Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1245
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok molly første gang for litt over 2 mnd siden og nå i helga. Veldig forskjellige opplevelser fra 1 og 2 gang.

1 gang ble jeg helt «tung» når det traff. Ble redd og alt var tungt, inkludert å puste. Humøret ble etterhvert supert og alt var bra. Hadde helt syke problemer med kjeven og så tydeligvis helt jævlig ut. De jeg var med nekta meg å gå ut pga mye politi rundt og jeg så visst ut som en kamel. Var veldig glad i nærkontakt med alle, noe jeg vanligvis ikke er. Fikk nedturen på vei hjem, føltes som en knyttneve av depresjon i magen. Dagen etter hadde jeg ujevn hjerterytme og angst i over 1 uke, problemer med søvn og mat, støl i kjeven lenge. Hadde drukket en del vodka denne kvelden også.

Denne gangen tok jeg litt mer enn 1 gang. Når det begynte å virke kjente jeg bare en liten kiling i magen. Og så var jeg glad i mange timer. Men forskjellen var at jeg ikke bare var glad, kom noen sekunder med angst/depresjon innimellom. Sliter mye med dette til vanlig. Så var mer i bølger. Men absolutt mest glad. De andre hadde tatt mye cola itillegg, men de gikk tilbake til «normal» lenge før meg og syns jeg var veldig mye. Syns det varte en del lenger nå enn forrige gang, men absolutt ikke like kraftig. Hadde nesten ikke problemer med kjeven denne gangen heller. Hadde også drukket veldig mye vodka (0,6 liter) denne kvelden.

Så jeg lurer på hvorfor det var så ulikt 1 og 2 gangen. Likte 2 gangen bedre, var ikke så intenst og har ikke like mye angst etterpå som 1 gang. De andre jeg var med sa min rus varte lenger enn dem sin fordi de har tatt det i flere år, stemmer det? Har jeg allerede fått noe toleranse? Eller er det kanskje forskjell på mollyen?

Merker jeg liker det litt for mye, eneste gangen jeg føler glede
Tester du varene dine? Det kan være vesentlig for å kunne sammenlikne opplevelser.

Eller høres det ut som du doserer litt for mye og drikker litt mye alkohol samtidig. Noe som kan massivt påvirke opplevelsen av ulike rusmidler, spesielt psykedelia og MDMA er din egen dagsform (søvn, matinntak og rusbruk den siste tiden, samt fysisk og mental velvære), set og setting. Angående din andre tur hvor de andre ikke fikk samme varighet så vil jeg anta at det har med bruk av cola å gjøre, og kanskje tidligere misbruk av MDMA som spiller inn.
MDMA tas alene eller med annen psykadelika.
Ikke alkohol.

Men det kan også være så enkelt som set og setting.
Setting har masse å si for formen
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri testa det, får det bare av de jeg er med som kjøper av faste personer. Men er nok lurt å teste..

Føler jeg må drikke sprit for å få opp humøret. Dagsformen min er «håper jeg dør idag» hver dag, men med vodka blir det mye bedre. Om jeg hadde tatt det edru ville det kanskje ikke blitt særlig bra? Men vet jeg drikker for mye. Drikker ikke veldig mye før jeg tar det, men etterpå drikker jeg vodkaen som vann �� lurer på å heller bare ha med øl/cider
"magien" forsvinner etter første gang. MDMA eller rent ecstasy er ganske mildt stoff egentlig. Kokain med alkohol er visst også greit. Selvom er du virkelig interessert burde du sjekke erowid. Er ett hav av ting som ikke faller innenfor" bruker" spielet.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pyropop Vis innlegg
"magien" forsvinner etter første gang. MDMA eller rent ecstasy er ganske mildt stoff egentlig. Kokain med alkohol er visst også greit. Selvom er du virkelig interessert burde du sjekke erowid. Er ett hav av ting som ikke faller innenfor" bruker" spielet.
Vis hele sitatet...
Syns ikke «magien» var borte. Bare annerledes enn første gangen. Men er fornøyd med effekten da jeg aldri føler glede ellers. Skal sjekke
Vell jo, men er ganske setting berørt har prøvd i senere tider og absurd noklikte jeg nærhet da. Men hallusinogen effekten var redusert. Pulserende lys, ømfintlige hjertebank utover det var det ikke noe fremmed

Burde nevne "glede" fungerer dårlig på meg, takler ikke opiater i lengden. Og jeg har virkelig prøvd.

Visstnok kan du lage desomorfin ved å koke det i bensin Kodein blir som Efedrin for meta amfetamin
Sist endret av Pyropop; 6. juli 2022 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.