Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1426
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slår metylfenidat ut på urinprøver hos politiet? Jeg har det ikke på resept, men få fra noen som har.
Kan ikke si 100% sikker. Men er 90% sikker på at det slår ut på amfetamin på sånne vanlige jalla urinprøver.

Om det sendes inn i LAB så slår det ut på Metylfenidat.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja på strips slår det ut som amfetamin
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lenge sitter det i pisset da? Gjorde det bare i kveld (lørdag 23-tiden), og de tar jo aldri urinprøver på søndag.

Spørsmålet er jo bare om jeg er safe mandag eller tirsdag. Vet ritalin er 1–3 dager i urin, men det var ren metylfenidat (resept), ikke ritalin.
Metylfenidat utskilles i hovedsak i urinen som ritalinsyre (78-97%), mens <1% utskilles uforandret som metylfenidat (2). Ritalinsyre regnes derfor som en bedre indikator for å påvise inntak av metylfenidat (3). Påvisningstiden for ritalinsyre er vanligvis 2-4 dager (4).
Vis hele sitatet...
Så ja..
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
La oss si det er ritalin, 2–4 dager, altså max 4 døgn. Jeg tenker 4 døgn er for dem som har gjort veldig mye eller har treig metabolisme, så er nok 1–3 dager i mitt scenario med tanke på at det bare var litt en kveld og jeg har rask metabolisme.

Jeg vet det ikke blir noen urinprøve søndag, så det er et døgn sikret, da gjenstår bare 2 døgn med fare.

Jeg er garantert safe onsdag, men ligger i faresonen på mandag/tirsdag?

Hvis jeg drikker mye vann mandag/tirsdag kan jeg jo kanskje vanne ut urinen?��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La oss si det er ritalin, 2–4 dager, altså max 4 døgn. Jeg tenker 4 døgn er for dem som har gjort veldig mye eller har treig metabolisme, så er nok 1–3 dager i mitt scenario med tanke på at det bare var litt en kveld og jeg har rask metabolisme.

Jeg vet det ikke blir noen urinprøve søndag, så det er et døgn sikret, da gjenstår bare 2 døgn med fare.

Jeg er garantert safe onsdag, men ligger i faresonen på mandag/tirsdag?

Hvis jeg drikker mye vann mandag/tirsdag kan jeg jo kanskje vanne ut urinen?��
Vis hele sitatet...
Asså, vi er ikke urin-forskere her på freak, og har ikke noe bedre informasjon en det du finner ved litt googling og lesing. Føler jeg ser en post om urinprøver daglig, ofte stoffer som har blitt spurt om mange ganger før.


2-5 dager fant jeg ved et Google søk. Men forskjellig fra person til person.
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Asså, vi er ikke urin-forskere her på freak, og har ikke noe bedre informasjon en det du finner ved litt googling og lesing. Føler jeg ser en post om urinprøver daglig, ofte stoffer som har blitt spurt om mange ganger før.


2-5 dager fant jeg ved et Google søk. Men forskjellig fra person til person.
Vis hele sitatet...
Ja, det er lett å finne mange engelske resultater, men jeg vil anta urinprøver som politiet bruker varierer fra land til land, tenker at når jeg spør på Freak så kan det hende noen har erfaring med det norske politiet sine urinprøver og dermed kan gi et mer nøyaktig svar og ikke bare mye «cirka»-greier.
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har jo møtt flere som påstår at politiet tidligere ikke sjekket for metylfenidat rent siden det regnes som medisin og ikke er helt likt amfetamin, men om det stemmer fremdeles kan jeg jo ikke vite.
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har jo møtt flere som påstår at politiet tidligere ikke sjekket for metylfenidat rent siden det regnes som medisin og ikke er helt likt amfetamin, men om det stemmer fremdeles kan jeg jo ikke vite.
Vis hele sitatet...
Dette er forresten blitt fortalt fra folk som har gjort metylfenidat samme dag som de har hatt urinprøve uten å slått ut noe. Problemet mitt er at det var i 2019 og det er jo sannsynlig at de har fått nye urinprøver 3 år senere.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel... Bare å vente å se det. Ingen her kan si om du pisser rent eller ikke og det er uansett for seint å reversere inntaket så
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har jo møtt flere som påstår at politiet tidligere ikke sjekket for metylfenidat rent siden det regnes som medisin og ikke er helt likt amfetamin, men om det stemmer fremdeles kan jeg jo ikke vite.
Vis hele sitatet...
Benzo regnes også som medisin, men dette sjekker de jo.
Anonym bruker
"Svak Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Benzo regnes også som medisin, men dette sjekker de jo.
Vis hele sitatet...
Ja, derfor jeg ble litt skeptisk til hele påstanden, men nå har det gått 2 dager uten at de har spurt om urinprøver (de spør aldri senere enn kl 16), så hvis de skal ha en sjans på å catche meg så må det være i morgen, men håper på at de ikke spør da heller.