Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4049
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Jeg har akkurat gjort en enestående oppdagelse og kommet over 2 legemidler jeg løfter øyenbrynet for. Det gjelder da Cosylan mikstur (felleskatalogen) og Stesolid prefill 10mg (felleskatalogen).

Jeg har forstått det slik at Cosylan er en hostedempende mikstur som inneholder morfin. På pakknigen presiseres det at man ikke skal kjøre bil etter bruk. Jeg er redd det kan svinge over dersom jeg bruker for mye av miksturen. Hva kan være ideell dosering for meg? Ca. 175 cm høy og 55 kilo.

Men jeg stusser også litt over Stesolid prefill, men jeg oppfatter det dithen at det er mulig å rus effekt av det.
Det er rett og slett ei pumpe med 2ml (=10mg) væske til rektalt bruk. Noen vært borti noe slikt før?
Sist endret av Underklass; 8. oktober 2014 kl. 01:11.
Stesolid

Cosylan er det vel bare å drikke så mye du klarer å få ned (mener jeg drakk en rundt 200 ml), smaker jo herk og faenskap.
Ville vært forsiktig med å ikke ta for mye, lett for å bli dårlig, vet ikke hvilken stoffer som er i cosylanen, men er noe der som ikke er godt for magen.
Sist endret av Jorg; 8. oktober 2014 kl. 03:24.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Trådstarter
Vil det være noen forskjell på å bruke stesolid oralt, kontra denne Stesolid prefill for rektalt bruk?
Har røykt en del cannabis, spist et halvt brett Tramadol og drukket Cosylan nå. Må si det svinger.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Stesolid'en vil tas opp ved oral bruk, så du vil få effekt på denne måten også. Jeg mener diazepam har en noe høyere biotilgjengelighet ved rektal bruk, så du vil kanskje få noe bedre utnyttelse av stoffet ved å ta det rektalt kontra oralt, men dette er jeg noe usikker på.

Du må for all del ikke finne på å blande benzodiazepiner (Stesolid) og opioder (Cosylan/Tramadol). Dette kan være livsfarlig.
Sist endret av P-freak; 8. oktober 2014 kl. 08:17.
Cosylan inneholder 1,7mg etylmorfin per 1ml mikstur. Etylmorfin er sterkere enn kodein, men svakere enn morfin. 100mg kan være en fin dosering ved førstegangsbruk, hvis det er rus du er ute etter.

Stesolid inneholder diazepam, samme virkestoff som i valium. Ville ikke tatt mer enn 10mg hvis det er første gangen du prøver slike medikamenter.

Begge disse preparatene forsterker hverandre. Det beste ville nok være å prøve seg fram forsiktig.

Sitat av P-freak
Du må for all del ikke finne på å blande benzodiazepiner (Stesolid) og opioder (Cosylan/Tramadol). Dette kan være livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Så lenge man tilpasser doseringen, så er det trygt å blande benzodiazepiner og opioider.
Sist endret av Mexxy; 8. oktober 2014 kl. 10:48.
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Så lenge man tilpasser doseringen, så er det trygt å blande benzodiazepiner og opioider.
Vis hele sitatet...
I stand corrected. Allikevel, slik jeg forstår det er skillet mellom forsvarlig og uforsvarlig dosering når det gjelder kombinering av benzo og opioder ikke spessielt stort. I hvert fall ikke for en person uten toleranse. Jeg vil bare råde til å være svært forsiktig. Jeg har klart å gå på en smell når det kommer til denne komboen selv.
Jeg fikk fem pakker med stesolid prefill for noen år siden. Drøyeste benzorus jeg noensinne har opplevd. Plugg tre sånne etter hverandre og kos deg. Men pass på, det treffer temmelig hardt og du blir litt ustø.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Trådstarter
Kan informere dere om at jeg har spist en del piller før, men jeg har ikke vært borti denne miksturen eller type Stesolid prefill tidligere. Jeg kjenner selve rusen godt igjen, men velger å trå forsiktig fremover, selv om jeg har erfaring med den typen rus fra andre morfin-preparater og Stesolid i pilleform.
har selv "brukt" cosylan til tider når jeg har trengt det, og har kanskje tatt større doser enn nødvendig, men aldri merket noe rus ut av det, har aldri blandet det med benzo dog, men er brekningsmidler i cosylanen så det ikke skal være så lett å misbruke det vistnok.. :S ikke vet jeg men har hørt det.


prøvde forresten oxynorm forleden det var noe annet ja fordi om det var en relativt små dose men ser lett at man kan bli glad i morfinpreparater!
Sist endret av susiserken; 9. oktober 2014 kl. 00:38.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Trådstarter
Tja, får vell kanskje oppdatere for vitenskapens skyld da. Det ble dog mer enn bare Cosylan og Stesolid.
Jeg har virkelig funnet skattekista av et hus utømmelig for rusmidler. Så fort man er fri for det ene, dukker noe annet opp helt tilfeldig i huset.
Jeg brukte følgende rusmidler i løpet av lørdagskvelden: 120 ml Cosylan, 2 Tramadol, 1 Stesolid prefill, 1 Somadril!! og 2,5 dl 40% vodka

Jeg brukte rusmidlene i følgende rekkefølge:
2 Tramadol med 1 dl vodka

2x25 ml Cosylan +
1 Stesolid prefill (10mg)

2x25 ml Cosylan +
1 Somadril!! (funnet skattekista, eller hur?) med 1,5 dl vodka

20 ml Cosylan
Alle rusmidlene ble tatt med 10-15 minutters mellomrom.


Dette er gjerne en kombinasjon jeg tar ved ei senere anledning dersom det byr seg. Jeg ble veldig slapp, gikk nærmest som en zombie med pukkelrygg og sovnet naturligvis litt tidligere enn jeg hadde sett for meg. Men ellers gode vibber og kriblinger, mens kroppen og musklene klarte å slappe skikkelig! av. Dersom noen har planer om å ta en slik kombo, bør man hvertfall ha større intervaller for inntak enn det jeg hadde.
Sitat av Underklass Vis innlegg
Tja, får vell kanskje oppdatere for vitenskapens skyld da. Det ble dog mer enn bare Cosylan og Stesolid.
Jeg har virkelig funnet skattekista av et hus utømmelig for rusmidler. Så fort man er fri for det ene, dukker noe annet opp helt tilfeldig i huset.
Jeg brukte følgende rusmidler i løpet av lørdagskvelden: 120 ml Cosylan, 2 Tramadol, 1 Stesolid prefill, 1 Somadril!! og 2,5 dl 40% vodka

Jeg brukte rusmidlene i følgende rekkefølge:
2 Tramadol med 1 dl vodka

2x25 ml Cosylan +
1 Stesolid prefill (10mg)

2x25 ml Cosylan +
1 Somadril!! (funnet skattekista, eller hur?) med 1,5 dl vodka

20 ml Cosylan
Alle rusmidlene ble tatt med 10-15 minutters mellomrom.


Dette er gjerne en kombinasjon jeg tar ved ei senere anledning dersom det byr seg. Jeg ble veldig slapp, gikk nærmest som en zombie med pukkelrygg og sovnet naturligvis litt tidligere enn jeg hadde sett for meg. Men ellers gode vibber og kriblinger, mens kroppen og musklene klarte å slappe skikkelig! av. Dersom noen har planer om å ta en slik kombo, bør man hvertfall ha større intervaller for inntak enn det jeg hadde.
Vis hele sitatet...
Benzo og opiater er en konge kombo, men fy faen det kan være skummelt også.VÆR FORSIKTIG! Ikke nok med at det medfører en risiko for OD, men det er også avhengighetsskapende som fy... *Nattasmoralpreken*
Går daglig på 5mg Oxycontin og 50mg Tramadol nå pga av en større operasjon jeg har vært igjennom, ca 8 uker siden. Det har alikevel ikke skremt doktoren min til ikke å skrive ut 2mg Xanor i tillegg. Får stort sett det jeg har spurt etter hos fastlegen siden dette dreier seg om en kreftdiagnose. Er kreftfri nå etter operasjon. Men jeg kan ihvertfall si at at det piffet opp litt bruken på xanax og rivotril igjen når jeg fikk litt opiater ved siden av.

Du er heldig som har fått tak i Somadril. Er ikke ofte å se det lengre.