Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1735
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tenkte å ta 150mg lyrica til en fest, har tenkt til å ta en drink eller to, og litt fart i tillegg. har tatt 300mg lyrica mandag og onsdag tidligere uken, så regner med jeg ikke blir så fucka av 150 alene, men hva tenker dere om denne komboen? er noen på festen som ikke bruker og vil gjerne ikke være så påvirka at de fatter særlig mistanke. tips og råd?
Anonym bruker
"Underernært Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Problemet med Lyrica som rusmiddel i tillegg til alkohol handler mer om hvilke holdninger man har i diskusjoner for eksempel. Det må du være OBS på. Altså ber jeg deg være konfliktsky.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet med Lyrica som rusmiddel i tillegg til alkohol handler mer om hvilke holdninger man har i diskusjoner for eksempel. Det må du være OBS på. Altså ber jeg deg være konfliktsky.
Vis hele sitatet...
Aldri prøvd Lyrica før, men vurdere det selv. Er som person veldig hissig i fylla, vil jeg gå på en blemme med lyrica?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet med Lyrica som rusmiddel i tillegg til alkohol handler mer om hvilke holdninger man har i diskusjoner for eksempel. Det må du være OBS på. Altså ber jeg deg være konfliktsky.
Vis hele sitatet...
den er grei og takker for rådet. liker ikke konflikter uansett hvilken tilstand jeg er i og trekker meg fra diskusjoner om det begynner å hetes opp, da det er lite produktivt å bare bli sur på hverandre. er en rolig og vennlig sjel, selv om jeg gjør "ville" ting.
Anonym bruker
"Arktisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp fart
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dropp fart
Vis hele sitatet...
hvorfor? det er snakk om en dose bare for å få litt energi, men hvis det er noe farlig så driter jeg i det.
Anonym bruker
"Underernært Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri prøvd Lyrica før, men vurdere det selv. Er som person veldig hissig i fylla, vil jeg gå på en blemme med lyrica?
Vis hele sitatet...
Mest trolig vil du med lyrica bli noe mer reflektert over situasjoner, enn å ønske å løse situasjonene umiddelbart. Derfor kan det være en metode for å redusere sin egen aggressivitet, men på bekostning av sitt eget «rykte».
Anonym bruker
"Underernært Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvorfor? det er snakk om en dose bare for å få litt energi, men hvis det er noe farlig så driter jeg i det.
Vis hele sitatet...
Det er ikke fysisk farlig. Min erfaring tilsier at fart i seg selv ikke vil ha innvirkning på din personlighet der og da. Det er derfor Lyrica du helst bør droppe fremfor andre rusmidler hvis du kan velge.
Anonym bruker
"Underernært Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enkelt og greit; «Du blir sprø på Lyrica. Det å ta amfetamin vil bare gjøre at du er i den sprø tilstanden i lengre tid»
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enkelt og greit; «Du blir sprø på Lyrica. Det å ta amfetamin vil bare gjøre at du er i den sprø tilstanden i lengre tid»
Vis hele sitatet...
takker for gode råd. er erfaren med lyrica og den bringer heldigvis ikke fram negative ting, jeg har ingen frykt for å bli aggressiv eller lignende, men skjønner ting kan gå galt. hadde jeg ikke hatt god nok erfaring til å føle meg såpass trygg med effekten av lyrica alene hadde jeg heller ikke blandet.

har blandet lyrica og fart før, jeg blir da også bare sosial, åpen, vennlig, og snill. er nå snakk om å legge til en drink, max 2, oppå dette. har aldri erfart å oppføre meg på en måte som skremmer eller plager andre på rusmidler før, og håper det fortsetter slik.

jeg skal i det minste være forsiktig og ta det med ro, og ha i bakhodet at jeg må følge med på oppførselen min. har også skyss som kan hente meg om jeg kjenner at jeg ikke burde være på fest lengre.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du klarer ikke skille mellom normal og merkelig oppførsel når du er ruset på lyrica og fart. Du føler deg selvfølgelig bedre på lyrica/fart/alkohol, men om det er streite folk på festen vil nok de merke at du er ruset på noe annet enn alkohol. Lyrica kan være nydelig, men det kan også rotet til veldig mye.

Pass på at du ikke drikker for mye alkohol. Veldig lett å blacke ut eller bli grise dårlig. Lykke til
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
da var det gjort.. og det gikk kjempe bra! var forsiktig med inntak av alt og hadde god kontroll, flere av de som bare drakk alkohol endte opp med å bli langt mer ruset enn meg