Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 925
Hei freaks, vil dele dette og håper på og få svar, har ikke drukket så veldig mye i livet mitt men jeg drakk litt for litt siden, Jeg drakk 1,5L zubrowka og chugga vikingfjord, jeg klarte ikke og kontrollere meg selv. Jeg prøvde på selvmord stakk megselv nesten i øyet med en pinne, Fikk et bra kutt men en kompis stoppet det, Siden da har jeg følt meg rar og har ikke selvmordstanker fra før av tror det er pga jeg var altfor full og klarte ikke og kontrolere meg selv. Hjelp?
Litt usikker på om du kan ta selvmord med en pinne, men det er en annen sak. Å miste kontroll over alkoholinntak er jo heller ikke uvanlig, hos mange er det en amplifier eller forsterker av hvordan man som regel har det fra før. Til nestegang så kan du fortelle vennene dine at sprit ikke er for deg, og hold deg heller til noen øl. Da er det selvsagt enklere, og en mer gradvis promille som gir deg mer kontroll.

Man kan, selv uten å ha noen underliggende problemer bli svært emosjonell av alkohol, noen blir sløve og slappe, andre aggressive eller som du sier selvskadene. Hvis venner ikke forstår og tilbyr deg "bare" 1 shot, så blir det fort til 10 utover kvelden - som nevnt allier deg med venner at du kanskje ikke tåler sprit, og at de ikke må gi deg det. Skjer det samme etter et par pils så ville jeg anmode deg til å gi det en pause til ting er mer stabilt.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
alkohol er giftig og ekstremt vannedannene , fører elendighet med seg og ødelegger liv styr unna som om det var pesten . hilsen tørlagt alkis (10år+ med alko 10 år + uten alko/tørr
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søk hjelp og hold deg unna alkohol, egt alt av rusmidler.
Jeg har ikke drukket en eneste øl på over fire år siden jeg fikk så mye TV-trøbbel av alkohol.

En gang så ringte jeg politiet på meg selv fordi jeg var overbevist om at jeg kom til å skade meg selv eller noen andre. Alkohol er no dritt rett og slett i mine øyne
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol kan utløse destruktive tanker og skadelig adferd, urasjonell tankegang osv helt klart.
Du bør holde deg helt unna alkohol når du risikerer å bli sånn av det