Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 965
Heihei
Kunne tenke meg et par nye venner å spille med. Har egen TS3-server vi kan bruke.

Er 17 år gammel, kjem frå Sogn og Fjordane og spiller ein god del. Spiller blant anna desse spela:
-EVE Online (Main: Rapid Ellecon)
-Battlefield 4
-Counter-Strike: Global Offensive
-Team Fortress 2
-Til tider World of Warcraft.

Link til Steam-profilen min er i signaturen Legg meg til ;D
Join #nff.spill på IRC. Her er det en gjeng som spiller mye rart, bla. ARMA3. Jeg spiller EVE.
Sist endret av flexd; 11. januar 2014 kl. 12:20.
Sitat av flexd Vis innlegg
Join #nff.spill på IRC. Her er det en gjeng som spiller mye rart, bla. ARMA3. Jeg spiller EVE.
Vis hele sitatet...
Hmm, IRC ja... Kanskje eg joiner Takk!
Vi bruker å sitte en god gjeng på TS fra tid til annen. Alder er alt ifra 16-31. De fleste er er dog 23-26 år. Kan sikkert få være med om du vil, men det går stort sett i CS GO. Blir også spilt en del Dota 2 samt How to Survive

Kvelder og helger er det mange på, spiller ingen rolle hvor god du er i de forsjellige spillene. Spiller stort sett for gøy også prater vi dritt. PM for Steam acc og info til TS.
Selv er jeg 20 år fra sør/øst-landet.

Spiller en del WoW.
Horde PvE/PvP
Alliance PvP

Spiller også noe BF4, men er relativt nub.. Er level 10. Spiller gjerne mye mer BF4, men har ingen jeg kjenner som spiller det, så blir kjedelig :P

PM meg hvis du/noen er interessert i battletag