Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1337
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pluggen min har inne noe thc sukker. Som er veldig potent og ment for å spises.


Men kan man strø dette over tobakken og røyke dette i en jonas?
ville ikke satset på det
Anonym bruker
"Utstø Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville du strødd noe som helst sukker i en joint og røyka det? Jeg håper ikke svaret er ja...
For det første så høres det ut som bøff eller syntetisk pulver av noe slag, hvertfall et lite rødt flagg for meg.

For det andre.. hvis det faktisk er edibles så røyker du så klart ikke det.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville du strødd noe som helst sukker i en joint og røyka det? Jeg håper ikke svaret er ja...
Vis hele sitatet...
Joa, hvis jeg ikke har så mye igjen eller vil røyke lenge lager jeg en honey joint
Sist endret av Nøddy; 22. februar 2022 kl. 16:25.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk cannabis ser ut som sukker helt hvitt pulver,men det suger å røyke bli bare fin form i 10min så går det over dritt form
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syntetisk cannabis ser ut som sukker helt hvitt pulver,men det suger å røyke bli bare fin form i 10min så går det over dritt form
Vis hele sitatet...
Hadde det vert syntetisk hadde jeg kjøpt og testa det mens jeg har sjansen. Men nei det er sukker som er laced med thc.

Søk d opp
Sist endret av Nøddy; 23. februar 2022 kl. 14:58.
Folk har tydeligvis aldri hørt om THCA/CBD Isolat..