Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 787
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal slutte med opiater. Har trappet ned til 25-30 mg oxynorm, resten blir cold turkey.
Har brukt pillene et par måneder.

Og nei, ikke mer nedtrapping. Vil av svineriet så fort som f.

Regner med matlysten ikke er på topp de første dagene.
Noen med anbefalinger til hva jeg skal kjøpe inn av mat / drikke denne perioden?
Kjøp imodium på apoteket for å få tetta ræva...ellers yoghurt og andre lettspiste ting.. godt m drikke og kanskje no vitaminer..
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp masse godis,å vær knallhard slutta cold turkey fra 70mg oxy å det var ett helvete men det gikk me masse brus godis å weed
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar, immodium har jeg sikra meg. Godis, kjeks og brus skal kjøpast. Netflix er klar.
Skal legge ut en oppdatering etterhvert. Trenger all den supporten jeg kan få. Vet det blir tøft som helv griseballe når det står på.
Klarer du det cold turkey blir jeg imponert. Men nå vet jeg ikke hva slags dose du har tatt. I store doser er opiatabstinenser veldig heavye og jeg ville vanligvis anbefalt å ta Subutex i avrusningsfasen for å forkorte abstinensene ned til 3-4 dager istede for 2-3 uker.. hvis du bare har gått på en liten dose oxynorm ville jeg bare kjørt på den cold turkey måten som du gjør.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
På det høyeste brukte jeg doser på 40-50 mg. Den siste 1,5 uka har jeg ligget stabilt på 25-30 mg.
Har brukt oxy i 5 uker nå, så det er ikke så sinnsykt lenge. Men nok til at det kjennes.
Da må du bare stå i det. Overse det jeg sa om Subutex tidliger.

Disse stoffene fucker jævlig med huet ditt også. Hvertfall når abstinensene setter inn for fullt. Kvitt deg med alt av opiater du har før du blir abstinent. Å ha noen itilfelle det blir "for ille" er en sikker vei å feile. Det kommer til å bli "for ille" og du må bare stå i det til det går over. Imodium er et must. Så bra du har fått tak i det.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må kvitte deg me pillene utolig vanskelig å ha liggende når du skal slutte uten weed hadde jeg aldri klart det
Anonym bruker
"Lei Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du fikk jo en ordentlig svar på din forrige tråd? En som skrev faktiske råd.