Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1691
Har noen noen bra alternativer til serier som South Park, Familiy Guy og Futurama?
American Dad, er laget av fyren bak Family Guy.
Simpsons (ikke helt alternativt, men ja...)
That`s my bush (trey parker ,matt stone(southpark kara))
King of the Hill
Beavis and Butthead
Boondocks
+++ Sjekk gjerne på www.tv.com så finner du mye gøy også!!!
Sist endret av Rusmisbrukern; 22. juni 2006 kl. 23:11.
The Simpsons og barbaren Dave så genialt!!
tSig's Avatar
Trådstarter
Okey, tusen thanks for raske svar Fortsett hvis noen har flere
celebrety deathmatch også, selvfølgelig
Bra alternativer til South Park? Finnes ikke, South Park er enerådene.

Family Guys sux, noe SP har bevist, Simpsons er for familievennlig, men litt morsomt. Futurama er kult, men fortsatt ikke perfekt.

South Park <3 Se alle episodene på nytt, skaff Orgazmo og Baseketball og se de og.
Viva la opium! Sett cannibal the musical??? burde sjekkes ut!
Southpark episoder: www.mrtwig.net
Litt southpark sanger interjuver etc : http://www.spschat.com/RareMedia/sounds/

Syns forresten family guy er fett selv om tydligvis ikke matt og trey er enig. Sett alle episodene flere ganger enn jeg har fingre så kan si jeg liker southpark!

Ellers så viva la opium hehe
Har ikke sett Cannibal The Musical men har hørt maange lovord om den av Torquil, skal se den i nærmeste framtid tenkte jeg.

Sett noen Family Guy-episoder og syns ikke det funket...var for teit på en måte.
Ja syns det i starten selv, men med en gang jeg ble "kjent" med karakterene var det jævlig fett. Trengte litt tid på my name is earl og!

Cannibal-the musical er genial! Han kineser duden (g-fresh) fra orgazmo er med der som indiander

Helt genialt!
Scrubs! Få over, mange under. Fire sesonger er vel ute på DVD nå, mener jeg.
Alt. serier(ikke akkurat i samme gren men..) som jeg ser på;
Band of brothers <--- Thumbs up! (10 episoder x 60min, laget av steven spielberg og tom hanks)
Over there
Everybody hates chris
Band of Brothers er noe av det beste jeg har sett, anbefaler det virkelig.

Lasta det ned, alle ti episodene pluss intervjuspesialen. Når jeg hadde sett det ferdig første gang gikk jeg på Platekompaniet og betalte full pris for denne:

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=D025176
Beste serien jeg har sett de siste åra: http://www.bbc.co.uk/comedy/mightyboosh/ LItt spesiell, men jeg liker seriene fra de to første postene her, så kanskje flere like Mighty Boosh.
Invader Zim
SpongeBob SquarePants
Black Books
Greg The Bunny
Enig med Joshiwo anng. Invader Zim, genial serie. Men føler for å hoppe på ramsen av ikke-tegneserie-serier og, så vil absolutt uten tvil annbefale "Dead like me".

Utrolig morsom serie som handler om ei tenåringsjente som dør under relativt sære (om enn litt morsomme) omstendigheter, og blir opptatt som en "Grim Reaper".

Kan vel klassifiseres som en sit-com, selv om situasjonen er gaske spesiell. Serien ble dog litt (i likhet med Futurama) for sær for amerianerne og ble tatt av etter sesong 2 (tror amerikanerne opplever død som et ganske ubehagelig tema, som dem helst vil dytte under teppet)

Prøv å få tak i den, og se den, den er overraskende morsom, tro meg!
Sitat av xcv
Scrubs! Få over, mange under. Fire sesonger er vel ute på DVD nå, mener jeg.
Vis hele sitatet...
Scrubs er bra ja, skal se alt av det så snart jeg har sett ferdig alt av Friends.

That's 70's Show sesong 1-7 er og å anbefale. Liker ikke 8. siden Eric er borte blant annet.
Twin Peaks er en klassiker
Drawn Together syns jeg er artig...Animert serie som gikk på Comedy Centrail i USA, og MTV her hjemme hvis ikke jeg tar helt feil. Er kommet ut 2sesonger.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av Thedeeq
Band of Brothers er noe av det beste jeg har sett, anbefaler det virkelig.

Lasta det ned, alle ti episodene pluss intervjuspesialen. Når jeg hadde sett det ferdig første gang gikk jeg på Platekompaniet og betalte full pris for denne:

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=D025176
Vis hele sitatet...
Ja virkelig komisk den serien der ja Den har ingenting med South Park, Familiy Guy og Futurama å gjøre. Det er en serie om WW2. Jada sansynligvis den beste serien om andreverdenskrig, men altså ikke noe samenligne med Futurama med venner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Carnivale er en genial HBO serie som skaper en stemning ikke ulik Twin Peaks.


Dessuten er Family Guy bra! Etter futurama, simpsons og South park selvfølgelig, men allikavel.
Peep Show, Curb Your Enthusiasm og Spaced er geniale serier.
SvampeBob Firkant

Eller originale; SpongeBob SquerPants

De er råe!
six feet under er kult
Robot chiken er litt tøft . helt uten handling eller moral har heller ikke så mye og si men kjekt og morsomm på sin absurde egen måte