Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1170
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Er det mulig å plugge subutex knust blandet i litt vann? Eller er det best under tungen/snorte?
Funker ja. Mere biotilgjengelighet ved plugging iforhold til sniffing og under tungen.

Varer lengst under tungen, så er sikkert best?
Tror ikke du kommer til å få no spesielt med effekt. Det er selvfølgelig fullt mulig å fysisk utføre pluggingen. Om du får noe rus er heller spørsmålet. Det er best å sniffe eller under tunga da sub taes opp via slimhinner.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sondre Vis innlegg
Tror ikke du kommer til å få no spesielt med effekt. Det er selvfølgelig fullt mulig å fysisk utføre pluggingen. Om du får noe rus er heller spørsmålet. Det er best å sniffe eller under tunga da sub taes opp via slimhinner.
Vis hele sitatet...
Er ikke rævva å regne som ei svær slimhinne da?
Spørsmålet til TS er om det er mulig å plugge Subutex. Selvfølgelig er det mulig å utføre selve pluggingen. Hvis du trenger råd på hvordan du plugger anbefaler jeg å søke på dette.

Neste spørsmål er om det er best i nesa eller under tungen. Svaret er ja.
Det helsemessige beste er å gjøre som det er ment får, men nå finnes det mange typer former man får subutex i også. Så kommer helt ann på hvordan man best oppløser de forskjellige prep/midlene.
Anonym bruker
"Sprudlende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved mindre du har ræven full I drit så får du like mye ruseffekt av å plugge som ved andre inntaksmåter.
Anonym bruker
"Sprudlende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ja, jeg har forsøkt det en gang jeg ikke fikk blodsvar
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ved mindre du har ræven full I drit så får du like mye ruseffekt av å plugge som ved andre inntaksmåter.
Vis hele sitatet...
for noe tull. røyking -> sniffing -> plugging -> sprøyte.

røyking er mest bortkastet og sprøyte er mest effektivt.
Anonym bruker
"Sprudlende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
for noe tull. røyking -> sniffing -> plugging -> sprøyte.

røyking er mest bortkastet og sprøyte er mest effektivt.
Vis hele sitatet...
Jeg mente ikke LIK ruseffekt, jeg mente like mye ruseffekt, fordi noen over her påstår at en ikke får ruseffekt av å plugge subb.

Dessuten kan man ikke røyke subutex, effekten av å injisere er subutex er heller ikke umiddelbar sånn som med heroin, den kommer sigende.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg mente ikke LIK ruseffekt, jeg mente like mye ruseffekt, fordi noen over her påstår at en ikke får ruseffekt av å plugge subb.

Dessuten kan man ikke røyke subutex, effekten av å injisere er subutex er heller ikke umiddelbar sånn som med heroin, den kommer sigende.
Vis hele sitatet...
Hen påstod da ikke at effekten kom umiddelbart, men at effekten var mest effektiv - og det er den jo.

Personlig får jeg selvsagt ikke full ruseffekt umiddelbart, men det begynner å stige umiddelbart og etter et par minutter har jeg nådd toppen av det.