Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 668
Er GHB verdt og prøve om det var type under din radar og fremsto som tarvelig mens du var motivert for avrusning? Tok en del morfin tidligere og var litt høy på pæra angående dette før. Derimot med mine knappenål pupiller og "klemmer" fra objektet for sorg. Bare legger det ut. Sikkert uttrykt feil
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor prøve noe man syns er tarvelig? Og hvorfor prøve noe nytt avhengighetsskapende når man forbereder seg på avrusning? Rar tråd
Jeg vil si nei, men har kunnet gjort det samme, om jeg var i din situasjon. Det eneste du risikerer er å finne ett nytt rusmiddel du kan være svak for, og som er lett å skjule for andre mtp at det sjeldent blir testa for, og vises kun 12t i urin. Selv om man er mottagelig for avrusing, er man fortsatt ofte i aktiv rus, og gjerne litt redd for å bli nykter.

Hvis du bestemmer deg for å teste, vær sikker på at du er nykter fra opiater, piller og alkohol. Det kan utgjøre forskjell på kraftig søvn og død om du korker over.