Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2411
Hei!
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med dette problemet?

Jeg har en bærbar pc, som ikke vil kjøre windows update, har prøvd alle guider på microsoft sin side, ved å resette alle windows update filer o.l

Fant ut at det var noen .dll filer jeg ikke fikk resatt, for de fantes ikke.

Kjørt diag verktøyet "Fix it" fått Løst problem der, men sist gang fikk jeg Ikke løst for det var filer som mangler, som jeg mistenker er disse .dll filene jeg ikke får resatt.

Får feilmeling "Windows update kan ikke se etter oppdateringer nå, fordi tjenesten ikke kjører. Det kan hende du må starte datamaskinen på nytt"

jeg har sjekket, tjeneste kjører.

Noen andre som har opplevd noe lignende?

takk på forhånd.

Løste seg, ved å stoppe windows update i "services" så endre navn på softwaredistribution.

Men nå får jeg feilkode 80070643 ?!?:P
Sist endret av vessu; 10. desember 2014 kl. 09:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I 99% av tilfellene er ødelagt windows-update forårsaket av virus. Så du har mest sannsynlig hatt eller har virus. Eneste måten å virkelig få dette 100% oppe og gå igjen uten feilmeldinger er med en windows iso/cd og kjøre "Repair install"
Trådstarter
4 0
Takk for svar, er fortiden IT lærling, så får mye slike jobber, var bare en kunde, ville bare spørre her, så jeg ikke kastet bort så mye tid før jeg eventuelt bare formaterte