Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1255
hei jeg har kjøpt Garrys Mod på steam for en måned siden, men i det siste så crasher spillet når jeg joiner en server. HL2.exe stoppet og virket stod det og lukket hele spillet. Kan Noen hjelpe med?
Hvilket operativ system kjører du?
Jeg kjører Windows 7
Bruke og hjelpe i enkelte tilffelene:
1. Start opp single player på flatgrass også disconncter du fra single player
2. Også prøv å join
Har akkurat samma problem, startet for to dager siden! Skal teste det KaiN sier!

EDIT; Nope, ingen forbedring..
Sist endret av Fekillix; 8. september 2012 kl. 14:34.
hvis det er via steam prøv å høyre klikke gmod og properties/egenskaper
og trykk på "lokale filer" når du er der trykk "bekreft interigeteten for spillbufferen...."

Ps har du instalert mod/addons?
og er du sikker du joiner en vanilla server for noen servere kan ha modder du må ha?
Jeg har vertifisert game chache't, ingen forbedring, får vel maile steam..
▼ ... over et år senere ... ▼
Låner denne gamle tråden litt.

Min lillebror sliter med et Garry's Mod-problem etter formatering å reinstall av windows 7 ultimate x64; vil ikke starte selv om hl2.exe prosessen kjører.

Har googlet rundt i hele dag (ser det er mange med samme problem), og har prøvd alt forskjellig som har funket for andre uten hell.
Har prøvd å verifisere spillfilene. Har prøvd un/reinstall av Garry's Mod. Har prøvd un/reinstall av hele steam. Oppdatert diverse drivere. Installert alt av updates i windows update. Slettet diverse filer folk har ment skal funke uten hell. Nå står jeg helt fast.

Er det noen freaks som har hatt dette problemet å funnet en løsning? Lillebror er rimelig frustrert da dette er hans yngligs spill.

Hans rig:
Windows 7 Ultimate x64 (original)
AMD FX-6300
ASUS Sabertooth R2.0
PNY GeForce GTX 580 1536MB Hybrid
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz

Håper det er noen her som kan hjelpe en stakkars gutt som bor på en liten øy uten mange muligheter for fritidssysler.
Det er alltid mange syssler å ta seg til, fantasien setter grensene bare!
Om du ikke allerede har gjort det må du installere og starte half life 2 en gang før du kjører opp garrys mod
Sitat av magnuslfc Vis innlegg
Om du ikke allerede har gjort det må du installere og starte half life 2 en gang før du kjører opp garrys mod
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke han har gjort dette nei xD Skal få prøvd dette i morgen.

hl2.exe kjører jo, og "Garry's Mod" er kjøpt som "standalone" via steam. Har dette noe å si?

Han eier ikke engang Half Life 2 tydeligvis.
Men han har spilt dette masse før formatering og reinstall av OS.

Hadde vært über om noen hadde noen innvendinger her, da jeg blir å dra fra åstedet der denne riggen står i kveld. Lillebror er frustrert på meg siden jeg har "ødelagt" spillet hans xD

Kommer til en lyseblå skjerm som sier "Loading...." nede i høyre hjørne på skjermen. Dette har stått i ca 2timer nå. Ser også at den kjører 0fps mens dette foregår. Vet det ikke er mange frames den skal kjøre der, men konstant 0 er vell litt rart?
Sitat av magnuslfc Vis innlegg
Om du ikke allerede har gjort det må du installere og starte half life 2 en gang før du kjører opp garrys mod
Vis hele sitatet...
Det trengte ikke jeg
Sitat av Vz61 Vis innlegg
Det trengte ikke jeg
Vis hele sitatet...
okei, er vel en 4-5 år siden jeg spilte det sist og husket jeg måtte det da for å loade alle objects, da måtte man vel ha hl2 før man kunne spille gmod
Sitat av WayGone Vis innlegg
Jeg tror ikke han har gjort dette nei xD Skal få prøvd dette i morgen.

hl2.exe kjører jo, og "Garry's Mod" er kjøpt som "standalone" via steam. Har dette noe å si?
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke, men lillebroren din kommer nok til å slite med litt error/textures feil, dette er fordi han mest sannsynlig ikke har CS:S content.
Når garrysmod har utviklet seg til gmod 13, har den både blitt stabil og ræva.

Garrysmod krever Web frame nyeste versjon, har du den?
http://www.microsoft.com/en-us/downl....aspx?id=17851
Grunnen til at dem krever web frame, er fordi istedenfor garrysmod.org så brukes det workshop (Jævla manshit)

Trur det skal være riktig link.

Hvis dette ikke fungere, reinstaller spillet/kjøp Counter-strike source og reinstall gmod. (Slett alt, til og med steam).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Absolutt ikke, men lillebroren din kommer nok til å slite med litt error/textures feil, dette er fordi han mest sannsynlig ikke har CS:S content.
Når garrysmod har utviklet seg til gmod 13, har den både blitt stabil og ræva.

Garrysmod krever Web frame nyeste versjon, har du den?
http://www.microsoft.com/en-us/downl....aspx?id=17851
Grunnen til at dem krever web frame, er fordi istedenfor garrysmod.org så brukes det workshop (Jævla manshit)

Trur det skal være riktig link.

Hvis dette ikke fungere, reinstaller spillet/kjøp Counter-strike source og reinstall gmod. (Slett alt, til og med steam).
Vis hele sitatet...
Takker for svar fågelwrap. Jeg er nå tilbake hos min bror å kan hjelpe han videre.

Han eier faktisk allerede CS:S ( ) å setter dette på nedlasting nå, etter av- og reinstall av steam.
Han har allerede netframework installert, men håper at å installere CS:S vil hjelpe.
har nå avinstallert steam å reinstallert det. Lastet ned CS:S og spilt et par runder. Lastet ned Garrys Mod uten noen addons fra workshoppen. Fortsatt ingen respons.

Kommer bare til en helt blå loadingscreen der det står Loading nede i høyre hjørne og der blir den hengende. Mannskit.