Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1367
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har mye bedre kons når jeg gamer etter jeg har røyka, selvom reaksjonstia mi synker så gjør jeg det bedre høy en edru
Har samme greia her, men har en tendens til å bli dratt med/leve meg mere inn i det jeg holder på med når jeg er fjern.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme her viss jeg gamer single player å står fast så går jeg å røyker litt da løser det seg ALLTID,å samme online blir hakket bedre
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er utrolig dårlig i å spille biljard til vanlig, men hvis jeg er litt fjern og har røyka så blir jeg en super spiller med full konsentrasjon og vinner ofte. =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har mye bedre kons når jeg gamer etter jeg har røyka, selvom reaksjonstia mi synker så gjør jeg det bedre høy en edru
Vis hele sitatet...
Kanskje det har noe med dopamin- release å gjøre. Jeg gamer bedre selv etter en j. Både fps og moba.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen ting som et slag fortnite fjern
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TW: Warhammer 2 når man er fjern er VELDIG gøy! Men før man vet ordet av det, har man sittet i 7 timer
Forstår konseptet men når jeg gjør det bare ett-par ganger i året så blir det bare krøll og jeg ender opp med å ikke skjønne en dritt av spillet selv om jeg har hundre timer ingame.
Sist endret av eyecandy654; 21. februar 2022 kl. 11:35.