Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1815
Jeg har tenkt å kjøbe en ny PC nå.....jeg trenger ikke skjerm tastatur, høytalere å masse program vare.....

Jeg har til sammen tenkt å burke ca 10000kr på ny PC...har dere noe forslag til hva jeg kan kjøbe, hva dere anbefaler osv??



Takker for svar
Kjøp minst 2.ghz. og ett 128 mb grafikk kort. 512 ddr ram (etter som rd ram er på vei ut)
Kjøp et high tower det er digg. Sjekk www.microplex.no men det har du sikkert gjort alt.
www.komplett.no er jo ganske geniale på pc utstyr..Du finner alt du vil ha der... og de har komplette pc'er som er ganske bra..
Hvor mye ram det er på kortet har ikke alt å si om hvor kjapt det er men det er helt klart en fordel med mye ram.
Om du har råd synes jeg du skall kjøpe Radeon 9700 Pro som er det raskeste grafikk kortet akkurat nå, men om du vill spare litt penger kan du kjøpe et GeForce 4 ti4600 for litt over 2k på databutikken.com
Er du av den typen som liker mye plass på harddisken burde vel du kjøpe ett kort med raid. (eller er det standar på alle hk nå fortiden?)