Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1158
Anonym bruker
"Digital Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanligvis så bruker jeg alt ifra 4-10 timer på å sovne og sovner gjerne ikke før mellom 05.00 og 14.00 engang.
Har kronisk insomnia så sliter en del med søvn og døgnrytme og har gjort det stort sett hele livet.
Testet ut forskjellige søvnpreparater uten hell, fikk nylig Imovane men har ikke prøvd de ut helt enda.

Siste uka har jeg tatt 1-3 linjer med amf nesten daglig, disse har vært på 20-40mg, så ikke store linjene, men har ikke mest erfaring med dette.
Greia er da at etter jeg begynte med dette så har jeg blitt trettere på kveldene, jeg blir trøtt til normal tid (22-24) og sovner gjerne innen 15min om jeg legger meg til å sove.
I tillegg til det så har døgnrytmen nærmest normalisert seg etter å vært dårlig i mange mange år.

Merker veldig lite til negative effekter av den også, for å ha nevnt det.
Eneste er vel at klokka plutselig er masse masse og kjeften tørr som Sahara, men det er overkommelig.
Ingen tanngnissing eller vonde muskler og ledd som jeg tidligere har opplevd og lest om, matlysten er også på topp.

Noen som vet hva grunnen til dette kan være?
Har det noe å si at den er vasket/renset med aceton?
Leste noe om at årsak kan være ADD/ADHD, kan det stemme?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er ikke uvanlig. Folk på ritalin sover bedre når de har hatt full aktivitet på dagtid. Det kan tilogmed en fastlege finne på å fortelle deg i forbindelse med oppstart av sånne medisiner. Fikk en sånn melding selv back in the day.

Disse stoffene har dårlig rykte på søvn OGSÅ pga misbruk og folk som tror man kan dra masse lisser fire fem timer før man skal sove.

Ikke bare fordi det er vanskelig å sove mens effekten er sterk.
Sist endret av meaculpaUIO; 29. mai 2020 kl. 22:48.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar man amf regelmessig så er det ikke noe problem å dra en liner for så å gå rett til sengs.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får det sånn på metamf. Om produktet er renere , har det en super funk for min del uten spesielle bivirkninger som dårlig søvn. Mat inntas med glede og søvn er nada problema =)