Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1882
Jeg har en Asus-laptop fra 2010 og lurer på om det finnes noen morsomme gratis multiplayer-spill som jeg kan kjøre på min laptop. Helst FPS-spill!

Specs:

i5-450M 2.4 GHz prosessor
4GB ram
Radeon HD 5870



Det må være spill hvor det enda er folk som spiller. Første tanke var det gamle spillet "Joint Operation" men er usikker på om man må betale for det eller ikke, og om det i det hele tatt er noen som spiller det enda.


Kom med forslag til spill!
cs 1.6 rett i nettleseren: http://criticalstrikeportable.com/play.html

grafikk:

Sist endret av Turbolego; 16. mars 2014 kl. 07:19.
Annbefaler Neverwinter

Sjekk også ut Planetside 2 og Path of Exile.
Sist endret av Litago1; 16. mars 2014 kl. 07:25.
League of Legends!

Er ikke FPS da, menmen
Hearthstone
Team Fortress 2 er jo en slager.
Loadout er kjempegøy! Det minner litt om Team Fortress med forskjellige gamemodes og så videre. Du designer ditt eget våpen, og kan i stor grad justere hvordan det skal oppføre seg. Du må spille eller bruke penger for å få poeng til å låse opp utvidelser til våpenet, men spillet er ikke pay-2-win. Du får et kraftig våpen helt fra starten av. Anbefales!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Anbefaler TF2. Det har utrolig mange forskjellige spillestiler og mulige loadouts, mange forskjellige gamemodes og en humor man sjelden ser i FPS-spill.

På den annen side må jeg si at Loadout var utrolig skuffende, sammensetting av løse deler for å lage våpen som ikke fungerer spesielt bra ELLER er balansert? Dårlige maps der man kan gimmicke gimmicky rundt med gimmick-våpnene sine? Usj.
Kan anbefale Planetside 2. Stort multiplayer FPS spill. Og det er gratis. Har logget en god del timer i det spillet nå.
Bortsett fra at Planetside 2 krever som juling av PCen og ikke bra optimalisert enda. Spilte med i5 2500k 4,5 Ghz og Radeon 7970 med ca 60-70 fps på very low. Dette var i basen, i krig dropper man til 40 og lavere. Men er ganske fett hvis man har minimum 1 å spille sammen med. (Og hvis laget ikke blir eid fordi da tar det laaang tid å snu). Og det er pay2win som juling, men man behøver ikke for å få kills men blir enklere.

CS i browser anbefales, faktisk mange spillere og har man spilt litt cs 1.6/source/GO er man automatisk god av det jeg har erfart
Sist endret av Oatre; 16. mars 2014 kl. 14:29.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Bortsett fra at Planetside 2 krever som juling av PCen og ikke bra optimalisert enda. Spilte med i5 2500k 4,5 Ghz og Radeon 7970 med ca 60-70 fps på very low. Dette var i basen, i krig dropper man til 40 og lavere. Men er ganske fett hvis man har minimum 1 å spille sammen med. (Og hvis laget ikke blir eid fordi da tar det laaang tid å snu). Og det er pay2win som juling, men man behøver ikke for å få kills men blir enklere.

CS i browser anbefales, faktisk mange spillere og har man spilt litt cs 1.6/source/GO er man automatisk god av det jeg har erfart
Vis hele sitatet...
Kjører PS2 helt fint på min maskin med amd fx 4100 og 7770 på medium/high settings. Ligger på 40-50 FPS å ned til 30 i store battles.
Sitat av Litago1 Vis innlegg
Kjører PS2 helt fint på min maskin med amd fx 4100 og 7770 på medium/high settings. Ligger på 40-50 FPS å ned til 30 i store battles.
Vis hele sitatet...
Liten stund siden jeg har spilt da. Det er jo patches 24/7 med optimaliseringer osv så kjører nok bedre nå.