Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1708
1 mg galenika xanor.

Viss jeg deler den i 4 like store deler. Vil hver av delene inneholde ca lik mengde virkestoff?

Med andre ord, er virkestoffet likt fordelt i pillen slik at man ikke risikerer å få i seg nesten alt virkestoffet om man bare tar en fjerde del av pillen?


Pillen er rund, uten dele strek og den er ikke kjøpt på apoteket her. Er den typiske xanor pillen som har vært postet her inne flere ganger.

Takk for svar.
Anonym bruker
"Halvfylt Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja.
GoSætra's Avatar
Trådstarter
Nydelig! Takk for svar
Er dere helt kake?

Nei, de vil ikke inneholde like mye. Dette er piratkopierte piller som varierer stort i styrke og innhold.
GoSætra's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Er dere helt kake?

Nei, de vil ikke inneholde like mye. Dette er piratkopierte piller som varierer stort i styrke og innhold.
Vis hele sitatet...
Det har du nok helt rett i. Men viss jeg deler en pille i 4. Vil hver av delene inneholde ca like mye virkestoff?

Eller kan den ene av de 4 delene være mye sterkere enn de 3 andre?
Den ene delen kan være sterkere. Dette er undergrunnsvarer, og kvalitetssjekk er ikke noe produsent bryr seg om.

Forøvrig er alprazolam løselig i etanol. Da vil du få en blanding som inneholder så og så mye per ml.
Sist endret av SkammeligNykter; 14. juli 2022 kl. 18:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
GoSætra's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Den ene delen kan være sterkere. Dette er undergrunnsvarer, og kvalitetssjekk er ikke noe produsent bryr seg om.

Forøvrig er alprazolam løselig i etanol. Da vil du få en blanding som inneholder så og så mye per ml.
Vis hele sitatet...
Var det jeg innerst inne tenkte meg, men håpet at det ikke var sånn. Takk for godt svar.

Så viss jeg tar 5 ml vodka (40%) knuser og rører inn xanor pillen. Lar det stå over natta.

Så kan man dosere det med jevnt virkestoff i hver dosering?

I teorien skal det gå, men kan være vanskelig å gi noe godt svar på det.
Sist endret av GoSætra; 14. juli 2022 kl. 19:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Var det jeg innerst inne tenkte meg, men håpet at det ikke var sånn. Takk for godt svar.

Så viss jeg tar 5 ml vodka (40%) knuser og rører inn xanor pillen. Lar det stå over natta.

Så kan man dosere det med jevnt virkestoff i hver dosering?

I teorien skal det gå, men kan være vanskelig å gi noe godt svar på det.
Vis hele sitatet...
Usikker på prosentandel etanol som trengs, men vil tro det skal fungere fint ja.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var nettopp borti disse potetente u94 små som standard, jeg vil beskrive disse som en tripp der jeg gjorde mye rart og jeg ber mine newbies på sitt beste om å unngå disse, om du på død og liv skal ta disse ta heller noe mildere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var nettopp borti disse potetente u94 små som standard, jeg vil beskrive disse som en tripp der jeg gjorde mye rart og jeg ber mine newbies på sitt beste om å unngå disse, om du på død og liv skal ta disse ta heller noe mildere
Vis hele sitatet...
Tror du har misforstått hva en trip er
I utgangspunktet har piller jevn fordeling av virkestoff fordi det er virkestoff og fyllstoff i pulverform mixet som er presset. En blotter papirlapp hvor virkestoffet dryppes på er det risiko for ujevn fordeling men det blir noe annet
GoSætra's Avatar
Trådstarter
Sitat av Harek Vis innlegg
I utgangspunktet har piller jevn fordeling av virkestoff fordi det er virkestoff og fyllstoff i pulverform mixet som er presset. En blotter papirlapp hvor virkestoffet dryppes på er det risiko for ujevn fordeling men det blir noe annet
Vis hele sitatet...
Ja ikke sant. Den tanken har jeg å hatt. At det mikses sammen som en stor deig omtrent. Også presses det piller ut ifra den.

Akkurat som en bolle deig også lager man mange boller ut fra den deigen. Det blir ca like mye sukker i hver bolle.

Kan hende det samme gjelder for disse pillene som du sier. At de har virkestoff og fyll stoff også blander det sammen og presser piller, da vil det bli ca like mye virkestoff i hver pille. Og like mye virkestoff i hver av delene om man deler en pille i 4 deler
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Ja ikke sant. Den tanken har jeg å hatt. At det mikses sammen som en stor deig omtrent. Også presses det piller ut ifra den.

Akkurat som en bolle deig også lager man mange boller ut fra den deigen. Det blir ca like mye sukker i hver bolle.

Kan hende det samme gjelder for disse pillene som du sier. At de har virkestoff og fyll stoff også blander det sammen og presser piller, da vil det bli ca like mye virkestoff i hver pille. Og like mye virkestoff i hver av delene om man deler en pille i 4 deler
Vis hele sitatet...
Jeg har spist disse hele i noen år nå.
Noen er underdoserte andre muligens overdoserte.

Jeg fikk iallefall smått abstinenser når jeg gikk fra 3mg alprazolam til 75mg oxazepam. Dette skal jo være ca tilsvarende.

Det vil nok fungere å dele dem, men det kommer nok til å bli en del biter og støv, samt litt ujevn dosering.

Om du tenker nedtrapping ville jeg løst dem i sprit, for å få det så nøyaktig som mulig.
GoSætra's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg har spist disse hele i noen år nå.
Noen er underdoserte andre muligens overdoserte.

Jeg fikk iallefall smått abstinenser når jeg gikk fra 3mg alprazolam til 75mg oxazepam. Dette skal jo være ca tilsvarende.

Det vil nok fungere å dele dem, men det kommer nok til å bli en del biter og støv, samt litt ujevn dosering.

Om du tenker nedtrapping ville jeg løst dem i sprit, for å få det så nøyaktig som mulig.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Det er med tanke på en setting der å se rusa ut absolutt ikke hadde vært bra. Men ønsker å ha et snev av alprazolam innabords ( 0.25 mg) kanskje.

Med tanke på det så er det nok best å løse det opp i sprit for å få mest mulig jevn dosering.

Løse det opp i 10 ts sprit. La det stå et par dager også røre godt før jeg inntar ei eller 2 ts.

Det burde være en ganske grei måte å gjøre det på.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Er dere helt kake?

Nei, de vil ikke inneholde like mye. Dette er piratkopierte piller som varierer stort i styrke og innhold.
Vis hele sitatet...
Men selv piratkopierte piller, spesielt i slik storskala som galenika ksalol pillebrettene er, blir med all sannsnlighet laget slik som eksempelvis de fleste ecstacy piller: Ved å ha et granulat som er godt blandet som man tilfører en pillepresse og får et produkt. Tror det generelt sett blir ganske rent da. Men er jo ikke sikkert. Subjektivt mener jeg å ha erfart at slike piller kan ha varierende smak, selv fra samme brett- noe som indikerer dårlig sammenmikset granulat. I det tilfellet så vil det ikke bare spille noen rolle hvor i pillen virkestoffet er gjemt, men det blir et totalt mysterie hvor mye virkestoff en pille inneholder. Men generelt sett så har jeg vel syntes at pillene på disse brettene er like bitre alle mann.
Omtrent

Har suksessfult delt opp alle slags piller under benzonedtrapping o.l.