Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 555
Hei!

Jeg har en liten logitech dockingstasjon for iPhone/iPod. Kjøpte den for 200kr på Elkjøp. Alt fungerer bra med den, og lydkvaliteten er bra i forhold til prisen, men en ting som irriterer meg er radiobølger...

Med en gang jeg kobler til iPhonen min, en 4S så starter radiobølgelyden å komme med en gang, det er rett og slett umulig å høre på musikk siden den lyde kommer og forsvinner hyppig.

Er det en løsning på det her? Noe jeg kan gjøre med høytalleren eller noe? er lite keen på å sette iPhonen i flymodus hver gang jeg vil bruke den...

Takk for svar!
3G signal forstyrrer ikke. Så hvis du har 3G dekning der du er så funker det å bare slå på 3G. Utenom det er det heller lite du kan gjøre, hvertfall som jeg vet om. Du kan sikkert få en eller annen bluetooth dongle, og kjøre lyd via BT og bare ha telefonen et stykke unna, men det er jo ikke helt hva du er ute etter sånn sett.
Sitat av trauMa Vis innlegg
3G signal forstyrrer ikke. Så hvis du har 3G dekning der du er så funker det å bare slå på 3G. Utenom det er det heller lite du kan gjøre, hvertfall som jeg vet om. Du kan sikkert få en eller annen bluetooth dongle, og kjøre lyd via BT og bare ha telefonen et stykke unna, men det er jo ikke helt hva du er ute etter sånn sett.
Vis hele sitatet...
Er nok i 3G signalene problemene ligger da... Har så vidt 3G i deler av rommet mitt, men der senga og dockingstasjonen ligger er det ikke 3G. Har en bluetooth dongle jeg kan bruke, men det er som sagt mere tungvindt.