Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 846
yoo hæeve i meg par xanor nå å lurte på hvor mange mange jeg burde ta
tatt ca 3 stk 1mg, tenkte ta 2 stykk til men vil høre tips for dosering
Hadde ikke tatt flere.
Diggere å ligge på 1-2mg uten toleranse, det skal være mer enn nok. Øker bare dumheten og toleranse hvis du tar mer nå
Kjenner ikke mye på lavt, er på 5mg å tenkte øke med 1mg for vær time til jeg når nirvana, er jewli smart på benzo så lenge jeg bare holder track på hvor mye jeg tar å venter time mellom vær dosering
Anonym bruker
"Flink Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Troll
Spørr om tips men kjører egen stil uansett, hah!

Jo mer man tar jo mindre kjenner man seg rusa, helt til det sier pang og det blir mørkt og tåkete i dagesvis.

Xanor finnes helt ned i 0.125mg og allerede der har man terapeutisk dose mot angst. Selv 1mg uten tolleranse er mye, men du er laaaangt over hva som er nok allerede.

Blir som å drikke 1 liter sprit først, for så å spørre hvor mye man bør drikke.
1 mg er en fin dose

Edit. Så ikke at du allerede har tatt 3 mg(eller kanskje 5 mg nå?).
Da kan du bare kjøre på meg 10 mg siden du allerede er på loketoget. Sprit gir også er fin synergieffekt.
Sist endret av Superspurv; 7. oktober 2022 kl. 17:59.
Hater å være han som gir moralpreken, men håper virkelig for din del at du får kontroll på livet ditt snart, unge mann! Ut i fra det jeg har lest i dine tidligere poster er du ikke 18 år gammel engang å driver allerede å skyter speed og gomler benzo.. Veien til bunnen blir ikke lang om du fortsetter slik.

Ta vare på deg selv kompis.
Fy faen, her var det lite vett. Er du klar over at det er den primære doseringen som bestemmer den gode rusen de første fem timene, og at det eneste du gjør ved å innta flere på toppen av det er å risikere blackout, øke toleransen til neste dag, og i kombinasjon med alkohol eller opiater nærmest garanterer bevisstløshet/overdose. Det minste du gjør er som sagt å øke toleransen, om du bruker hver dag. Sånn kan du fort havne i et tabletthelvete. Har møtt folk som driver sånn. Du kan få hjerneskade av det der.

2.
For å korte ned på beskjeden, innta bare èn spesifikk dose per dag. Hvis du da vil oppnå fornøyd ny rus må du doble mengden. Toleranse for benzo er helt vanvittig, spesielt de hurtigvirkende som Xanor.
Sist endret av zetetick; 8. oktober 2022 kl. 19:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.