Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1555
Hei
Jeg er på jakt etter et nytt headset, har alltid hatt vanlig med ledning. Vil nå prøve noen som er trødløse. Men har ikke peiling på hva som er bra og ikke.
Noen krav på dem
-God lydkvalitet
-Behagelige til flere timer på ørene
-Ca 1000kr
- Bra design


Kom med innspill
Sitat av Kinder-Egg Vis innlegg
Hei
Jeg er på jakt etter et nytt headset, har alltid hatt vanlig med ledning. Vil nå prøve noen som er trødløse. Men har ikke peiling på hva som er bra og ikke.
Noen krav på dem
-God lydkvalitet
-Behagelige til flere timer på ørene
-Ca 1000kr
- Bra design


Kom med innspill
Vis hele sitatet...
Jeg har selv Logitech G930 og kan anbefale disse. Ser at det er litt så-som-så anmeldelser på komplett, men jeg kjenner meg iallefall ikke igjen i det som står der
Har også G930, bare positive erfaringer med det. Vill gått for det, eneste som er er at det kan være litt slitsomt for ørene om du ikke har det ordentlig på
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Hva skal du bruke dem til?
Jeg har også G930 og har stort sett bare bra erfaringer med de. Kan nevne:

- God byggekvalitet! Har mistet de så utrolig mange ganger i bakken, null problem.
- God lyd for gaming og musikk mens man gamer. Dog, skal du bruke det til bare musikk så anbefaler jeg det ikke.
- Utrolig gøy å gå på do og tisse mens du er på skype/ts! Irriterer alle! haha

Men det er også noen negative ting.
- På TG i år, så kunne jeg så vidt bruke det fordi det var noe som konstant "overskrev" frekvensene, så headsettet disconnectet hele tiden. Man kan løse det med å bruke kabel sies det, men jeg merket ingen forskjell.
- Batteritiden går ned fort etter bruk. Har hatt mitt i et halvt år, og vurderer å bytte batteri snart. Men det er jo en bruksvare.
- Headsettet disconnecter i 2 sekunder og connecter igjen innimellom. I helhet ikke noe stort problem, men litt plagsomt hvis noen sitter å sier noe på skype og jeg ikke får det med meg. (skjedde etter 3mnd bruk.)

Men for all del! Et godt headset! anbefaler det hvis du spiller og hører litt på musikk.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
G930 er ikke akkurat behagelige..

Tipset mitt er å drite i trådløst og se etter HiFi-hodetelefoner rettet mot musikk. Der vil du finne det beste. Kjøp en ekstern mic som du enten har på pulten eller har på hodetelefonene.
Jeg er veldig glad i Logitech H800. Det kan brukes både med medfølgende USB sender og med blåtann. jeg bruker mitt både til PC og mobil. Lyden i G930 er råere og dersom primærbruket er film / spill eller blåtann ikke er så viktig vil jeg anbefale det. (G930 er også mye større / tyngre så det er ikke like behagelig å ha på over lang tid).

Dersom budsjettet ikke holder til G930 kan en "refurbished" variant fra ebay kanskje være en ide. Da jeg var uheldig og knakk mitt G930 bestilte jeg denne: http://www.ebay.com/itm/310929343015 drøye 600 NOK ink frakt (+ eventuell mva).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
25 0
Glemte helt å svare dere her...bare å beklage Men det vil bli brukt til: Musikk,film og litt spilling (League Of legends)