Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1800
Leste akkuratt på dagbladet.no at George Lucas skal lage en 100 episoders serie av den populære serien Star wars..Hva tror dere?Flopp eller hot? Jeg likte de nye filmene ganske bra og de gamle var helt råe men åssen kan denne serien bli?Er det kun for og melke Star wars kua?

Sitat av Dagbladet.no
Det siste vi så til stjernekrigen var at Anakin Skywalker ble den onde Darth Vader. Nå vil TV-serien vise hvordan han bygger sitt rike.
Vis hele sitatet...
Høres da spennede ut

Dagbladet.no link

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/46/460/460834/c3po.jpg
Sist endret av frgz; 16. mars 2006 kl. 01:46.
Har nettopp hatt et Star Wars maraton, så dette er jeg rimelig klar for nå ja

Håper bare inderlig at det ikke blir en flopp, men at han prioriterer mer på kvalitet enn å melke denne kua si ja.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Fy faen så geniiiiialt!!!!

venta på dette! *worship starwars*
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
blir sikkert skamfett

jeg gleder meg iaffal
Min tur til og rette

"George Lucas skal lage en 100 episoders serie av den populære serien Star wars"
Eller tar jeg feil?

Kan jo bli morro.
Sitat av tomiz
Min tur til og rette

"George Lucas skal lage en 100 episoders serie av den populære serien Star wars"
Eller tar jeg feil?

Kan jo bli morro.
Vis hele sitatet...

Leser du poster i det hele tatt? det står ingen ting om at det er lucas som skal lage serien...

Edit; eller jo forsåvidt står det jo det, men det er vel egentlig bare tull siden han ikke skal produsere noe som helst, det burde stådd, Lucas skal finasiere en 100 episoders serie av den populære serien Star Wars
Sist endret av NoillStress; 16. mars 2006 kl. 08:07.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg så det og gleder meg spent på StarWars som serie =).
Leste det i går, men hørte ryktene for en stund siden, dette kan faktisk bli veldig morro. Har alltid elsket starwars universet, selv om de gamle filmene er endel bedre enn de nye kan forsatt serien nå et akseptabelt nivå. Bare det ikke blir en flopp, det hadde vært litt kjipt.. :/
Sitat av ztaale
Leser du poster i det hele tatt? det står ingen ting om at det er lucas som skal lage serien...

Edit; eller jo forsåvidt står det jo det, men det er vel egentlig bare tull siden han ikke skal produsere noe som helst, det burde stådd, Lucas skal finasiere en 100 episoders serie av den populære serien Star Wars
Vis hele sitatet...
Det er det som er å produsere. Han skal nok ikke regissere, men hvis han fiansierer det er han nok også oppført som produsent.

Jeg for min del er pessimistisk. De tre siste filmene var utrolig platte og sjelløse, og jeg kan ikke helt se hvordan en slik serie skal bli noe bra. MEN.. Det er jo en interessant historie, så jeg kommer nok til å gi den en sjanse. Kanskje jeg blir positivt overrasket?
Dette blir moro. 100 episoder er mange da, lurer på om det blir mye stillestående handling. Litt såpeopera-aktig. Håper ikke det.
det blir vist en tvserie mellom det som skjer i episode III og IV (3 - 4).
og en om clonewars greia, sikkert noe av det samme som clonewars the animated series.

imdb - Untitled Star Wars TV Series
imdb - Untitled Clone Wars TV Series
etter min husk så varjo starwars en serie før det ble film?
Sitat av cryo
etter min husk så varjo starwars en serie før det ble film?
Vis hele sitatet...
Nei det var det ikke. Star Trek derimot.
Ahaa, okeithen (helvetes 20)
Kan bli bra, kan bli elendig. Jeg syns de gamle filmene er utrolig bra, det samme kan jeg ikke si om de nye. Spesielt ikke episode 1. Irriterer meg så jævlig over de elendige "comic releaf" som er hele tiden i di nye filmene.
Tipper det her blir bra jeg! Men hvis Jar Jar er med tar jeg selvmord!
Håper bare det blir mer i stil med ep 4-6 enn ep. 1-3. Men det kan nesten ikke bli samme gfx som i filmene.. for da må det koste noe synsykt å lag
Tja, det koster ikke såå mye lenger, siden alt lages elektronisk. Jeg tror vi kan vente oss bra effekter, men helt på par med filmene kan man nok ikke regne med..
Sitat av cryo
etter min husk så varjo starwars en serie før det ble film?
Vis hele sitatet...
Sitat av DonTomaso
Nei det var det ikke. Star Trek derimot.
Vis hele sitatet...
jeg mener også at star wars var en serie men, er ikke helt sikker
denne serien skal garantert ligge en plass blandt mine partisjoner

kjekk nyhet!
Kan bli rimelig fett, men jeg er forberedt på å bli skuffa...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som vet noe om skuespillerne da?
Håper noen av dem som var med i filmene er med...
master namer
elodin's Avatar
Er nok ikke mange det. Den eneste fra orginalbesetningen skal visst være Anthony Daniels som C3PO.
Litt kjipt om James Earl Jones ikke er stemmen til Darth da.
hvis de skal lage en SW (star wars) serie...så burde de heller lage en serie om hva som skjer etter ep. 6 : the return of the jedi. altså om "the jedi academy" om "the return of Exar Kun" om ungene til Han og Leia: jacen og jaina hvordan de er noen som blir STORE jedier....det ville nok blitt en bra serie!!!!!


May the force be with you all....always
master JP
La Steven Spielberg regissere den - han er jo en star wars fan og har fulgt med alle filmene og hjulpet litt.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det skal bli laget to serier av star wars. En Star Wars: Clone Wars i 3d animasjon og en live-action som skjer i mellom episode 3 og 4.

--> http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wa...tion_TV_series
--> http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wa...3-D_CGI_series