Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 11100
hei. Jeg har 5k jeg tenker å investere i kryptovaluta,? Hvordan å hva skal jeg gå for ?? do you Gents know?? tips råd ?
Peis inn i coinbase så kan du se itviklinga i realtime hele dagen. Kanskje god dip akkurat nå å kjøpe i? Hvem vet..

Pass på at du vil utvikle tvangshandling som innebærer skjekke kurs heeeele tida.
Sist endret av Kutulu; 24. desember 2017 kl. 15:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
fikk et tips om EoS ?? noen som vet?
Sitat av stompenheimer Vis innlegg
fikk et tips om EoS ?? noen som vet?
Vis hele sitatet...
Noen som vet hva da ?
Aner ikke hva det er. Noen som vet en enkel måte å kjøpe dash og iota på?
Enkleste er vel å kjøpe BTC av Sturle, for så å bytte om med Shapeshift.io, men da blir det mere penger som forsvinner til avgifter.

EDIT; Shapeshift er forøvrig innebygget i Exodus lommeboken, som gjør alt veldig enkelt.
Sist endret av Fekillix; 24. desember 2017 kl. 16:51.
Syntes det har vært enklest å kjøpe på coinbase, veksle til cryptovaluta, overføre til cryptonator og la de være der. Det er mye lettere å ta ut pengene på cryptonator i forhold til coinbase..
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Enkleste er vel å kjøpe BTC av Sturle, for så å bytte om med Shapeshift.io, men da blir det mere penger som forsvinner til avgifter.

EDIT; Shapeshift er forøvrig innebygget i Exodus lommeboken, som gjør alt veldig enkelt.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset. Lærer no nytt hver dag
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Aner ikke hva det er. Noen som vet en enkel måte å kjøpe dash og iota på?
Vis hele sitatet...
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Syntes det har vært enklest å kjøpe på coinbase, veksle til cryptovaluta, overføre til cryptonator og la de være der. Det er mye lettere å ta ut pengene på cryptonator i forhold til coinbase..
Vis hele sitatet...

Hva mener du? Overføre fra coinbase og så ha de i cryptonator? Hva er fordelen isåfall? Har lenge syntes coinbase er shit, men setupet er så fint å ryddig at jeg enda ikke har orket å bytte.
Tenker også å legge til noen kroner på cryptocurrency veldig snart.

Noen som har erfaring med å "handle" bitcoin/altcoins ved Etoro f.eks eller annen valuta generelt sett?
Sist endret av WhiteHat; 25. desember 2017 kl. 01:43.
Jeg kjøpte nettopp via Cryptonator.com. Funket greit, brukte litt tid på å få kortet mitt godkjent (Verifisering).
Slengte en hundring på Bytecoin og Dogecoin for morroskyld.
Jeg kjøpte for 5k selv for en ukes tid siden for morro skyld. Burde ha ventet til nå omtrent vil jeg tro, for i dag begynner grafene å peke riktig vei igjen, men jeg har uansett tenkt til å la de stå noen år, så det spiller antakeligvis ikke så stor rolle.

Jeg brukte coinbase for enkelhetens skyld, og fordelte pengene på BTC, ETH og LTC. Om dette var lurt har jeg overhodet ikke forutsetninger for å uttale meg om, så ikke ta dette som invisteringsråd.

Meld deg inn i noen kryptogrupper på facebook hvis du har lyst til å lese deg opp. Blir linket mye info der. Du kan lese deg grønn, men til slutt koker det ned til magefølelsen din.

De beste rådene jeg kan gi er å kjøpe på vei ned og selge på vei opp. Det er _aldri_ feil å ta ut profitt.

Lykke til
Sitat av Settoz Vis innlegg
Jeg kjøpte nettopp via Cryptonator.com. Funket greit, brukte litt tid på å få kortet mitt godkjent (Verifisering).
Slengte en hundring på Bytecoin og Dogecoin for morroskyld.
Vis hele sitatet...
Betale du med kort på disse sidene? Hvor mye avgifter ble der feks pr hundrings?

No aktive wallet, visit settings to fix this. Men hva faen skal man trykke på da? Cryptonator.com
Sist endret av Kutulu; 25. desember 2017 kl. 13:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ja synes ikke det var sååå brukervennlig �� finnes det flere gode alternativer? å hvilke noob mistakes skal man unngå?
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Hva mener du? Overføre fra coinbase og så ha de i cryptonator? Hva er fordelen isåfall? Har lenge syntes coinbase er shit, men setupet er så fint å ryddig at jeg enda ikke har orket å bytte.
Vis hele sitatet...
Det er mest fordi jeg syntes det er veldig enkelt og greit å kjøpe i Coinbase, men cryptonator tillater deg å veksle i langt flere valutaer enn det coinbase gjør. Det er også ganske mye lettere å få ut pengene fra Cryptonator enn Coinbase. Annet enn det så får jeg inntrykk av at Cryptonator er litt mer sikkert enn coinbase, men det kan fint være en illusjon fra min side
hmm Exodus wallet ?? finnes den ikke i app ? bare for Pc ?
Sitat av stompenheimer Vis innlegg
hmm Exodus wallet ?? finnes den ikke i app ? bare for Pc ?
Vis hele sitatet...
Exodus is available for Windows, Mac and Linux.
Vis hele sitatet...
Google, titegn
hmm hvordan får jeg tak i mr Sturle??
Sitat av stompenheimer Vis innlegg
hmm hvordan får jeg tak i mr Sturle??
Vis hele sitatet...
Du leser hva som står på hjemmesiden hans: http://bitmynt.no/
Okey. Sendte nettopp 200kr fra coinbase til Cryptonator og det ble kun 202.15. Altså 2.15 i fees. Men etherum.

Og det tok 3 minutter
Sist endret av Kutulu; 25. desember 2017 kl. 17:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
så kom det inn et tips om nagacoin.
Ville holdt meg unna Nagacoin. Virker som en scam...

Se https://concourseq.io/Q/Naga_Group
Sist endret av Ozma; 25. desember 2017 kl. 20:36.
For å holde det enkelt: Kjøp via Coinbase. Overfør til GDAX for å slippe avgifter. Overfør til Binance for å handle alt coins.
Bitcoin er den greieste valutaen for å handle altcoins, fordi den gir deg desidert flest muligheter. Jeg bruker coinbase for dette formålet. Da får du opprettet en wallet som du kan bruke for å overføre dine bitcoins til meglere. Meglerne gir deg mulighete til å trade bitcoins inn i andre kryptovalutaer. For dette formålet bruker jeg hovedsakelig Binance og Bitfinex. Har kun positive opplevelser med begge meglerne.

Det finnes ingen spåkoner i finans, de som utgir seg for å være det vil mest sannsynligvis ha pengene dine. Men jeg kan si hvilke valutaer jeg er mest spent på i 2018:

IOTA
Ripple
Cardano
Neo

Alle linkene fører til coinmarketcap.com, som jeg forøvrig syns er en veldig god kilde for kryptomarkedet.

Ser det er mange nybegynnere i tråden her, så vil komme med en liten disclaimer. Dette er ikke noen konvensjonell børs, det minner mer om klondyke og ville vesten. Du kan få 2-3000% avkastning på under ei uke, men du kan også sette alle bitcoinsene i en pump&dump, rein scam eller overhypa coin. Det er mange faremomenter, men store penger å tjene hvis du har riktig timing og litt is i magen.

Se bare på Bitcoin, husker fortsatt når prisen var på 2,80 dollar og jeg syntes det var i dyreste laget...
Sitat av Bananeter Vis innlegg
En advarsel ang coinbase: http://bittrust.org/coinbase
Vis hele sitatet...
Dette vil du finne om alle cryptovaluta sidene - coinbase burde nesten hatt flere negative omtaler med tanke på hvor mange ganger større brukerkretsen er på den tjenesten i forhold til andre.
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Dette vil du finne om alle cryptovaluta sidene - coinbase burde nesten hatt flere negative omtaler med tanke på hvor mange ganger større brukerkretsen er på den tjenesten i forhold til andre.
Vis hele sitatet...
Hvorfor burde andelen være større?
Lurer på om jeg skal kjøpe bitcoin cash for 5 tusen med tanke på at den kommer til å stige sykt når coinbase begynner å selge det.
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
Lurer på om jeg skal kjøpe bitcoin cash for 5 tusen med tanke på at den kommer til å stige sykt når coinbase begynner å selge det.
Vis hele sitatet...
Da er du litt sen.. Implementeringen av Bcash på Coinbase ankom 19 desember.
Sist endret av Dantello; 26. desember 2017 kl. 16:44.
Sitat av Bananeter Vis innlegg
Hvorfor burde andelen være større?
Vis hele sitatet...
Coinbase har jo en enorm brukerbase - i forhold til alle andre sider og tjenester man kan bruke, men det er ganske jevnt fordelt med antall negative omtaler. Med tanke på alt som har skjedd med Coinbase den siste tiden ville man nesten forvente at det ville være flere negative omtaler.
Irriterende Cryptonator appen at man ikke Kan se sin balance i kroner og øre som i coinbase. Men kanskje det kommer etterhvert. Så et smart exel ark på reddit da, hvor man kan legge in coinsa sine å bli oppdatert på hele sullamitten.
Sitat av Dantello Vis innlegg
Da er du litt sen.. Implementeringen av Bcash på Coinbase ankom 19 desember.
Vis hele sitatet...
Ja, men coinbase selger ikke bch enda, så når de begynner å selge i januar kommer den uansett til å stige, right?
Sitat av Sherminator! Vis innlegg
kommer den uansett til å stige, right?
Vis hele sitatet...
Nei.


Ti tegn
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Irriterende Cryptonator appen at man ikke Kan se sin balance i kroner og øre som i coinbase. Men kanskje det kommer etterhvert. Så et smart exel ark på reddit da, hvor man kan legge in coinsa sine å bli oppdatert på hele sullamitten.
Vis hele sitatet...
Man kan se det på nettsiden dems på bunn av siden i listen over hva man har. At de ikke har det i appen synes jeg er rart.

Har personlig bare brukt Coinbase, men havnet hos Cryptonator for å få veksel til meg litt Ripple.

Veldig rolig i markedet nå for øvrig. Spent på hva som skjer i 2018.

Jeg har satset litt på Sirin Labs som lager verdens første Block Chain mobil med egen crypto wallet bygd inn. Gjengen bak SOLARIN med sterke investorer i ryggen. De dro inn 157 millioner dollar i crowdfundinga.

Les mer her https://sirinlabs.com/

Var med i Crowdfundinga og fikk sikret meg litt tokens. Spent på utvilingen.

Noen andre som ble med der?
Sist endret av Source; 28. desember 2017 kl. 15:44.
Hvorfor ikke bare laste ned en gratis app så har du full oversikt over 1300 valutaer og din portefølje eller betal 20 spenn uten reklame ?
Har selv investert i IOTA og Spectrecoin(utenom bitcoin). Ellers så følger jeg med å cypherium, der jeg vurderer å gå inn i en ICO når det blir tilgjengelig.