Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1265
Er det noen som har opplevd eller hørt om at politi oppsøker områder med fleinsopp og følger med på om noen plukker fleinsopp der? Og har det i så fall vært snakk om urbane områder som kirkegårder, parker o.l.?
Anonym bruker
"Underernært Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert noen plasser men ikke her jeg går. selv om det ligger rett ved trafikkert veg.
Var på ett område og plukket nærme veien, ganske kjent sted at folk drar dit og leiter, da kjørte det forbi hundepatrulje som så ned, de gjorde ingen ting.

Sikkert fra Person til Person på det.
Dette løser man enkelt; ha en ekstra pose som du bare skuffer full av møkka fra beitet, så når du ser to refleksvester skræve over strømgjerdet i din retning så tømmer du bare posen med flein og går dem smilende i møte med den andre posen full av dritt.
Resten fikser du selv utifra hvor kreativ smart ass du vil være.
Aldri opplevd selv,men vist de hadde kommet ville jeg bare spist opp bevisene.
Sist endret av Sæd; 7. oktober 2022 kl. 17:46.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Aldri opplevd selv,men vist de hadde kommet ville jeg bare spist opp bevisene.
Vis hele sitatet...
åså ser de hvem du er åsså bare "åja nei feil person"
Zadig stiller gratis som forsvarer om de vil straffe deg

https://www.dagbladet.no/nyheter/eld...ratis/60541934
Husker godt lokalavisa hadde en lystig reportasje for noen år siden med politibetjenter som anså seg som heldige, de fikk, i arbeidstiden, være ute i naturen på jakt etter fleinsopplukkere..
Ja de leter aktivt i områder der de vet det er mye flein. Spesielt der det er mye unger.. dvs urbane områder.