Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1200
Finnes sikkert en haug med tråder og masse google greier, men jeg spør her.

Vet dere om noen bra gaming TVer til under 4 000 , - ???

Helst over 24"
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Snakker du om skjermer?
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Snakker du om skjermer?
Vis hele sitatet...
Ja. (titegn)
du får langt over 24 tommer for under 4k

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587755

Kjøp med en hdmi kabel for ekstra effekt
Men hvis jeg kjøper PS3, Kan jeg bruke skjermen som jeg har til dataen? og koble z5500 til PS3 og få lyd og alt sammen?

takk
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Men hvis jeg kjøper PS3, Kan jeg bruke skjermen som jeg har til dataen? og koble z5500 til PS3 og få lyd og alt sammen?

takk
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt om jeg tok den... "Skjermen som jeg har til datan", er dette den nye gaming TVen din?

Men altså viss jeg tror jeg vet så vil du ha både pc og ps3 koblet til, dette burde gå fint... bare bruke fjernkontrollen til å gå fra hdmi1 og ja osv
Jeg har en dataskjerm, og jeg tenkte på å kjøpe en TV til å ha ved sidenav, slik at den ene er TVen min som jeg kan se på NRK o.l mens jeg spiller fks. Runescape.

Er det da vist å kjøpe en TV? Eller kan jeg bruke dataskjermen min og bare skifte HDMI fra tv til PS3.

Er det lydkort på PS3 slik at jeg kan bruke mitt z5500 på ps3?
Ja du kan bruke z5500, bruk optisk kabel.
Feels great man.
Og om skjermen din kun har DVI så finner du en omformer fra hdim til DVI har ikke noe og si om du feks bruker Z5500 med optisk kabel.
Sist endret av Incogn1to; 12. desember 2010 kl. 16:40.
Sitat av perols_ Vis innlegg
du får langt over 24 tommer for under 4k

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587755

Kjøp med en hdmi kabel for ekstra effekt
Vis hele sitatet...
Jeg bruker denne TVen til både PS3, PC og TV. Funker fett. Også så billig 40" da
DA blir det denne da, får håpe tilbudet er til jul og over nyttår D:
Sitat av Rain Man Vis innlegg
DA blir det denne da, får håpe tilbudet er til jul og over nyttår D:
Vis hele sitatet...
Tilbudet har vart ganske lenge. De har nok tjent ganske mye på den også tenker jeg, så mulig det tilbudet blir fast
Optisk kabel lå på ett par hunderlapper
Men virkelig verdt det ^^
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Optisk kabel lå på ett par hunderlapper
Vis hele sitatet...
Hvorfor ?
Mye bedre lyd på anlegget iallefall fra egne erfaringer
Dette kan sikkert bli diskurtert opp og ned med forskjellige meninger , men jeg syns jeg merka veldig mye forskjell på akkurat dette anlegget..
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Mye bedre lyd på anlegget iallefall fra egne erfaringer
Dette kan sikkert bli diskurtert opp og ned med forskjellige meninger , men jeg syns jeg merka veldig mye forskjell på akkurat dette anlegget..
Vis hele sitatet...
Så... du har z5500?

Hvordan er kablene fra forsterker til høyttalere? burde jeg kjøpe nye?
Igrunn er jeg veldig fornøyd med hele anlegget, mye lyd for pengene.
Jeg har ikke byttet noen kabler.
Og uten tvil det beste pc anlegget du får til den prisen, spesielt nå som det ligger på 2000 kr..