Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1110
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kan jeg enkelt blande 25gram med hasj og si 25g med weed?
Jeg føler at hvis jeg bare knar det inn så blir det ikke blandet nokk.

Blir bare masse weed en plass og null weed inni plata.
Jeg vil ha en fin 50/50 blanding igjennom hele hasjen.



Hvorfor, lurer du kanskje? Jo, det brenner bedre i en joint, Jeg får mere sativa i jointen og det er mulig å bare bonge rent
Er det ikke bedre å blande litt og litt når du trenger? Kan ikke se noe positivt med å blande så mye på en gang, blir vel unødvendig styr og rot?
Blender? Food processor? Kaffekvern? Denne mannen lager et gigantisk 50gs trollmekk!!!!!
Tja..hasjen burde være revet opp og mykna opp med temperatur(forsiktig)

Gni dette ut på bakepapir med kjevle

Weedn blendes/kvernes også drysser du det over hasjen. Forsøk å få ett jevnt lag.

Kanskje dekk halve hasjen for deretter å brette sammen med den andre halvdelen.

Kjevle dette sammen og pakk det i formen du ønsker.


Merk: dette er hypotetisk, har ikke prøvd denne teknikken. Rent tanke eksperiment
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye enklere og bare ta så mye du skal ha i mekk/joint. Det går sikkert Ann men det e nok ikke det nok ikke det enkleste
Anonym bruker
"Nummen Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lenge tenkt tanken på å selge f. eks. "black weed" som jeg ville kalt denne blandingen xD
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har lenge tenkt tanken på å selge f. eks. "black weed" som jeg ville kalt denne blandingen xD
Vis hele sitatet...
Er du litt sleip så grinder du weeden før du blander og beholder keefen til eget bruk
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har lenge tenkt tanken på å selge f. eks. "black weed" som jeg ville kalt denne blandingen xD
Vis hele sitatet...
Mere arbeid for å lage noe som per gram er mindre potent?
Noen hevder at mekket blir "surt" når det står for lenge.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her har du ekte black weed...

The Black
Vietnamese Black
Black Domina
Black Diesel
Black Widow
Black Jack
Black Mamba

Hadde noen forsøkt å selge meg hasj med planterester i så ville jeg gått min vei.
bland heller keefen i hasjen enn weeden, frys weeden og rist løs alle trikomene så du bare kan kna de inn.