkerhet.
Men alltids greit med slike program på hånden, takk for tipset!
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av windows-dude Vis innlegg
hmm ! jeg prøvde dette nå ! men jeg skjønnte ikke helt ! skal du bare gå innpå den appen du vil ! også trykke på kjøp ?
Vis hele sitatet...
Dersom du har fulgt steg etter steg i guiden, og har installert programmet, så går du på hvem som helst app og kjøper ett eller annet til for eksempel 7kr. Når du trykker vil du få det du kjøpte, men etter det kommer det et vindy opp og spør om du vil kjøpe det. Den meldingen kommer fra AppStore, og da skal du trykke AVBRYT.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Dersom du ikke vil jukse så kan du jo alltid unlocke premium versoner av apper, som for eksempel Quizkampen [/quote]

Det var ganske digg følelse å kunne kjøpe flere baner til fotballspillet Score! Trengte dette virkelig da jeg laster ned apps gratis men irriterer meg litt over at jeg ikke har utvidelsene, takk for guiden
Meeerk!: Spør appen etter appstore ID og pass. Ikke skriv inn.
noshit
Man kan også laste ned apps man vanligvigvis må betale for hvis man bruker et program på PCen som heter iFunbox. Bare å koble til iphonen og innstallere gjennom iFunbox
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
[...] Eneste ulempen er når man "jukser", og spillet blir kjedelig med en gang man har unlocket alt.
Vis hele sitatet...
Jepp, og sånn har in- app kjøp ødlagt gaming.. Hva lærer den yngre generasjonens gamers nå? Jo at man bare kan kjøpe seg gjennom et spill med pappas kredittkort. Hva skjedde med den gode gamle utviklingen av ferdigheter og det å jobbe mot et mål for å klare spillet? Det gikk faktisk ann å lære noe om livet ved å spille. At ved hard jobbing, løsing av problemer så kommer man seg videre og når et mål. Nå kan man bare kjøpe seg gjennom spillene uten å egentlig ha noen særlige ferdigheter. Kidden på ungdomsskolen som skryter av å ligge på 1. plass på GameCenter er ikke nødvendigvis den beste, han er bare den med mest spandable foreldre, som ikke skjønner at å spille et spill kan bidra positivt til et barns utvikling.

Ta Lane Splitter som et eksempel. Her må man ha coins for å kjøpe verktøy/ hjelpemiddler og låse opp nye karakterer. Disse kan man samle opp ved å kjøre banen mange ganger og samle coins langs veien. Så kan man videre kjøpe utstyr som gjør innsamlingen mer effektiv, og dermed jobbe seg opp. Eller man kan kjøpe virtuelle coins for ekte penger kjøpe det feteste utstyret, og låse opp de kuleste karakterene med en gang. Hvilken beskjed sender det ut? Jo at alt kan kjøpes for penger, så lenge du har penger så er du best. Et forferdelig budskap, som på lang sikt i verstefall ødelegger sammfunet.

Gahd! Godt med en liten "outblast" sånn midt på natta.

On topic: Veldig bra guide TS, prøvde en sånn en tweak for en liten stund siden, men den funka ikke så bra og betalte likevel. Kjøpte noen is pinner og noe pynt i et spill hvor man lagde virtuelle ispinner.
Sitat av EitZey Vis innlegg
Man kan også laste ned apps man vanligvigvis må betale for hvis man bruker et program på PCen som heter iFunbox. Bare å koble til iphonen og innstallere gjennom iFunbox
Vis hele sitatet...
for at det skal funke må man ha jailbreak, da kan man like gjerne bruke vshare eller appcake, hvilket er det samme som appstore
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Noen som har noe lignende for android?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Noen som har noe lignende for android?
Vis hele sitatet...
Les tråden du..

Sitat av trauMa Vis innlegg
Jepp, og sånn har in- app kjøp ødlagt gaming.. Hva lærer den yngre generasjonens gamers nå? Jo at man bare kan kjøpe seg gjennom et spill med pappas kredittkort. Hva skjedde med den gode gamle utviklingen av ferdigheter og det å jobbe mot et mål for å klare spillet?.....
Vis hele sitatet...
Jeg tipper spill gikk mer og mer over til dette, i tråd med at spill ble mer og mer piratkopiert.
De har fornyet seg etter markedet, hvor de har sett at ingen er villige å betale for spill, og tydeligvis er in-app kjøp en løsning hvor de kan få inntekter fra.
Sist endret av Lanjelin; 21. februar 2013 kl. 07:59.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av trauMa Vis innlegg
Jepp, og sånn har in- app kjøp ødlagt gaming.. Hva lærer den yngre generasjonens gamers nå?
Vis hele sitatet...
At det finnes gode utviklere samt hacks som bare er ute etter mest mulig av pengene dine. Ikke noen dramatisk forskjell, med andre ord.
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av EitZey Vis innlegg
Man kan også laste ned apps man vanligvigvis må betale for hvis man bruker et program på PCen som heter iFunbox. Bare å koble til iphonen og innstallere gjennom iFunbox
Vis hele sitatet...
Er mye lettere å jailbreake. Da kan du installere dem uten å koble til pcen, samtidig legge til sources som gjør telefonen din mere pimp
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
for at det skal funke må man ha jailbreak, da kan man like gjerne bruke vshare eller appcake, hvilket er det samme som appstore
Vis hele sitatet...
Ok, takk Har bare brukt det til nå, men det var kanskje en bedre ide ja

Sitat av missie2000 Vis innlegg
Er mye lettere å jailbreake. Da kan du installere dem uten å koble til pcen, samtidig legge til sources som gjør telefonen din mere pimp
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har allerede jailbreaket Visste bare ikke at det fantes noen måte å laste ned appstore apps direkte på mobilen
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Ja, jeg har allerede jailbreaket Visste bare ikke at det fantes noen måte å laste ned appstore apps direkte på mobilen
Vis hele sitatet...
Etter at Installous ble lagt ned kan du bruke ting som AppCake til å laste ned apps gratis. Husker kun AppCake i hodet, men hvis du søker på youtube osv så finner du det
Sitat av missie2000 Vis innlegg
Etter at Installous ble lagt ned kan du bruke ting som AppCake til å laste ned apps gratis. Husker kun AppCake i hodet, men hvis du søker på youtube osv så finner du det
Vis hele sitatet...
Du har vShare og bukten også
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
Du har vShare og bukten også
Vis hele sitatet...
Det er sant, husket ikke i farta
2) Legg til Source i Cydia; Sourcen heter: http://system.in-appstore.com/repo/

får den ikke til og funke, kommer bare inn på en forbiden side...
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av timemachine Vis innlegg
2) Legg til Source i Cydia; Sourcen heter: http://system.in-appstore.com/repo/

får den ikke til og funke, kommer bare inn på en forbiden side...
Vis hele sitatet...
Har du husket å ta med slashene/skråstrekene? Du skal heller ikke ha med www foran. Prøv på internettet ditt hjemme, eller på 3Gnett.
Sitat av missie2000 Vis innlegg
Har du husket å ta med slashene/skråstrekene? Du skal heller ikke ha med www foran. Prøv på internettet ditt hjemme, eller på 3Gnett.
Vis hele sitatet...
ja :P fikk det til men får ikke lasta ned noe gratis, gjør og har gjort alt som er beskrevet og trykker avbryt når jeg skal ''kjøpe'' en app i appstore så skal den liksom bare kommer ettervært men ikke noe kommet inn på tlf har prøvd og skru av og på osv men ikkenoe funker..
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av timemachine Vis innlegg
ja :P fikk det til men får ikke lasta ned noe gratis, gjør og har gjort alt som er beskrevet og trykker avbryt når jeg skal ''kjøpe'' en app i appstore så skal den liksom bare kommer ettervært men ikke noe kommet inn på tlf har prøvd og skru av og på osv men ikkenoe funker..
Vis hele sitatet...
Hvilken app prøver du på?
bare noen spill til 7 kr angrybirds starwars fks..
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av timemachine Vis innlegg
bare noen spill til 7 kr angrybirds starwars fks..
Vis hele sitatet...
Det er ikke appene du skal kjøpe. Det er ingame ting. For eksempel la oss si temple run. Der kan man jo kjøpe coins for ekte penger. Det her er guiden til å få disse gratis, ikke å få apper gratis. Dersom du vil ha apper gratis, kan du laste ned Appcake. Søk på youtube etter det, så kan du se hva sourcen og slikt er, og hvordan det fungerer
Sitat av missie2000 Vis innlegg
Det er ikke appene du skal kjøpe. Det er ingame ting. For eksempel la oss si temple run. Der kan man jo kjøpe coins for ekte penger. Det her er guiden til å få disse gratis, ikke å få apper gratis. Dersom du vil ha apper gratis, kan du laste ned Appcake. Søk på youtube etter det, så kan du se hva sourcen og slikt er, og hvordan det fungerer
Vis hele sitatet...

da skjønner jeg :P
så jeg skal være logget inn på min apple bruker også bare trykke avbryt når den ber meg skrive inn passordet ?
Funket ikke for meg, når jeg trykte på kjøp x mynter for 7 kr, så når jeg trykte på den og så avbryt ble bare knappen borte og ingenting skjedde, og en app krasjet så jeg ikke kom meg inn igjen

Prøvd på the simpsons tapped out, happy jump, og en ting til husker ikke.
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av random71455 Vis innlegg
Funket ikke for meg, når jeg trykte på kjøp x mynter for 7 kr, så når jeg trykte på den og så avbryt ble bare knappen borte og ingenting skjedde, og en app krasjet så jeg ikke kom meg inn igjen

Prøvd på the simpsons tapped out, happy jump, og en ting til husker ikke.
Vis hele sitatet...
Har du installert iAPCracker eller noe slikt tidligere? Da bør du avinstallere det, for de vil kombinere slik at appen crasher.
Sjekk denne videoen. Er dette problemet ditt?
http://www.youtube.com/watch?feature...v=spZkmbmiTFM#!
Multitalent!
fulgt alle anvisninger, men får ikke dette til å virke.. skjønner ikke hva jeg gjør galt?
til android så må du først roote telefonen og laste ned noe som heter GameGuardian (http://www.4shared.com/android/3k-lO...e_Guardian.htm)

Med denne appen så kan du endre verdiene i spillet, søk litt på youtube for en guide, ganske simpelt og du kan hacke alle spill !
Husk og gå innpå innstillinger -> Locallapstore og deretter enable programmet
Hva med å lage en liste over programmer som det fungerer på?

Av de jeg har prøvd, har den fungert på følgende:
- Temple Run 1 og 2
- Subway Surface
- Plants vs. Zombies
- NBA Game Pass (Haha, fikk sesong-pass for alle NBA-kamper, spørsmålet er vel om det fungerer 100%)
- Bike Racing
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av Deximus Vis innlegg
Hva med å lage en liste over programmer som det fungerer på?

Av de jeg har prøvd, har den fungert på følgende:
- Temple Run 1 og 2
- Subway Surface
- Plants vs. Zombies
- NBA Game Pass (Haha, fikk sesong-pass for alle NBA-kamper, spørsmålet er vel om det fungerer 100%)
- Bike Racing
Vis hele sitatet...
Har fungert på alle apper jeg har prøvd, unntatt Clash of Clans. Tror det er en sperre på det, siden det er delvis online
Løp inn, fyll lommene med smågodt og løp som faen! GRATIS GODTERI!
Kan bekrefte at det funker veldig bra Funket på alt jeg har prøvd, inkludert å oppgradere til premium i f.eks quiz battle. Jeg har brukt det til temple run 1&2, extreme road trip og 4 pics 1 word
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Tips til spill man kan utnytte dette skikkelig? Som dlc, premium osv. Er gøy å få 10000000 på tempel run og få ny rekord, men blir lei etter en gang.
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Tips til spill man kan utnytte dette skikkelig? Som dlc, premium osv. Er gøy å få 10000000 på tempel run og få ny rekord, men blir lei etter en gang.
Vis hele sitatet...
Brukte det på Habbo engang, et sånn ape spill. Klarte jeg å få såppas mye poeng så fikk jeg en møbel eller noe greier.
Sitat av Deximus Vis innlegg
Hva med å lage en liste over programmer som det fungerer på?
...
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bruke listene som allerede eksisterer?

iOS
Android
Har 6.1.2 jailbreaket med Evasi0n og det funker ikke kjøpe in-game.
Er det 6.1.2 updaten eller er det bare jeg som suger...


Kan bruke Subway surfers som eksempel igjen!
Jeg velger Stack of Coins . 7,500coins for 7.00NOK
når jeg trykker å¨den kommer det "Contacting appstore"
Etter det kommer "confirm your in app purchase" - Cancel eller Buy, har prøvd begge deler, ingenting hjelper..

Hvis jeg trykker på cancel kommer "Purchase Failed"

Faen. kan legge til at det funket når jeg valgte Enable i Settings.
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Faen. kan legge til at det funket når jeg valgte Enable i Settings.
Vis hele sitatet...
Haha, det er lett å overse:P
Er det noen som vet noen måte jeg kan få dette til å funke i online poker? :-P
Dette fungerte kjempebra Men det jeg lurer på er hvordan dette fungerer? Er det slik at apple tror at jeg har betalt og da sender de penger til utvikleren av appen? Så i praksis hvis jeg hadde laget en app og satt en InAppPurchase for 200kr så får jeg tilsendt 150kr av apple?

Jeg prøvde å få premium i dropbox og google drive, men det gikk ikke.
Lastebil sjauførr :)
50 6
Interessant! Skal prøve
Sabeltanns høyrehånd
Trådstarter
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Dette fungerte kjempebra Men det jeg lurer på er hvordan dette fungerer? Er det slik at apple tror at jeg har betalt og da sender de penger til utvikleren av appen? Så i praksis hvis jeg hadde laget en app og satt en InAppPurchase for 200kr så får jeg tilsendt 150kr av apple?
Vis hele sitatet...
Appen fungerer slik at den lurer appen til å tro at du kjøper via AppStore, men du bare kjøper via det du lastet ned. Du kan også lage fake kvittering ved å gå på innstillinger.