Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2028
Jeg er litt nysgjerrig på hva er det som må til for å bli kastet av en T-bane.
Kan vektere kaste deg av hvis du fornærmer dem, eller er det nødt til å være noe mer alvorlig(billet selvfølgelig betalt)?
Du er drita , drittsekk mot alle pasasjerene, blotter deg, promper, driter midt på gølvet på tbanen osv er et par ting som kan få deg kastet ut av vektere
ESM
Lazy Generation
Det kommer nok veldig ann på tålmodigheten til den enkelte vekter, men hvis man går i fysisk kontakt med dem eller er veldig rappkjefta blir du vel kasta ut.
Er fint lite vektere kan gjøre... De er der ene og alene for å dempe evt bråk.
Og så ringe til politiet om de vil ha deg av t-banen... (Noe som sier seg selv ikke går, da t-banen rekker å kjøre både tur og retur før politiet evt er ankommet.)
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er fint lite vektere kan gjøre... De er der ene og alene for å dempe evt bråk.
Og så ringe til politiet om de vil ha deg av t-banen... (Noe som sier seg selv ikke går, da t-banen rekker å kjøre både tur og retur før politiet evt er ankommet.)
Vis hele sitatet...
Vektere kan kaste han av t-banen
Har sett på vektere som ikke kunne gjøre en dritt, med folk som satt å snortet på t-banen..
Har sett på fulle folk som plagde andre, mens det eneste vekterne kunne gjøre var å be de sette seg ned, og ta alkoholen ifra de..


Vekterne er bare noen ubrukelige personligheter som ikke ha noen former for makt.
De som velger å ta seg makten, går lengre enn det de faktisk har lov til.

Kun kontrollører og politi som har lov å kaste noen av t-banen =)
Har sett drita fulle folk sove i sitt eget spy på tbanen og jeg har sett jenter blitt sparket av guttegjenger på den. Jeg har aldri sett noen blitt kastet ut av tbanen

Stadig vekk noe merkelige folk der.
Har vært vitne til noen som ble dratt av banen av sivil vektere når de tagga, selv har jeg bare blitt det en gang når jeg var altfor beruset å nekta vise billetten min, selv om jeg hadde.
Men tror det kommer veldig an på hva slags vektere eller kontrolører du møter på. Har møtt på folk som absolutt ikke skulle satt seg på offentlig transport i det hele tatt.

Men igjen, er ikke vektere ol. på alle banene
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Har sett drita fulle folk sove i sitt eget spy på tbanen og jeg har sett jenter blitt sparket av guttegjenger på den. Jeg har aldri sett noen blitt kastet ut av tbanen

Stadig vekk noe merkelige folk der.
Vis hele sitatet...
Du har sett på? Håper inderlig at du er jente eller at du fikk med medpassasjerer for å stoppe det etter at du så det?
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Har sett på vektere som ikke kunne gjøre en dritt, med folk som satt å snortet på t-banen..
Har sett på fulle folk som plagde andre, mens det eneste vekterne kunne gjøre var å be de sette seg ned, og ta alkoholen ifra de..


Vekterne er bare noen ubrukelige personligheter som ikke ha noen former for makt.
De som velger å ta seg makten, går lengre enn det de faktisk har lov til.

Kun kontrollører og politi som har lov å kaste noen av t-banen =)
Vis hele sitatet...
Vektere kan fint pågripe folk som bruker narkotika åpenlyst, det samme kan enhver annen da det har en maksimal strafferamme på mer enn 6 måneder for besittelse. Hvorvidt en vekter skal legge seg opp i narkotikasaker er en annen diskusjon.
Sist endret av Putresopp; 12. september 2013 kl. 21:40.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Har sett på vektere som ikke kunne gjøre en dritt, med folk som satt å snortet på t-banen..
Har sett på fulle folk som plagde andre, mens det eneste vekterne kunne gjøre var å be de sette seg ned, og ta alkoholen ifra de..


Vekterne er bare noen ubrukelige personligheter som ikke ha noen former for makt.
De som velger å ta seg makten, går lengre enn det de faktisk har lov til.

Kun kontrollører og politi som har lov å kaste noen av t-banen =)
Vis hele sitatet...
Hvorfor driver du fortsatt å diskuterer dette? Vektere som jobber for Sporveien kan selvfølgelig kaste folk av t-banen eller ut av alle andre steder de er ansatt.

DU burde lese litt føler du uttaler deg om ting.
Sist endret av Freakaholic; 12. september 2013 kl. 22:08.