Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 8316
For folk som liker tv- serier har eg en genial link: http://www.peekvid.com/

Her kan du se mange bra tv-serier på nett, anbefales!
The unit er ganske bra serie. Handler om en militær enhet som gjør diverse oppdrag. Alt fra livvakt tjenester til bombe leker i irak.
Ingen som har nevnt "My name is Earl"

Den er jo sjef! :P
Malcolm in the middle.

Orange county choppers.

Pimp my ride uk hvis du liker wannabe program.
Må også få nevne Six Feet Under, en slags superversjon av Hotel Cæsar, med setting i et begravelsesbyrå og med tilhørende svart humor. Jeg tror oppriktig talt at folk blir bedre mennesker av å se serien, da den inneholderet et vidt spekter av karakterer, alle med gjenkjennbare problemer, skildret på en presis, varm og morsom måte. Som en bonus er også serien helt nydelig fotografert. Kjøpte nettopp den første sesongen på dvd, og har blitt ganske frelst.

Når det gjelder humor er det Curb Your Enthusiasm, Spaced, Peep Show, The Office og Family Guy som gjelder. Sammen med slagere som Simpsons, South Park og Seinfeldt da, men de kjenner jo alle til fra før.
Lost
Prisonbreak
Over there (ble bare laget en sesong)
Quantum Leap
South Park
American Dad
Family Guy
The Simpsons
Surface
Invasion
King of the hill
My name is earl
Everybody hates chris
The IT crowd
The Boondocks
The Unit
The Sopranos
Typisk norsk
Sjarmørskolen
Penn & Teller: Bullshit
One of the good guys
2rs1's Avatar
Entourage

fra tv.com

Vince Chase is a sexy young actor whose career is on the rise. To share the fun of the ride and keep him grounded, Vince looks to Eric, Drama and Turtle, his childhood buddies from Queens. Together, they'll navigate the highs and lows of Hollywood's fast lane, where the stakes are higher, and the money and temptations greater, than ever before.
Vis hele sitatet...
morsom serie, med mye enkle holdninger og mye bra damer
American Dad - Animasjonserie
Futurama -Animasjonsserie
Family Guy - Animasjonserie
Simpsons - Animasjonserie
South Park - Animasjon
Prison Break - Spenningsserie
LOST - Spenningsserie
Criminal Minds - Spenningsserie
Smallville -Spenningsserie
Alle CSI seriene - Spenningsserie
My Name Is Earl - Humor
Kongen Av Queens - Humor
Seinfeld - Humor
The 70s Show - Humor
Smallville -Spenningsserie
Alle CSI seriene - Spenningsserie

Alle de seriene er veldig gode. Kommer ikke på flere
Sist endret av kristoffer2200; 8. mai 2006 kl. 18:39.
Veit ikkje om denne er nevnt men familiy guy er veldig bra
Jaja, jeg får slå til med noe anime da, i håp om at det faller i smak hos noen i alle fall:

Full Metal Alchemist: Kongeserie som handler om en parallell verden til vår, der teknologi og utvikling har gått i retning av alkymi i stedenfor teknologi, ganske spennende om du liker litt magi.

Hellsing: Kanskje den beste serien jeg har sett, har en utrolig kul stil over det hele, og er veldig spennende. Så at den var nevnt over av NoRemorse.

Love Hina: En hysterisk morsom anime med tidenes sykeste humor. Serien starter egentlig ganske normalt, men blir bare mer og mer absurd utover. Er midt i den nå, og det siste som skjedde var at hovedpersonene gikk uinn i en hule under et herberge og fant en skilpaddesivilisasjon.

Samurai 7: Futuristisk serie med utgangspunkt i Akira Kurosawas kultfilm "Seven Samurai." Ganske kul tolkning av historien, der gammel sverdkultur blir kombinert med futuristisk teknologi.

Gungrave: En ganske kul serie som forteller om hvordan to småkriminelle venner i slummen jobber seg oppover helt til de når toppen av en mektig mafiaorganisasjon, der den ene skyter den andre. Den døde blir gjenoppliva for å bekjempe makten til den nå korrupte og ødelagte gamlevennen sin.

Flame of Recca: En av de der populær-anime-seriene i samme stil som Pokemon, bare at denne handler om en wannabeninja i dagens Japan, som plutselig finner ut at han er etterkommer av den sterkeste ninjaklanen i gamle japan, som var i besittelse av magiske evner.

Jeg har desverre ikke sett så veldig mye anime, så det blir vanskelig for meg å sette disse seriene i forhold til noe, men jeg likte dem godt. Hvis du ikke er en "anime-person" er det bare å ignorere denne posten.
The IT Crowd, er vel bare 6 episoder. Engelsk sitcom, handlingen foregår rundt en it-avdeling i en bedrift. Kanskje noen her som kjenner seg igjen? Ganske morsomt til tider.

Criminal Minds, en av de bedre seriene som har kommet i det siste etter min mening. Følger FBI's Behavioral Analysis avdeling. FBI-team som går inn i hodene på de kriminelle for å arrestere dem. Går vel på tv2 for tiden.

Rome, meget bra serie. Handlingen foregår i Roma. I tiden da Julius Cæsar var det hot-stuff. I serien møter vi Cæsar og folk rundt han. Møter også to soldater fra den romerske hæren; Titus Pullo og Lucius Vorenus. Anbefales. Går/gikk vel på CANAL+, skal komme på TVNorge tror jeg.
House - må være den beste serien på flere år. Intelligent, sarkastisk og til tider "filosofisk"! Det ser man ikke hver dag.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Naruto er faktisk ganske kult..men med tanke på hvor mye anime det finnes så anbefaler jeg faktisk...
Bleach. Naruto Og i love hina det er proo anime
red dwarf - gammel rom serie...
m*a*s*h - gammel serie om en m*a*s*h leir i vietnam krigen...
også har man jo alt av the simpsons og futurama...
Sitat av spaceinvader
red dwarf - gammel rom serie...
m*a*s*h - gammel serie om en m*a*s*h leir i vietnam krigen...
også har man jo alt av the simpsons og futurama...
Vis hele sitatet...
offtopic:

*koreakrigenhost*
Sitat av EspenaJ
Naruto er faktisk ganske kult..men med tanke på hvor mye anime det finnes så anbefaler jeg faktisk...
Bleach. Naruto Og i love hina det er proo anime
Vis hele sitatet...
De fleste som ser på mye anime synes faktisk Naruto suger, inkludert meg. Alt for mye fillerepisoder og flashbacks.

Her er alle animene jeg har sett, altså en del:
ande@pudding:~$ ls /zero/Film/
Black Cat
Bleach
Blood+
Chrno Crusade
Cowboy Bebop
DN Angel
dotHack sign
Elfen Lied
FLCL
Ghost In The Shell
Gokujo Seitokai
Great Teacher Onizuka
Gunparade March
Gunslinger Girl
Hunter_X_Hunter
Mai-HiME
Mai Otome
Naruto
Samurai 7
Samurai Champloo
Trigun
Tsubasa Chronicle
Vis hele sitatet...
Av de vil jeg anbefale Samurai 7 og Blood+ og kanskje Gokujo Seitokai, en av de sprøeste animene jeg har sett :P

(bumpe gammel tråd =D)
offtopic:

takker...
Lost, Deadwood, Sopranos, Family Guy, American Dad!, South Park, CSI, CSI: Miami, CSI: NY, Oz, Scrubs, The King of Queens, King of the Hill, Boston Legal, Prison Break, Criminal Minds, 'Allo 'Allo!, The Unit, og sist, og best: Band of Brothers.
Sist endret av charz0r; 26. mai 2006 kl. 19:02.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Se de 5 første episodene av Heist Fantastisk serie
Skuffende få som nevner Top Gear, har kun sett en som har nevnt dem.
Men uansett, mye bra anime rundt, enig med The Freak at Naruto ikke er spesielt bra lengre, den hadde sin storhets tid opp til episodene 110-120 mener jeg, og ikke lenge etter kom alle fillerne samt overdreven morphing og diverse rall.
Av anime vil jeg anbefale: Hellsing, Full Metal Alchemist, Ruroni Kenshin (samme som samurai 7? husker ikke helt) og Bleach.
TV-Serier: Top Gear, That 70's show, Mythbusters og Simpsons er jo fortsatt en slager.
Ahh, skal vi se:

Firefly: sci-fi serie utenom det vanlige. Nettopp kommet ut med en fil kallt "serenity". Viol egentlig anbefale å se serien først, for da vil filmen gi mer mening.

Allo' allo': serie om andre verdenskrig. Klassisk, og bra humor.

Monty Pythons flying Circus: Helt absurd humor.

Lost: Spennende

Oz: fengselsserie.

Osv, kommr sikkert med mer senere, men nå koker kakaoen over
ja det med at naruto har så mye flasbacks hater jeg..det er noe dritt....men har slutta og sett det nå
Prison Break!
Supernatural!
Har jo også It-Crowd, egenlig litt sugen men er verdt et forsøk
The Simpsons
Everybody Loves Raymon (or do they?)

Ja.. Det er vel de
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Rejected: Supernatural er jo ferdig nå ? O.o. Eller kansje du ser det på tv du.
Prison Break, Lost, Joey, Muthbusters, Smallville, Invasion, Simpsons, Supernatural. 4 av de seriene har jeg aktivt sett på mens andre har jeg samlet opp og sett mange av på en gang.

Ser også en del dårlige serier på tv kveldene eller andre ganger jeg har lite å gjør på. For eksempel CSI..
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Seigmann
Digger seriar som Survivor og The Amazing Race.

Survivor - Amerikanske versjonen av Robinsonekspedisjonen, antar at dei fleste veit kva det går ut på.

The Amazing Race - 11 lag på to personar deltar i eit løp rundt heile jorda og gjer forskjellige oppgåver. Vinnar får 1 mill US$.

Nokon som veit om andre seriar som desse?
Vis hele sitatet...
Hmmm Du kan jo sjekke ut det som er av "Gumball race" ... Ganske kult og se på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Prison break
criminal minds
The third Watch

(skal føye til flere når jeg kommer hjem, har 290 gigabyte med tv-serier)
Mine favoritter er:

Prison Break: Spenningsserie
My Name Is Earl: Humor
Red Dwarf: Humor
Family Guy: Humor, animert
The Simpsons: Humor, animert
American Dad: Humor, animert
Futurama: Humor, animert
The O.C.: Drama
CSI: Spennings
The Fresh Prince of Bel Air: Humor
Rome: Gammel romertid
Dark Angel: Action
Two And A Half Men: Humor
Beavis And Butthead: Humor
HUff... var mange sider her. Gadd ikke lese gjennom alt. Her er mine anbefalinger:

- Arrested Development
- Curb Your Enthusiasm
- TrailerPark Boys
- Two Pints of Lager and a packet of Crisps
- Spaced
- Level 9
- The League of Gentlemen
- The Smoking Room
- Lost
- Prison Break
- Early Doors
- Entourage
Hotel Cæsar blir jo nesten utstøtt her men.. Hotel Cæsar, Family Guy, Simpsons og X-Files.