Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2704
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Vet at ksalol er potent benzo i relativt små mengder. Er det safe å drikke 2-4 halvlitere og spise 2mg? Med en liten rev oppå der igjen?
Anonym bruker
"Oppmerksom Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du faktisk holder deg til mengende du beskriver, høres det ikke ut som en oppskrift på blackout eller lignende. God helg <3
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare du ikke er sånn som tenker at det går da fint med en til så skal det nok gå bra, men jeg ville satset på en øl, max 2. lett å bli så grise rusa man ikke skjønner at man er det.

risikoen er at noen folk planlegger å ta en øl, men når den er tatt, så er dømmekraften såpass dårlig at de bare åpner en til helt til det er tomt.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Safe og safe, ja du dauer ikke. Skal du gjøre det mens du henger med andre så vær advart om at du blir loka og deler hemmeligheter som en foss, men skal du chille hjemme alene får du det nok gøy. Bare sørg for at du ikke har tilgang på mer piller for da kommer alle til å forsvinne.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så bra! Blir meg og en god venn bare, ikke tilgang på flere piller. Kjøper max 3 øl. Eller eventuelt et par bulmers og en kebab.
Riktig god helg
Kommer veldig an på toleranse. Blir du på bæret av det så ikke bland inn alkohol men kan være fin å ta en på slutten av fylla for å roe litt ned.
Ksalol leverer forskjellige typer benzo, Alprazolam(xanax) eller Klonazeoam(rivotril) psom du sikkert nest sannsynlig referer til, er to helt forskjellige legemidler selv om begge er samme fellesnavn, di er like potente og sistnevnte har ca 3x så lang halveringstid. 2mg Klonazepam virker i flere døgn.. Xanax har halveringstid på ca 6-12timer og jeg merker den også veldig godt dagen derpå, stay safe
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er Alprozolam/Xanax. Hadde det vært rivotril hadde jeg kasta de rett i dass. Visste ikke at de hadde samme navn!
Har ikke tatt noen enda, tenker jeg tar 1mg bare siden jeg vet at de er potente og ikke skal undervurdere lav dose.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så bra! Blir meg og en god venn bare, ikke tilgang på flere piller. Kjøper max 3 øl. Eller eventuelt et par bulmers og en kebab.
Riktig god helg
Vis hele sitatet...
Se her ja. Økt mengde alkohol allerede før du tar dem. Hold oss oppdatert da, for jeg lukter en mulig smell her

Ja, snakker av erfaring
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da tar jeg heller en pille først så dropper jeg alkoholen
Med mindre du sliter med sosiale settinger, angst, stress, anspenthet, bekymringer eller uro så tviler jeg på at du vil like rusen. Eufori kommer omtrent kun fra befrielse fra symptomer listet over og den muskel avslappende effekten. Rusen flater deg egentlig bare ut humør messigt og er du av typen som er veldig livlig og liker latter kan rusen faktisk oppleves som deprimerende fordi humøret blir så flatt imo.

Personlig så tror jeg det jeg har nevnt her nå ofte er grunnen til at folk går på smell når dem kødder med benzo uten å vite hva dem gjør, for man tenker ofte "dette var jo ikke så digg, tar en til så blir det sikkert bra" å før du vet ordet av det så er vurderingsevne blitt så dårlig at man tar flere. *Poff* så har det gått ett par dager uten at du selv skjønner det og du lurer på hvor resten av pillene er blitt av og hvorfor venner og familie er sure på deg.

Noen liker dog rusen og det går fint ann å ta litt benzo uten å bli rasshøl eller gå i fella, men det krever litt erfaring og selvkontroll, spesielt i starten. Bra du ikke har så mange piller egentlig! Og btw, noen er mer følsomme enn andre. Jeg har faktisk sett noen gå i blackout på 2mg. Start med 1mg spør du meg eller spar dem til du har fyllesyken fra helvette.
Sist endret av Alge; 8. juli 2021 kl. 09:16.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo gjør ting kjedeligere og det er aldri bra å blande med alkohol. Styr unna, skal man absolutt blande så synes jeg det er best å ta benzoen dagen i forveien og drikke på afterglow
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner, har personlig aldri likt benzo eller noen form for piller da jeg har sett folk har blitt totalt forandret av det rusa.
Har alltid brukt blåvalium til nedturer bare.
Prøvd ksalol 1mg (xanax) 1 pille som jeg fikk av en kompis. Han ga meg kun en for noen år siden nettopp fordi han advarte meg at disse pillene er potente. De ser kanskje små ut, men da jeg spiste en for å slippe litt små heroin abstinenser så skjønte jeg fort hva han mente.

Greit nok med blåvalium, da kan jeg spise 3 stk så sovner jeg bare og er generelt bare i min egen verden på ræva i sofaen. Ksalol derimot, så kan jeg forstå at folk fort driter seg ut om de tar 2-7 stk, spesielt med andre ting kombinert.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner, har personlig aldri likt benzo eller noen form for piller da jeg har sett folk har blitt totalt forandret av det rusa.
Har alltid brukt blåvalium til nedturer bare.
Prøvd ksalol 1mg (xanax) 1 pille som jeg fikk av en kompis. Han ga meg kun en for noen år siden nettopp fordi han advarte meg at disse pillene er potente. De ser kanskje små ut, men da jeg spiste en for å slippe litt små heroin abstinenser så skjønte jeg fort hva han mente.

Greit nok med blåvalium, da kan jeg spise 3 stk så sovner jeg bare og er generelt bare i min egen verden på ræva i sofaen. Ksalol derimot, så kan jeg forstå at folk fort driter seg ut om de tar 2-7 stk, spesielt med andre ting kombinert.