Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2296
Bare for og minne de som skal masjere: det starter 4 mai, kl. 1500 på youngstorvet.. Noen som skal gå i den?
Hørte at i fjor var det masse tåregass og dritt håper det blir litt roligere i år da... for mer info sjekk ut NORMAL sine web siden @ www.normal.no/mmm
Better than thou.
Hm.. Hvordan er det med røyking der?
sikkert noen som fyrer en rev bare for å provosere, men det er jo godt med purk under marihuanamarsen så de ber om å bli tatt
kriss's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Hm.. Hvordan er det med røyking der?
Vis hele sitatet...
sikkert noen som fyrer opp noe der for og provosere (som tkdude sa..) og det hjelper ikke at cannabis aktivister provoser folk slik at folk generelt får et dårlig intrykk av cannabis (hvis ikke 99.99% av alle vokse har det fra før av da )
Så vidt jeg forstår er det plenty med folk som tenner på det som bør tennes på .. ser hvertfall slik utifra bildene på normal.no og andre som har bilder fra arrangementet ..

På betong (er det det den sjappa heter?) ser det også ut som tåka ligger lavt .. men har aldri vært tilstede der, så vet egentlig ikke sikkert.

Skulle ønske noen hadde gidda noe sånt som dette i Stavanger eller Haugesund også ..
Tidligere år har det hvertfall vært en del folk som har røyka, ja... Tror ikke det har blitt så veldig mye bråk på grunn av det heller.
Better than thou.
Damn, kom akkuratt på at jeg skal jobbe den dagen.
ja la oss prøve å legalisere marihuana ved å kate stein på purken og kalle alt som er av autoritet for en gjeng med rasshøl.. kanche en liten pekpinne på at hasj ikke er som tran?
kriss's Avatar
Trådstarter
na1t: Ikke alle er like smarte som deg. Ja la oss følge din oppskrift og se hva som skjer?
Virker på en måte litt dumt å stille opp, selv om jeg har lyst.
Men hvis det er TV-folk der, så passer det nok dårlig å få vist tryne sitt over hele TV-skjermen, så slekta kan se at jeg var i marihuanamarsjen. Har liksom lyst å holde bruken litt skjult for slekta.
kriss's Avatar
Trådstarter
Det er nok ikke TV folk der, de blir bare tiltrukket av bråk de
Tror nok det er TV-folk der, er jo en ganske stor demonstrasjon, er det ikke?
Vil nok være et innslag på nyhetene.
kriss's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Xtrax
Tror nok det er TV-folk der, er jo en ganske stor demonstrasjon, er det ikke?
Vil nok være et innslag på nyhetene.
Vis hele sitatet...
hm.. har posta svar før, men det forsvant

Uansett: Jeg ville tippe ca. 1000-2000 folk kommer... Hva er sjangsen for at akkurat din familie skal se akkurat deg? Riktig nok kommer det på tv, men det blir bare nok et intervju med noen hampebønder og lederen for normal.no.. Uansett, hvis det kommer innslag på tv fra mmm er det bare og switche kanal
Men hvis det er TV-folk der, så passer det nok dårlig å få vist tryne sitt over hele TV-skjermen, så slekta kan se at jeg var i marihuanamarsjen. Har liksom lyst å holde bruken litt skjult for slekta.
Vis hele sitatet...
Man kan da være for legalisering selv om man ikke røyker selv.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
joda mr-eff, men jeg tviler på at gamle bestemor på toten akksepterer det argumentet framfor å bannlyse deg fra sitt testament
▼ ... over en uke senere ... ▼
kriss's Avatar
Trådstarter
Noen som gikk marsjen her?