Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1802
Da er jeg altså invitert på fest innen nær fremtid. Jeg vet at «de andre» på festen er motstandere av illegale rusmidler.
Samtidig er det slik at jeg, av diverse årsaker, ikke orker å drikke alkohol uten å ta speed samtidig.

Vil det være nevneverdig fare for at amfetaminbruken min blir avslørt, dersom jeg er ruset på dette på festen? Hva bør jeg i så fall tenke på, for å unngå å bli oppdaget?
Kommer litt an på. Jeg kommer fra et lite tettsted hvor mange ikke har opplevd rusede mennesker før, så jeg festet mye med streite uten at de merket at jeg speeda som en gal (før i tiden). Mye av effekten fra amfetamin kan forklares med høyt alkoholinntak. Dersom de andre festdeltakerne derimot har god kjennskap til symptomene er det sjelden vanskelig å avsløre noen på amfetamin.

Pass på grimaser/rykninger i ansiktet, vandring av kjeve og overdreven pratsomhet. Jeg har også opplevd at enkelte brukere får noe oppsperrede øyne og «låst blikk» av speed. Pass på å snyt deg om du får rennende nese så du ikke sitter å drar på nesa hele kvelden. Dette er ting du ved moderat inntak stort sett greier å kontrollere, og som er avslørende for noen som vet hva de skal se etter.

Og tar du linjene på badet, alltid tørk av vasken etterpå og tørk deg under nesa. Ikke ta for mye, da mister du fort kontroll over de tingene som kan avsløre deg.
Så lenge du er vandt med komboen så skal det nok gå fint
Jeg er under inntrykk av at du er vant med denne komboen fra før av og da er mitt eneste tips og ikke overdrive bruken så skal du nok greie deg. Som det allerede har blitt penslet innom lønner det seg og ha kontroll på kjeven, ikke bable altfor mye (babling i moderate mengder kan bare tolkes som at du trives på festen)og at du ikke acter på alle speedimpulsene som kan dukke opp. Gjør du dette blant folk som ellers er straighte skal du være home free!
vist du er vandt til komboen så er du good, men vist du blir helt speeda å ikke greier å ståppe å prate i ett eller, få stor vandring i kjeven så vet jeg ingen kommer til å legge merke til det. har gjort det en del nå å ingen legger merke til det vist du bare er rolig og har kontroll.
basically det samme som "Izeeyou" sa
Anonym bruker
"Vennlig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er en risiko for det. Hadde jeg vært deg hadde jeg enten holdt meg hjemme når de andre er så anderledes fra deg eller lært meg å drikke uten å ta speed. Det handler bare om selvdisiplin
Jeg forstår at speed kan gi deg følelsen av å ha mer kontroll iom. Du ikke blir full fort. Eller i det hele tatt.
Husk å drikk nok vann inni det der, tar mye væske begge aktiviteter
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I min erfaring er speed det letteste rusmidlet å "gjemme". Såklart så er det veldig individuelt hvor mye energi man får og man kan få store pupiller av større doser men har alltid opplevd det som veldig lett å opptre som edru. Hvis jeg blander med alkohol så er egentlig eneste merkbare forskjellen at jeg tåler mye mer alkohol.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I min erfaring er speed det letteste rusmidlet å "gjemme". Såklart så er det veldig individuelt hvor mye energi man får og man kan få store pupiller av større doser men har alltid opplevd det som veldig lett å opptre som edru. Hvis jeg blander med alkohol så er egentlig eneste merkbare forskjellen at jeg tåler mye mer alkohol.
Vis hele sitatet...
Det er det individet tror selv, men jeg synes det er satans lett å se hvem som justerer med litt nesegodteri på sammenkomster.
Litt på samme måte de som må ta seg et par drammer for å bli mer komfortable med seg selv: De tar alltid litt for meget og de tror selv at de er sjarmerende og full av selvtillit, mens de rundt ser at de er beruset.
Hold doseringen litt nede, og aldri bland med benzo.

Null stress
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkoholen vekker "brusinga" i speeden, og kombinasjonen er enkel å avsløre også for folk som ikke har peiling på dop. Det synes lett på atypisk oppførsel og kulerunde øyer med store pupiller i halvmørket.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er det individet tror selv, men jeg synes det er satans lett å se hvem som justerer med litt nesegodteri på sammenkomster.
Litt på samme måte de som må ta seg et par drammer for å bli mer komfortable med seg selv: De tar alltid litt for meget og de tror selv at de er sjarmerende og full av selvtillit, mens de rundt ser at de er beruset.
Vis hele sitatet...
Faen jeg har loka med pepper og alkohol blant nyktre folk i snart 10 år og folk har aldri hørt noe som helst fra andre, selv folk som vet hva de skal se etter. Problemet er heller at folk tror jeg har vært edru og jeg husker ikke en drit fordi promillen lå på 2+, så det kan fort avsløre blant bekjente at jeg ikke husker noe.

Jeg tror det spørs på dosering da, men jeg kan fint stå 5 timer på kjøkkenet og prate om 2 verdenskrig med nyktre folk på fest uten at de plukker det opp. Men du vet åpenbart hva du skal se etter Dodecha.

Jeg har kuttet ut amfen helt da, men snubler over andre stimulanter en gang her og der og da er det ut på pratekjør på fest/byen hver gang.

Trikset mitt er kanskje at jeg har så ekstrem promille at jeg bare virker jævlig brisen proppfull av stimulanter, ikke for speeda og ikke dritings, men rimelig snakkesalig ja, men hvem er ikke det på fylla.

Til TS: hvis du doserer riktig er det np og ingen merker det. Folk tar ADHD medisin hver dag uten at folk merker det. Men kan fort bli vanskelig å dosere lavt, så vent eventuelt til litt utover kvelden når folk er blitt fulle før du bestemmer deg for å gunne på. Men hvis du absolutt skal så prøv å hold det lavt nivå for en liten oppkvikker så du ikke blir så drita.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal sies at jeg ikke driver og skyter kvartinger og greier, men tar linjer med maks 0,1 og fyller på hver halvtime/time, og ikke før jeg har blitt rimelig full. Driver man og skyter kvartinger så aner jeg ikke hvor ille det ser ut.