Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4495
Heisann!
Trenger virkelig hjelp til noe nå!

Jeg har den siste uka vært på ferietur, der møtte jeg en nydelig jente som jeg falt hodestups for. Hun var tydeligvis fra malmø. veronica og var født i 1991.

Jeg mistet henne på den plassen vi var fordi noen kompiser hadde kommmet i trøbbel med noen lokale.

Det jeg spør om er, vet dere om en svensk søkefunksjon der jeg kan finne alle som f.eks heter veronica, bor i malmø, og født i 91?

Hadde vert til stor hjelp!: )
Sist endret av bamsetid; 31. juli 2010 kl. 02:40.
Kanskje http://pipl.com/ men jeg
Bruker en iPod touch nå
bamsetid's Avatar
Trådstarter
pipl funker ikke uten etternavn: (
pipl ba meg skrive etternavn, såehm tror ikke det virker.
Du kan jo starte med å prøve facebook. Søk etter "Veronica" øverst og når du får resultatene velger du "Personer" på menyen og så plotter du inn "Malmö, Sweden" på "Sorter etter sted" og trykker "Detaljert søk"
Sist endret av Bjornix; 31. juli 2010 kl. 02:56.
bamsetid's Avatar
Trådstarter
har prøvd facebook, sett igjennom flere 1000 som heter veronica:P
Bodde dere på en campingplass/hotell med denne personen? i så fall, er det jo mulig og spørre etter etternavnet på svenske gjester, om dette var i norge. med litt hell, og en behjelpelig vert, så kan det jo hende du har flaks.
bamsetid's Avatar
Trådstarter
nei møtte henne på et utested. vet ikke hvor hun bodde..
Homemade Retard
zeicko's Avatar
hun måtte vært pen siden du har lett etter henne
Lag en gruppe på facebook med noe originalt innhold, så kanskje du er heldig og får napp hos noen av hennes venner eller lignende?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Bjornix Vis innlegg
Du kan jo starte med å prøve facebook. Søk etter "Veronica" øverst og når du får resultatene velger du "Personer" på menyen og så plotter du inn "Malmö, Sweden" på "Sorter etter sted" og trykker "Detaljert søk"
Vis hele sitatet...
Sitat av bluefrog Vis innlegg
har prøvd facebook, sett igjennom flere 1000 som heter veronica:P
Vis hele sitatet...
Når jeg søker etter Veronica og avgrenser søket til folk fra Malmö, får jeg bare opp 15 personer... sjekk ut disse du
bamsetid's Avatar
Trådstarter
Har prøvd alle ja. + alle navnene på hitta.se : /

Hadde faen meg flytta til malmø for hu dama der ass
Sist endret av bamsetid; 31. juli 2010 kl. 03:21.
Puppy love - sommerens vakreste eventyr.
Har du bilde av henne?
Henne?

Blir vell vanskeli å finne hu
Sist endret av shit1; 31. juli 2010 kl. 04:30.
Post lignende tråd på www.flashback.info og få hjelp av svenskene der
Craigslist? Ikke at det er SÅ mange i Skandinavia som bruker det..
(og sjekk forresten ut de mer eksplisitte kontaktannonsene for bonus-lols.)
1. Hvor var dere?
2. Er du 100 % sikker på personalia du har oppgitt.
3. Har du noe mer beskrivelse av jenta? (Hår-, øyne og hudfarge [fra veldig lys til veldig mørk])

Har du mer å legge med vil jeg anbefale det.
Lunarstorm.se er vel den største communityen som er i sverige.... du kan teste der
Vet at mange svensker brukerwww.bilddagboken.se. Kanskje verdt et forsøk? Vet ikke om de har en søkefunksjon men....

Edit: De har en søkefunksjon der du kan skrive inn navn, by, alder osv. prøv de treffene du får der
Sist endret av didlek; 31. juli 2010 kl. 12:11.
http://personer.eniro.se/resultat/veronica/MALM%C3%96

Du er kanskje bare 609 samtaler unna drømmedama di
Med mindre hu skriver navnet med K da.. Da må du ringe litt til:P
Om du ikke klarer finne henne på facebook ved hjelp av bilder så er dette bare å gi opp.. Du kan ikke kontakte titalls jenter på telefon.
du kan vel legge en annonse i et Svensk blad?
bamsetid's Avatar
Trådstarter
hehe, takker for hjelp! har sett litt rundt nå, men ikke funnet noe:S
Vet at det navnet osv hun sa var riktig pga vennene hennes kalte henne det:d
Har ingen bilder:/
Litt kjipt hvis dere ''connecta'' skikkelig på ferien så finner du henne etter intens søking på nette for så å finne ut at det bare var ferie ''idyllen''?

Uansett dog, ønsker deg lykke til man
bamsetid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Catchy Vis innlegg
Litt kjipt hvis dere ''connecta'' skikkelig på ferien så finner du henne etter intens søking på nette for så å finne ut at det bare var ferie ''idyllen''?

Uansett dog, ønsker deg lykke til man
Vis hele sitatet...
Thx! men dette var noe annet enn den vanlige ferie "idyllen" blir gal av å ikke finne det fulle navnet hennes:/
Standard medlem
Bombasa's Avatar
A freak in love <3


Jeg er med på å betale noen kroner for eventuell annonse i svensk(e) avis(er) ^_^
Regner nesten med at endel andre her på forumet også overfører en tier eller så også om du spør pent
Sist endret av Bombasa; 31. juli 2010 kl. 19:22.
har du provd ulike varianter av navnet?
Weronika, Weronica, Veronica, Veronika, Veronicka osv.. ?
Du kan da ikke være 100% sikker om du bare har hørt venna kalle henne Veronica? Hører vell lite forskjell på Veronika og Veronica i uttale?
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Du kan da ikke være 100% sikker om du bare har hørt venna kalle henne Veronica? Hører vell lite forskjell på Veronika og Veronica i uttale?
Vis hele sitatet...
nei sant det. Jobber meg oppover navnene, men har startet med det som e mest vanlig i sverige så

tore på sporet tror jeg blir litt i sykeste laget tror jeg ja: )

UPADTE! Fant faen meg jenta: ) og etter litt chatting online tror jeg det blir malmø tur om en ukes tid: )
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Om du ikke klarer finne henne på facebook ved hjelp av bilder så er dette bare å gi opp.. Du kan ikke kontakte titalls jenter på telefon.
Vis hele sitatet...
Nå er det da ikke alle her i verden som har facebook heller.
hvordan fant du henne?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av bluefrog Vis innlegg
nei sant det. Jobber meg oppover navnene, men har startet med det som e mest vanlig i sverige så

tore på sporet tror jeg blir litt i sykeste laget tror jeg ja: )

UPADTE! Fant faen meg jenta: ) og etter litt chatting online tror jeg det blir malmø tur om en ukes tid: )
Vis hele sitatet...
Pics or it didn't happen?
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!! Du må nesten opdatere vårs om hvordan det går
Hahaha. Vært borti lignende selv før, bare enda litt sykere. :P

Åpne spoileren for å lese "historien" min:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg fant ei jente på et feriested en gang. Jeg turte ikke å snakke med henne og fikk derfor ikke navnet hennes eller noe. Men likevel ble jeg helt besatt av henne. Endte med å ta skiltnummeret på bilen til familien hennes, søke det opp, og fant navnet på faren. Søkte opp navnet hans på gulesider, fant full adresse. Søkte på adressa igjen, for å se om jeg fant et jentenavn på samme adresse, men neida.
Etter sikkert et par timer med Googling av navn og sted osv, fant jeg navnet på jenta.

Søkte henne til slutt opp på facebook, og presenterte meg som "gutten hun hadde smilt til noen ganger, på XxxX" (navnet på feriestedet).
Første hun svarte var, "hvordan i all verden fant du meg på facebook?! :S"

Så innså jeg, at det måtte være jævlig creepy for henne at en random gutt stalket henne og fant henne etter timesvis med søking på nettet. Vi snakket aldri sammen etter det.


Anyways. Gratulerer. Etter timesvis med søking etter jenta må det være deilig å endelig finne henne. Good luck med henne! Hvis dere gifter dere osv, har du hvertfall en historie å fortelle barn og barnebarn, om hvordan du fant kona di.
Sitat av the_dj Vis innlegg
hvordan fant du henne?
Vis hele sitatet...
søkte etter alle jenter som er født i 1991 i malmø, på bilddagboken.se og søkte deretter etter venner som hette jasmine

Sitat av kjetilbm Vis innlegg
Hahaha. Vært borti lignende selv før, bare enda litt sykere. :P

Åpne spoileren for å lese "historien" min:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg fant ei jente på et feriested en gang. Jeg turte ikke å snakke med henne og fikk derfor ikke navnet hennes eller noe. Men likevel ble jeg helt besatt av henne. Endte med å ta skiltnummeret på bilen til familien hennes, søke det opp, og fant navnet på faren. Søkte opp navnet hans på gulesider, fant full adresse. Søkte på adressa igjen, for å se om jeg fant et jentenavn på samme adresse, men neida.
Etter sikkert et par timer med Googling av navn og sted osv, fant jeg navnet på jenta.

Søkte henne til slutt opp på facebook, og presenterte meg som "gutten hun hadde smilt til noen ganger, på XxxX" (navnet på feriestedet).
Første hun svarte var, "hvordan i all verden fant du meg på facebook?! :S"

Så innså jeg, at det måtte være jævlig creepy for henne at en random gutt stalket henne og fant henne etter timesvis med søking på nettet. Vi snakket aldri sammen etter det.


Anyways. Gratulerer. Etter timesvis med søking etter jenta må det være deilig å endelig finne henne. Good luck med henne! Hvis dere gifter dere osv, har du hvertfall en historie å fortelle barn og barnebarn, om hvordan du fant kona di.
Vis hele sitatet...
hehe, hun spurte om det samme til meg: ) jeg sa bare at hu sa etternavnet sitt til meg
Morsom historie, men hadde syns det var litt creepy selv.
Tore på Sporet kan bli litt for desp...risikerer heller og møte henne og få besøksforbud
Gratulerer OP, du er nå en kvalifisert stalker.