Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1533
Hei eksperter og amatører her inne👋

Jeg har diverse preparater i medisinskuffen og lurer på hvordan jeg på best måte kan ta disse i en eller flere kombinasjoner for å få en god rus nå og da. Lista er ufullstendig men her er litt av det jeg har tilgang på av reseptbelagte som jeg kommer på i farta:

OxyCodone(hurtigvirkende)
Tramadol og Nobligan
Pinex Forte
Neurontin
Lyrica

Valium
Sobril
Imovane
Stilnoct
Afipran

Fenemal
Sumatriptan
Naratriptan

Note: Går fast på OxyCodone allerede så opioidavhengigheten er nok godt på plass allerede uten at den noen gang har gitt meg noen rus annet enn dobbeltsyn og trykk i tinningen innimellom.

Vil bare få en pause fra nervesmerter og revmatiske smerter en kveld hjemme nå og da!

På forhånd takk for tips
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom du går fast på oxycodone er det ikke særlig mye å hente fra tramadol/nobligan.

Av det du har der er det Lyrica, valium, sobril, stilnoct og imovane som vil gi deg rus
Heh, ville fikset speed, tatt Lyrica (600-900 mg ish), slengt på 10 mg Stilnoct, ikke glemt av speed som nettopp ble fikset (og tørket, toluen er ingen spøk), slengt på en kopp med kaffe for å ikke duppe av pga. Stilnocten. Tada.

Eller 600-900 mg Lyrica, 100 mg Tramadol (du trenger sikkert mer pga. oxy-toleranse, uten å overstige 400-450 mg) + 10 mg Valium for ekstra trygghet uten amnesia.
Sist endret av Stray Wanderer; 4. oktober 2022 kl. 09:01.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ruser du deg fast på oxy hvis du ikke får noe ut av det?
Han sier jo at han har nervesmerter
Afipran er kvalmestillende og gull å ha hvis man får opiat kvalme ol.